Viskas paprasta - yra 2 motoriukai su 6-iais laidais, 2 su dviem.Tie su 6 dedasi į priekį. Jei universalius pirkai (iš senukų ar panašiai) tai rinkinys, kaip tvirtinti bus. Prisitvirtini po apačia tos knopkės, su kuria rankiniu būdu atšauni, į motoriuko ąselę įsiveria šalia duotas metaliukas (į dviračio špikį panašus), ant jo sukasi sutvirtintojas ir sutvirtintojas sukasi prie metaliuko, ant kurio ta knopkė stovi. Čia priekinėse. Aš kai dėjau skylių nereikėjo gręžt - atitaikiau jau esamas normaliai
. O galinėse nepavyko įdėt "universalaus", nes per ilgi (originalūs trumpesni) ir arba į vyrį remiasi arba į knopkės mechanizmą. Kas pats sugebėjo įdėti į galą galėtų pasiųlyt kur grūst tą padlą. Toliau prasitasai laidus. Tą gniutulą paprašyk, kad kas padėtų išardyti. Žiūrėk, jau pačiose durelėse kai pravedinėsi, tai vest pro apačią lango pakelėjo tvirtinimo, nes kitu atveju kai nuleisi langą iki apačios ir vėl kelsi, gali užkabint laidus ir arba nepasikelt arba nutrauksi laidus. Ties vietom kur susijungia apviniok rimtai izolke, nes ten mėgsta atsismaukt tie plastikai, tai gali neveikt pradėt, arba trumpint. Pas mane atsismaukė tas, kuris kontroliuoja iš keleivio pusės signalą, kad užrakinama, tai iš keleivio pusės užrakinti visų neeina ir dar kartais per nagus gauni smagiai
Į kontrolerį (tokia maža juoda dėžutė) statosi fiškė ir viskas. Kur palikti pliki laidai, tai juodas prie minuso, raudonas prie pliuso, kitų galus užviniok izolke arba junk prie signalkės, kad su pulteliu atšovinėt galėtum. Lyg ir viskas.
p.s. tie, kas įsidėjo centrinį su universaliais (senukiniais
) motoriukais ir į galą prašyčiau pasakyt... hmmm.... KUR bijunas*T TĄ PADLĄ GRŪST, O TAI UŽP*SO!!!
Jei realiai tai krapštymosi nedaug. Visų durelių abšifkes gali nuimti per pusvalandį, paskiau pats motoriukų tvirtinimas (jei žinai vietą tai 10 minučių), motoriuko sujungimas su užraktu - teoriškai trys 2 varžtukai ant tos sujungimo detalės, praktiškai visur jungias tokioj vietoj, kad be tinkamo atsuktuvo (su lanksčia galva geriausiai, ala sunkiai pasiekiamoms vietoms) trunka nuo pusvalandžio iki valandos, butelį alaus ir krūvą keiksmažodžių, nes priveržti reik atsakančiai, nes jei per silpnai, tai jei ne iš karto testuojant, tai po poros dienų atsipurtys ir tvirtinimas praslįs - ir vėl nulupinėt viską, veržt, gert alų (pliusas
). Laidų pratąsymas - jei grąžiai tai gali kainuot net supjaustytas rankas (apgaulingi tie plastikų kraštai, atrodo švelnūs, o kai jau pataikai kur pirščiuką laidus guldydamas, žiūri pusė salono krauju ištepta
), bet šiaip ilgai netrunka. Teisybė, kadangi kontrolerį kišau prie saugiklių (vienintelė rami vietelė, kur galima rast dar vietos jam tvirtint), tai neužteko laido ilgio į vairuotojo dureles (jei būčiau kišęs prie vairo, tai neužtektų į keleivio
). Taigi turėkit laidukų su savim. Geriausia - UTP kabelio nusipirkit 5 metrus. Viduj 8 gijos. Jei su šarvu pirksit (1m ~1,5lt) tai galit gyvenimui ramūs būt - nieko jam nenutiks, o ir laidumas milžiniškas. Ilgiau pusvalandžio su laidais nesitąsysit, nebent rankos auga ne ten kur reik
Renault 19 1.7l phII 1994 sidabrinis sedanas - out of business.
Renault Megane 1.6 16v 1999 mƫlynas coupe