Puslapis 1 iš 1
apsukos
Parašytas:
Šeš, 2007-Spa-20 23:26
wateris
liko vienintele problema isprest kuri mane zlugdo... gal kam buvo taip..
jau kaip pirkau masina papildomas oro voztuvas buvo padarytas nuo atskiro jungiklio salone, masina salta ijungi pasyla isjungi. Kai ijungtas apsukos aukstesnes kad salta negestu. o dabar yra taip: pakeiciau ta saltos eigos oro voztuva, galvojau jis neuzsidaro gal, bet ne beda ne jame! vistiek apsukos laikosi aukstos, isjungi jungikli viskas tvarkoj. Pirma mintis buvo taimo daviklis. isuktas i bloka ir nuo ausinimo skyscio temperaturos valdo ta voztuva ir kuro purkstuka. Nusipirkau ji nauja. isukau ir vistiek apsukos laikosi kol neisjungiu jungiklio salone. Nuo to pacio taimo daviklio yra valdomas ir saltos eigos kuro purkstukas, bet ji isjungia laiku, kai masina pasyla, o oro voztuvo ne. ji pridaro bet nevisai. sylant varikliui kaitinamas tas daviklis, keiciasi jo varza, praleidziama mazesne itampa, prisidaro voztuvas ir dar masinai riedant apsukos buna 500 didesnes o kai sustoja masina ir nejuda apsukos laikosi gerai. jei jugikli isjungiu apsukos laikosi visada gerai nepriklauso vaziuoji ar stovi. is to isplaukia tokie klausimai: kur tas daviklis paduoda informacija? i kompa? i rele? tiesiai i voztuva? kompa pakeiciau kita. jei isjungia purkstuka kodel neisjungia voztuvo? abu valdomi to pat daviklio? laidai iki voztuvo geri nes jungiklis padarytas prie pat fiskes kuri jungiasi i voztuva
rasykit visi savo teisingas mintis, nes elektrikas is manes ne koks... :]
Parašytas:
Sek, 2007-Spa-21 11:24
rwt
da bajeris kad kai nuchipintas kompas buna laiko apsukas is karto uzkurus ir ju niekaip nenumazinsi nebent trosa atjungsi zinau kad kompas laiko tas apsukas.
Parašytas:
Sek, 2007-Spa-21 14:57
KaBa
Man idomus reiskinys jog jai vaziuoji apsukos didesnes o stovi mazesnes. Kiek maciau pas tave sport filtras stovi, todel riedant daugiau oro pagauna . tai gal cia oro matuokle durnuoja?. Nzn teisingos mintys ar ne , pataisykit jai suklydau
Parašytas:
Sek, 2007-Spa-21 18:55
Monas_
Pas mane kazkas panasaus su apsukom irgi, bet atsirado po oro filtro keitimo. Pakyla iki 1,2-1,3 ne daugiau praktiskai kai riedi, tai ir neimu i galva nes labai jau retai kada riedu...
Parašytas:
Sek, 2007-Spa-21 23:10
wateris
mazdaug jau atsrisu galus :] ir niekas nepatikesit kur
ABS
is kur ji gali zinot kad as sustoju? ;] niekaip iskyrus abs daviklius, manau cia kazkur problema ir bus del riedejimo... o gal zinot kas ar laisvos eigos voztuvas turi buti pilnai uzsidares ar biski praviras?
Parašytas:
Sek, 2007-Spa-21 23:12
wateris
KaBa rašė:Man idomus reiskinys jog jai vaziuoji apsukos didesnes o stovi mazesnes. Kiek maciau pas tave sport filtras stovi, todel riedant daugiau oro pagauna . tai gal cia oro matuokle durnuoja?. Nzn teisingos mintys ar ne , pataisykit jai suklydau
r19 nera oro matuokles :] yra tik sklendes potenciometras :] jis geras, bandziau ir kitu pakeisti... o oro negali daugiau pagaut juk sklende uzdaryta! vadinasi jis patenka tik per laisvos eigos voztuva, tik kodel... ?
Parašytas:
Pir, 2007-Spa-22 09:38
rwt
wateris rašė:mazdaug jau atsrisu galus :] ir niekas nepatikesit kur
ABS
is kur ji gali zinot kad as sustoju? ;] niekaip iskyrus abs daviklius, manau cia kazkur problema ir bus del riedejimo... o gal zinot kas ar laisvos eigos voztuvas turi buti pilnai uzsidares ar biski praviras?
manau truputi turi buti pravertas.
Parašytas:
Pir, 2007-Spa-22 15:59
wateris
rwt rašė:wateris rašė:mazdaug jau atsrisu galus :] ir niekas nepatikesit kur
ABS
is kur ji gali zinot kad as sustoju? ;] niekaip iskyrus abs daviklius, manau cia kazkur problema ir bus del riedejimo... o gal zinot kas ar laisvos eigos voztuvas turi buti pilnai uzsidares ar biski praviras?
manau truputi turi buti pravertas.
o gal gali paziuret? atsisuk slanga kuria oras nuo filtro eina iki voztuvo ir pazek ar pilnai uzdaras kai variklis darbinej silumoj? ir kokios buna apsukos kuriant salta masina? dekui :]
Parašytas:
Ant, 2007-Spa-23 08:27
rwt
ok paziuresiu, del antro klausimo tai siandien ryte kuriau shalta masina tai 1.3 kabejo nusedo iki 1 ir vaziavau o kai sushyla ant laisvu 0.9 rodo. Daba per pietu pertrauka paziuresiu del tos gerkles kaip ji ten pradaryta.
Parašytas:
Ant, 2007-Spa-23 11:47
Vigis
Patirtis su savo Laguna (anksciau turejau R19, 1,7), bet principas turetu buti panasus ir R19 16V.
Saltam variliui apsukos laikydavosi apie 1600 ir periodiskai pulsuodavo nuo 1200 iki 1800 (kaip suprantu kompas megindavo kazka daryti). Kai variklis isildavo, apsukos nukrisdavo iki 900-1000, bet ne iki 750-800, kaip turetu. Galu gale radau dvi priezastis, is kuriu pirmoji tikrai nekiekvienam reali:
1. Matyt buvo pakeistas tuscios eigos reguliavimo apsuku varikliukas (nezinau ar toks yra R19 16V, bet kazkas tokio turetu buti) ir sumaisyti jo pajungimo laidai - varikliukas praktiskai nereagavo i nieka. Teko ilgai pavargti, keiciant vietomis laidus, kol atrinkau teisinga kombinacija, - salto variklio apssukos tuscia eiga iskart nukrito iki 1000-1100, pulsacijos neliko. Rezultatas dziugino, bet rode, kad dar ne viskas tvarkoje.
2. Isemiau droseline sklende su visu korpusu ir pastebejau, kad korpuso riebokslis (O-ring), kuris sandarina jungti su isiurbimo kolektoriaus plastmasiniu atvamzdziu, yra sukietejes ir palikes kvadratinio skerspjuvio. Sklendes korpusas kitoje puseje susijungia su oro filtro korpusu ir sandarinasi panasiu rieboksliu, bet sis nera svarbus apsukoms (beje ir nebuvo toks sukietejes, nes yra toliau nuo variklio karscio). Tam kartui uzsandarinau viska su hermetiku. Salto variklio apsukos pasidare apie 900, o silto pagaliau nukrito iki 750-800 (gali buti nevisai tikslu, nes duomenys pagal prietaisu skydelio tachometra).
Taigi siulau gerai uzhermetinti isiurbimo trakta po droselines sklendes, nes tai ko gero pagrindine padidejusiu tuscios eigos apsuku priezasciu padevetuose varikliuose.
Parašytas:
Ant, 2007-Spa-23 15:27
rwt
tu matai kaip mokslishkai paaiskinai, o man wateri nebuvo laiko siandien paziureti ar sklende atsidarius ar ne gal rytoj iseis. Bet seip kiek atsimenu kaip rinkom galva tai ji truputi praverta buna.
Parašytas:
Ant, 2007-Spa-23 16:54
wateris
dekui labai vigi! va su laidais reiks bandyti kazka... o kaip tie laidai buvo sukeisti? pas mane fiske dedasi ir laidai niekur nera perkipti, bet dekui bandysiu ziuretis, o del nesandarumo, tai kai isemes varikli buvau keiciau visas tarpines o droseline sklende sujungdamas su kolektorium tepiau gero hermetiko. dabar saltos apsukos 1300 pasilus 900, tai tikriausiai turi buti tas voztuvas pravertas
Parašytas:
Tre, 2007-Spa-24 07:26
Vigis
wateris rašė:va su laidais reiks bandyti kazka... o kaip tie laidai buvo sukeisti? pas mane fiske dedasi ir laidai niekur nera perkipti, bet dekui bandysiu ziuretis, o del nesandarumo, tai kai isemes varikli buvau keiciau visas tarpines o droseline sklende sujungdamas su kolektorium tepiau gero hermetiko. dabar saltos apsukos 1300 pasilus 900, tai tikriausiai turi buti tas voztuvas pravertas
Na, kad tavo atveju butu sumaisyti LEV laidukai - labai abejoju, nes vienodu sutapimu retai pasitaiko.
Mano LEV yra Magneti Mareli firmos (made in USA)
, nezinau ar tavo toks pat. O laidukus jame keitaliojau isardes fiske, nes kaip zinia visu reno auto elektros fiskes issiardo (sita issiarde, istraukus is jos guminius sandariklius ir su adatele uzlenkus kiekvieno laiduko metalinio galioko-kistuko auseles). Kai laidukus istraukiau is fiskes (uzsirases pirmine kombinacija pagal spalvas), uzmovinejau juos keitaliodamas kombinacijas tiesiogiai ant LEV kontaktu (LEV buvo sumontuotas savo vietoje), kiekviena karta megindamas uzvesti varikli ir stebeti apsukas. Dazniausiai apsukos budavo zenkliai per aukstos, gesdavo variklis arba net maksimalios, bet vienoje kombinacijoje (as jas visas saziningai uzsirasinejau pagal tam tikra sistema) variklio (aisku jau silto) apsukos momentaliai nukrito ant apytiksliai 800 - Bingo. Tokiu kombinaciju su 4 laidais is viso gali buti 24. Zinant, mano atveju, kad varikliukas turi dvi apvijas, kurios testeriu prasiskambina ir rodo vienodai apie 63-66 omus, o laidukai poromis po du turi 12 V (ijungus degima), kombinaciju skaicius sumazeja bent iki 16 (kaip man atrodo), o gal ir maziau.
Nors labai abejotini panasus gedimai, bet visdelto, jei kas ryztusi ieskoti gedimo tokiu budu ir rastu, tai busiu rases ne be reikalo.