Trūkus dviems torsionams 4 torsionu tiltui, už 50lt iš mašinų ardytojų metalo laužui buvo nupirktas 2 torsionų tiltas(pradžioje toks ir stovėjo), su subyrejusiais adatiniais guoliais.
Senas tiltas buvo nuimtas.
Naujas tiltas išardytas atsukus du varžtus, kuriais prisukamas stabilizatorius.
Nuotraukse tiltas jau be adatininių guolių, nors iš jų buvo likę tik skardines "aboimos".
Išorinės pačios iškrito, vidines perpjoviau su "bulgarke" ir nulupau"
Nenusiskriaudžiame ir saves
Gerai nuvalom rūdis nuo paviršiaus. Iš pradžių nuvaliu tik su vieliniu šepečiu ant drelės, tai teko vidines "aboimas" nukalt atgal, nes iki galo neužsimovė. Tada dar pašveičiau su švitrinio popieriaus diskeliu ir užsikalė be vargo. Rezultatas:
Taip pat ir su vamzdžio vidumi. Apšveičiam rūdis ir sukalam Išorines "aboimas" kuriose yra ir guolių adatos:
Imam kibiriuką su marmeladu
Ir nudaužytu pirštu viską riebiai sutepam:
Sumaunam abi tilto dalis ir sudėję uveržiam stabilizatorių laikančius varžtus. Sudedam stabdžių vamzdelius
Kišam tiltą po mašina
Prikeliam su domkratu ir priveržiam laikančius varžtus
Prisukam amortizatorius (raktas 18
)
Belieka prijungt stabdžių vamzdelius ir rankinio trosus.
Gaila, bet orinant nulaužiau nuorintoją, tai teko keist cilindriuką. Išėmiau iš senojo tilto "bulgarkės" pagalba, nes jau anksčiau negalėjau nuimt būgno. Nupjovus paaiškėjo priežastis. Užrūdijęs kaladėlių sukėlimo sriegis, rankinis turejo per daug eigos, ir svirtis mistiniu būdu įsipjovė į būgną. Laikydama mechaniškai matyt dar ir užkepino guolį nuo karsčio.
Sudėjau trosus, ir knisausi visą dieną orindamas stabdžius, nes priekiniam rate nuorinimo štuceris jau iš seniau nulaužtas. Prasinervavau ir nieko nepadariau, nepadejo nei orinimas per šlangeles, nei cilindriuko suspaudimai... Nebe nuotraukos buvo galvoi..
Reiks ieškot kito cilindriuko.
P.S. Guoliu ir "salniko" "Ruville" komplektas autoaibėj kainavo 126lt. bet turiu 10proc. nuolaida, bei grįžta PVM'as, tai gavosi apie 96lt