Puslapis 12

krenta apsukos

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Spa-22 19:11
lagaminas
sveiki gal kas gali patart ka daryt. kai ateini po nakties ar po geru 3 val. kuri masina o ji be gazo neuzsikuria. uzkuriu su gazu jei atleidziu gaza uzgesta. tad uzsikuriu palaikau 10 min. sukeles apsukas. variklis pasyla tada apsukos normalizuojasi ir viskas gerai ir vel kita ryta tas pats.

aciu uz patarimus

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Spa-22 19:53
wateris
saltos eigos oro voztuvas

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Spa-23 06:16
lagaminas
o labai sunku pasikeist paciam? ka reik zinot keiciant?

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Spa-23 06:19
Ignatio
Koks variklis? 1.7 mono ar pilnas įpurškimas? Jei pilnas, tada laisvų sūkių vožtuvas, jei mono, tada neveikia žingsninis variklis, kuris veikia kaip automatinis patsosas.

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Spa-23 06:33
lagaminas
1.7 mono

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Spa-23 08:07
Ignatio
Tada tas žingsninis varikliukas bus. Pirma pažiūrėk ar ant fiškės yra maitinimo įtampa varikliui dirbant. Jei yra, tada teks skrosti tą varikliuką. Jei ne - teks tikrint laidus.

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Spa-23 08:19
rwt
kas cia do daigtas "žingsninis variklis"? pirma karta toki girdziu.

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Spa-23 10:05
Ignatio
Žingsninis variklis, tai toks dalykas, kuris sukasi ne pastoviai, o tik tada, kada reikia ir gali pasisukti tiek kiek reikai.

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Spa-23 11:29
rwt
cul =] tai liaudiskai sakant cia pacosas?

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Spa-23 13:03
Ignatio
Tokio dalyko kaip patsosas renukuose nėra, čia karbiuratorių ir senesnių dyzelių "navarotas". Tas žingsninis variklis yra laisvų sūkių reguliatorius.

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Spa-23 13:20
SeniZ
kaip tik uzvakar pakeiciau, masina prastovejo gal 4 men. Be tilto, uzmetu tilta, uzkuriu, laisvi sukiai apie 600.. Ziuriu fishke is jo issimovus, apsvilus,pajungiu, jokios reakcijos, gerai kad turejau visa kelma atsargini (kolikai, ipurskimas) perdejau iskart apsukos atsigavo, tik nebuvo kada dar to neveikiancio draskyt ir ziuret

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Spa-23 18:13
Monas_
Manau paprasciau butu suprast jei koki foto parodytumet isimtos detales arba idetos ;)

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Spa-23 18:22
lagaminas
o kurioj vietoj jis randasi?

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Spa-23 20:18
Bernis
arizona passatui buwa tas pats man, tai purkstukai uzsikimse buwa man bent jau. .

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Spa-23 21:14
Ignatio
Arizona rašė:as biski gal ne i tema :D pas mane tokia situacija, atainu ryte, uzsikuriu masina ryte ant benzo vaziuoju i darba :retard: viskas tvarkingai, kol masina nepasyla iki darbines temperaturos, tada pist ir pradeda uzgesineti, uzkuriu vel gesta, dirbtinai su pedalu laikau apsukas kad negestu sankryzoj, nelaikai vel pist gesta :puke: kas galetu buti??? ant duju viskas tvarkingai, zvakes zvaklaidziai neseniai pakeistos ;) beda tik ant benzo :o

Galimas daiktas, kad ir tau laisvų sūkių reguliavimas nuėjęs. Bet dar viena versija - MAP daviklis.

StandartinėParašytas: Sek, 2007-Spa-28 21:20
joung
http://public.fotki.com/tadasa/reno/jd500023.html cia jo foto jis randasi po gazo trosu prie karbo, isardai ,isvalai vaziuoji. Del didesnes info prasom skambinti, retai forumose besedziu :crybaby:

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Spa-29 08:21
SlowJamz
na jei apie apsukas, o jei purskalas ir ryte uzkurus apsukos laikosi nuo 2 iki 3 tukst. sildai sildai nekrinta pagazuoji kiek daugiau nukrenta. bet ir vaziuojant kartais nuspaudi sankaba o apsukos lieka pakibusios ties 2 tukst. be to kartais buna jei palieki ant laisvu pradeda taip lyg pulsuot krenta apsukos vos ne prie gesimo vel jas pakelia ir taip pulsuoja atrodo kartais netgi uzgesta. Kas galetu buti?

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Spa-29 08:25
lagaminas
man taip buvo tai gazo trosa keite

StandartinėParašytas: Sek, 2007-Lap-04 08:22
hermis
SlowJamz rašė:na jei apie apsukas, o jei purskalas ir ryte uzkurus apsukos laikosi nuo 2 iki 3 tukst. sildai sildai nekrinta pagazuoji kiek daugiau nukrenta. bet ir vaziuojant kartais nuspaudi sankaba o apsukos lieka pakibusios ties 2 tukst. be to kartais buna jei palieki ant laisvu pradeda taip lyg pulsuot krenta apsukos vos ne prie gesimo vel jas pakelia ir taip pulsuoja atrodo kartais netgi uzgesta. Kas galetu buti?

sveiki. va man tas pats atsitiko,ant laisvu pulsuoja lyg tuoj užges , bandai važiuot akurat užgesta ir dar kažkoks švilpimas girdisi. pats tikrai nesutvarkysiu gal kas žino kiek maždaug kainuos servise?

StandartinėParašytas: Sek, 2007-Lap-04 14:02
rwt
100lt :D

StandartinėParašytas: Sek, 2007-Lap-04 16:15
hermis
tai čia tas gesimas 100lt?
o kaip dėl to švilpimo? čia forume pasiskaičiau , kad tai dėl diržo ar guoliu gali but...

StandartinėParašytas: Sek, 2007-Lap-04 23:09
umbro
hermis rašė:tai čia tas gesimas 100lt?
o kaip dėl to švilpimo? čia forume pasiskaičiau , kad tai dėl diržo ar guoliu gali but...

na man shvilpimas buvo atsirades nuo pagrindinio dirzelio guoliuku itempeju ar kaip jie ten vadinasi, tai pasikeiciau ir pasake, kad laimingai man cia baigesi, vienas guoliukas pusiau buvo ishsimontaves ir su ranka nebuvo imanoma pasukt :)
skubet keist jei tai jis!

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Lap-05 07:30
Ignatio
Dabar truputis info dėl to laisvų sūkių regiliatoriaus mono variklyje. Pas šias išeigines kaip tik teko skersti, tai, manau, ir kitiems bus įdomu su kuo susiduriama prie jo lendant. Visų pirma priėjimas. Jis gana komplikuotas jei rankos didelės :) , tačiau norint galima viskas. Nusiimam oro filtra (tą visą grybą) ir ten, kur droselio valdymo svirtis matom tokį "kuoliuką". Tenais ir yra tas reguliatoriu. Jisai prisuktas trimis varžtais, kurie tuo pačiu yra ir korpuso sujungimo varžtai, tad svarbus momentas: jei atsikunėjant tas veržles, kurios laiko reguliatorių, jos neatsisuka, bet sukasi, tai pasiruoškit, kad kažkas kris ant žemės, tad tokiu atveju geriausia viską laikyt ranka (jei tik yra galimybė. Svarbiausia, kad atsisuktų bent viena veržlė iš dviejų, kurios arčiau įpurškimo kelmo, nes jos kaip tik laiko patį varikliuka, kuriam nukritus iškrinta ir "šepetėliai" su spuruoklėm, kurie ne visad nukrinta ant garažo grindų :) Jei jau viskas atsukta ir išimta, prasideda ardymas. Viskas išsiardo atsukus tuos pačius varžtus, kurie naudojami tvirtinimui. Viduje jieko mandro - reduktorius iš 3 krumpliaračių ir kontaktų, skirtų fiksuoti kada pilnai uždarytas droselis (laisvi sūkiai) ir varikliuko. Viską išardžius, pirmiausia reikia viską išvalyt ir sutept, bei nuvalyt tuos kontaktus, kurie laisviems sūkiams skirti. Jei visi dantračiai gražūs, tada sutepus tereikia surinkti. Renkant geriausia, kad reguliatoriaus strypas (tas, kuris kilnoja sklendės valdymo mentę) būtų viršutinėje padėtyje. Norint taip padaryt reikia prieš surenkant sukt didyjį dantratį, kol jis daugiau nebekels to strypo (sukant atmetinės). Viską surinkus iš pritvirtinus varikliuką viską dedam kur buvo, prisukam ir VEDAM! Po šių darbų atrodo tarsi nebėra regiliatoriaus, kai užgesini (nes ankščiau labai nemalonius garsus skleisdavo keldamas droselį). Tai tiek patirties, jei iškils klausimų - pamėginsiu pagelbėt ;)

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Lap-05 08:55
hermis
umbro rašė:
hermis rašė:tai čia tas gesimas 100lt?
o kaip dėl to švilpimo? čia forume pasiskaičiau , kad tai dėl diržo ar guoliu gali but...

na man shvilpimas buvo atsirades nuo pagrindinio dirzelio guoliuku itempeju ar kaip jie ten vadinasi, tai pasikeiciau ir pasake, kad laimingai man cia baigesi, vienas guoliukas pusiau buvo ishsimontaves ir su ranka nebuvo imanoma pasukt :)
skubet keist jei tai jis!

ka tik skambinau del to dirželio ir guoliuku, sake už viska apie 300 lt plius keitimas apie 150lt. neperbrangu?

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Lap-05 09:26
rwt
hermis, nea neperbrangu =] norma kaina.

Ignatio, dar jei papasakotum kaip 16v ardyti laisvu sukiu reguletoriu butu super :)

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Lap-05 09:29
hermis
rwt rašė:hermis, nea neperbrangu =] norma kaina.

Ignatio, dar jei papasakotum kaip 16v ardyti laisvu sukiu reguletoriu butu super :)

aišku dėkui, reiks varyt keist

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Lap-05 10:08
Ignatio
To RWT: Niekad neteko tokio ardyt, jei kas duotų išardyt - papasakočiau :D

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Lap-05 20:45
Monas_
Ignatio: duociau 1.8S isardyt :)

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Lap-05 22:40
umbro
hermis rašė:
umbro rašė:
hermis rašė:tai čia tas gesimas 100lt?
o kaip dėl to švilpimo? čia forume pasiskaičiau , kad tai dėl diržo ar guoliu gali but...

na man shvilpimas buvo atsirades nuo pagrindinio dirzelio guoliuku itempeju ar kaip jie ten vadinasi, tai pasikeiciau ir pasake, kad laimingai man cia baigesi, vienas guoliukas pusiau buvo ishsimontaves ir su ranka nebuvo imanoma pasukt :)
skubet keist jei tai jis!

ka tik skambinau del to dirželio ir guoliuku, sake už viska apie 300 lt plius keitimas apie 150lt. neperbrangu?

ash ir panashiai mokejau, dirzelis Boch firmos 80 lt, ir guoliukai, vienas 70, o kitas 30 lt ligtais ir pakeitymas 150 lt pas mazystama, bet kaip ziuriu nieko pigiau cia man nesigavo

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Lap-06 12:32
lagaminas
Ignatio uz kiek apsiimtai mano isardyti?