Dabar truputis info dėl to laisvų sūkių regiliatoriaus mono variklyje. Pas šias išeigines kaip tik teko skersti, tai, manau, ir kitiems bus įdomu su kuo susiduriama prie jo lendant. Visų pirma priėjimas. Jis gana komplikuotas jei rankos didelės
, tačiau norint galima viskas. Nusiimam oro filtra (tą visą grybą) ir ten, kur droselio valdymo svirtis matom tokį "kuoliuką". Tenais ir yra tas reguliatoriu. Jisai prisuktas trimis varžtais, kurie tuo pačiu yra ir korpuso sujungimo varžtai, tad svarbus momentas: jei atsikunėjant tas veržles, kurios laiko reguliatorių, jos neatsisuka, bet sukasi, tai pasiruoškit, kad kažkas kris ant žemės, tad tokiu atveju geriausia viską laikyt ranka (jei tik yra galimybė. Svarbiausia, kad atsisuktų bent viena veržlė iš dviejų, kurios arčiau įpurškimo kelmo, nes jos kaip tik laiko patį varikliuka, kuriam nukritus iškrinta ir "šepetėliai" su spuruoklėm, kurie ne visad nukrinta ant garažo grindų
Jei jau viskas atsukta ir išimta, prasideda ardymas. Viskas išsiardo atsukus tuos pačius varžtus, kurie naudojami tvirtinimui. Viduje jieko mandro - reduktorius iš 3 krumpliaračių ir kontaktų, skirtų fiksuoti kada pilnai uždarytas droselis (laisvi sūkiai) ir varikliuko. Viską išardžius, pirmiausia reikia viską išvalyt ir sutept, bei nuvalyt tuos kontaktus, kurie laisviems sūkiams skirti. Jei visi dantračiai gražūs, tada sutepus tereikia surinkti. Renkant geriausia, kad reguliatoriaus strypas (tas, kuris kilnoja sklendės valdymo mentę) būtų viršutinėje padėtyje. Norint taip padaryt reikia prieš surenkant sukt didyjį dantratį, kol jis daugiau nebekels to strypo (sukant atmetinės). Viską surinkus iš pritvirtinus varikliuką viską dedam kur buvo, prisukam ir VEDAM! Po šių darbų atrodo tarsi nebėra regiliatoriaus, kai užgesini (nes ankščiau labai nemalonius garsus skleisdavo keldamas droselį). Tai tiek patirties, jei iškils klausimų - pamėginsiu pagelbėt