Puslapis 14

R19 2 torcų galinio tilto remontas (fotoreportažas)

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Lap-08 11:54
SeniZ
Trūkus dviems torsionams 4 torsionu tiltui, už 50lt iš mašinų ardytojų metalo laužui buvo nupirktas 2 torsionų tiltas(pradžioje toks ir stovėjo), su subyrejusiais adatiniais guoliais.
Senas tiltas buvo nuimtas.
Paveikslėlis

Naujas tiltas išardytas atsukus du varžtus, kuriais prisukamas stabilizatorius.
Nuotraukse tiltas jau be adatininių guolių, nors iš jų buvo likę tik skardines "aboimos".
Išorinės pačios iškrito, vidines perpjoviau su "bulgarke" ir nulupau"
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Nenusiskriaudžiame ir saves :D
Paveikslėlis

Gerai nuvalom rūdis nuo paviršiaus. Iš pradžių nuvaliu tik su vieliniu šepečiu ant drelės, tai teko vidines "aboimas" nukalt atgal, nes iki galo neužsimovė. Tada dar pašveičiau su švitrinio popieriaus diskeliu ir užsikalė be vargo. Rezultatas:
Paveikslėlis

Taip pat ir su vamzdžio vidumi. Apšveičiam rūdis ir sukalam Išorines "aboimas" kuriose yra ir guolių adatos:
Paveikslėlis

Imam kibiriuką su marmeladu :lol:
Paveikslėlis

Ir nudaužytu pirštu viską riebiai sutepam:
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Sumaunam abi tilto dalis ir sudėję uveržiam stabilizatorių laikančius varžtus. Sudedam stabdžių vamzdelius
Paveikslėlis

Kišam tiltą po mašina
Paveikslėlis

Prikeliam su domkratu ir priveržiam laikančius varžtus
Paveikslėlis

Prisukam amortizatorius (raktas 18 :lol: )
Paveikslėlis

Belieka prijungt stabdžių vamzdelius ir rankinio trosus.
Paveikslėlis


Gaila, bet orinant nulaužiau nuorintoją, tai teko keist cilindriuką. Išėmiau iš senojo tilto "bulgarkės" pagalba, nes jau anksčiau negalėjau nuimt būgno. Nupjovus paaiškėjo priežastis. Užrūdijęs kaladėlių sukėlimo sriegis, rankinis turejo per daug eigos, ir svirtis mistiniu būdu įsipjovė į būgną. Laikydama mechaniškai matyt dar ir užkepino guolį nuo karsčio.
Paveikslėlis

Sudėjau trosus, ir knisausi visą dieną orindamas stabdžius, nes priekiniam rate nuorinimo štuceris jau iš seniau nulaužtas. Prasinervavau ir nieko nepadariau, nepadejo nei orinimas per šlangeles, nei cilindriuko suspaudimai... Nebe nuotraukos buvo galvoi..
Reiks ieškot kito cilindriuko.

P.S. Guoliu ir "salniko" "Ruville" komplektas autoaibėj kainavo 126lt. bet turiu 10proc. nuolaida, bei grįžta PVM'as, tai gavosi apie 96lt

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Lap-08 12:22
Galileo
nu jo.. šlykštus reikalas :\
galvoju, kad ne veltui niekas iš servisų neapsiima sužeminti mano 4-urių torcionų galo :(

p.s. 'grįžta' rašosi su į, o ne su y :D

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Lap-08 12:54
Vandrius
Geras reportažas!!! :nod: , nelabai aiskiai isivaizdavau kaip, is ko sudideda tie torcionai :) - iki dabar aisku :lol:

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Lap-08 13:32
SeniZ
Šiaip torsionų čia ir nesimato. Jie tuose vamzdžiuose. Vienas torsiono galas "šlicuose" stovi vamzdzio gale, kitas "šlaunyje" kuri sukasi prie kėbulo. Perstatinėjant galima keist prošvaisą.
Va biski papaisiau
Paveikslėlis

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Lap-08 13:42
Vandrius
Tai jei gerai supratau- tas torcionas tai toks strypas (paveiksle raudonas), kuris is 2 daliu kartu su tiltu susimauna? :)
Kokie jo mirties pozymiai?

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Lap-08 13:43
Vandrius
Beto vakar rode laida- kaip pezukui sikna kele- tai rode kaip is abieju pusiu su sjomniku iskale is slisu ta strypa :lol:

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Lap-08 13:53
Galileo
mistika

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Lap-08 13:59
SeniZ
Taip, tie raudoni tai torcionai. Jei lūžtų šitam tiltui (kažkaip negirdejau dar) tai vienas ratas sulistų į šikną, o kitas dar stovėtų.
Keturių torcų tiltui, lūžus vienam torsionui mašina stovi taip pat, tik greičiau sėda, užtenka žmogaus gale ir jau pasijaučia. Lūžus antram, nukrenta visa šikna.
Tingiu jau braižyt tiltą su 4 torcais, bet principas panašus, tik dar 2 torcai atlieka stabilizatoriaus vaidmeni. Piežui vel biski kitokia konstrukcija. Teko panagrinet kai turejau, bet neardžiau

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Lap-08 15:58
ignass
ir pezu pagrinde neluzta o issiskecia ratai

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Lap-08 16:11
SeniZ
ignass rašė:ir pezu pagrinde neluzta o issiskecia ratai

Taip. nes ten adatiniai guoliai galuose stovi, ir keist juos reikia periodiskai. Jei pradeda girgzdet, guoliams xana, juos gali but velu keist. O jei jau ir isklisho, tai bus nuestos stebules..
Bet 2 tiltus turejau ir bau sveikus pardaviau (pasiseke :D ), viena paprasta, kita savosios GTI. Bet piezo (bent 205/309)fainas tiltas, kad amortikai eina kartu su tiltu, prisabacinai deze, ir priekaba :D

O del luzimu, tai cia kazkaip tik su r19 tiltu tokios problemos kaip pastebejau. Kitoms kazkaip nesiskundzia. Nors as galvoju kad jie luzta daugiau ne nuo apkrovos sukant, bet nuo apkrovos lenkiant, kai issimakaluoja tos gumines ivores ir visas svoris gula ant torsionu

StandartinėParašytas: Sek, 2007-Lap-11 11:06
DestrOJ
noreciau duot tau pralekt su mano , gal pasakytum kas blogai, nes girdziu barshkaliuka kazhkoki gale....

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Lap-12 08:44
SeniZ
DestrOJ rašė:noreciau duot tau pralekt su mano , gal pasakytum kas blogai, nes girdziu barshkaliuka kazhkoki gale....

Koks tiltas? Dvieju torcu (palindes matysi vamzdi, kaip nuotraukose) ar 4 torcu (toks trikampis balkis ir 4 strypai per viduri sujungti)
Jei dvieju, tai greiciausiai bus tie patys guoliai, jei 4, tai gal gumines ivores parejo, nors ir dvieju torsionu jos yra. Pasikelk gala (abu ratus iskart) ir klibink, turetum kazkur rast laisvuma

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Lap-12 11:22
rwt
jo as ir viena nuorinimo varsta nusukes..
Galileo, dar nesuzeminai tilto? Nenori pats pabandyti susizemint? jei neturi kur yra mano garazas galetume pasikelt gala pakrapstyt biskeli ta tilta.

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Lap-12 11:29
Galileo
rwt, kad niekas neapsiėmė ne pabandyt, tai taip ir važinėju pasikėlęs :)
šiaip, galėtumėm kada ir pamėgint.. tik va, artimiausi savaitgaliai 'darbingi'.
Sakiau reikės kas dien pro tas skyles kokios atrabotkės pilt, ar WD40 (nežinau ką geriau) kad biškį rūdys atsimirkytų nuo šlicų.. lengviau ištraukt būtų.
Dar per meetą su raimondėliu kalbėjau, sakė šlicams ištraukt tinka amortizatoriaus sriegis (jei spec rakto nėr), tai reikės dar tokį amortiką susiveikt :)

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Lap-12 12:02
rwt
jo man ir tapati sake, vat tik jei uzspaus shaltukas tai bus liudna garazas tai nesildomas :D

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Lap-12 12:13
Galileo
arbata/kava, šildytuvas ir darbinės fufaikės :D

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Lap-12 13:38
rwt
taip ir bunvo ana ziema :D kai krapsciau raudona reniu..

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Lap-12 13:41
Galileo
reikės dar kokio skysčio su laispniais.. :unibrow:
nu, tap rasme, dezinfekuot saloną, kad nesupėlytų :D

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Lap-12 22:18
DestrOJ
o tos gumines ivores tai cia tos kur krashtuose ir nepakelus beveik matosi?

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Lap-14 16:57
SeniZ
DestrOJ rašė:o tos gumines ivores tai cia tos kur krashtuose ir nepakelus beveik matosi?

Jo matosi, jei gerai ziuri, aisku jei ne i kamstukus torco galu ziuri :D

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Lap-14 16:59
SeniZ
Nuorintoja pavyko izsukt. O del suzeminimo, tai jei 2 torsionu tiltas, as pagalvojau kad jei neina istraukt torsionu, tai gal geriau perskirt tilta, ir is anos puses isbubint

StandartinėParašytas: Ant, 2009-Sau-20 22:44
Kempe
E hebra o is kur tas aboimas reik gaut kur pardavineja ir kiek kainuoja? :)

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Geg-15 17:54
andriuza
Padekite man...Ka daryti?Kaip tvarkyti?Ziurim nuoroda: http://public.fotki.com/Porkis666/mano/sakelyg2.html
Ar galiniai suportai nuo 16V,tinka ant kitu tiltu?Cia tas 16V tiltas su suportais,bet matot kas jam nutike....O pas mane idetas kitas tiltas,bet be suportu,diskiniai stabdziai..O tas kas dejo sako,kad tai ne docho tiltas.Tai kieno dar gali buti?

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Geg-15 18:32
Ignatio
Kaip gali būt diskiniai stabdžiai be suportų? Ką tu nori tvarkyti? Tiltą gali nuo kokio nori 19 uždėt, visų jų tvirtinimas vienodas, skiriasi tik torsionų skaičius ir jų storis. Dar kažkur teko girdėt gandus, kad galinių ratų geometrija kitokia, bet nežinau kiek tame tiesos ir kurių kas skiriasi. Suportų nelyginau, bet įtariu, kad visi jie vienodi bus.

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Geg-15 20:12
andriuza
Atvaziuok pas mane ir parodysiu kaip gali buti ;) Nu nera tiesiog ir tiek,neuzdeti tie suportai,ir gale stabdziu nera...O tas kitas tiltas kur torcionas nuluzes,yra nuo 16V ir balkis zymiai didesnis,tai noreciau ji persimesti pas save.Bet kaip ji sutvarkyti?

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Geg-15 20:27
Raimondelis:)
Na kai taip atsitinka tai niekas jau netvarko o deda kita tilta ir viskas.nes rasti nauja torsiona nelabai imanoma (kazkada klausinejau pardese kiek torsionai kainuoja tai kaina nuo 200 prasideda vienetui bet devinioliktam ju neturi, tik pezam ir kitiem renukam) Be to tau cia reiketu ne tik torca keisti bet ir sailenbloko ziuriu visiskai nebera jis dar apie 70lt. zodziu mesk ta tilta lauk :)

StandartinėParašytas: Šeš, 2009-Geg-16 13:00
Ignatio
Tai pala, pas tave uždėti tik diskai? O ant stebulės yra suporto laikiklis? Jei nėra, tada nuo savo senojo tilto nusiimi ir uždedi ant dabartinio tilto, kuris uždėtas, prisuki suportus, atvedi vamzdukus, prijungi rankinio trosus ir turi tu stabdžius gale ;)

StandartinėParašytas: Šeš, 2009-Geg-16 13:05
andriuza
Jo tik diskai...Nemaciau ar yra laikilis...O gal zinot koks naujo galinio disko storis buna mm?

StandartinėParašytas: Šeš, 2009-Geg-16 17:58
limulus
andriuza rašė:O gal zinot koks naujo galinio disko storis buna mm?

Autodata raso kad minimalus galinio stabdziu disko storis yra 7 mm. Turiu nauja nusipirkes vietoj sprogusio tai naujo storis 8.4 mm. O senasis diskas, tas kuris man sprogo ir pridare bedu, buvo vos 6 mm storio :eek:

StandartinėParašytas: Šeš, 2009-Geg-16 20:56
scootas
http://www.retro-renault.com/forums/mec ... n-bar.html

va kaip lengviausia nuzemint ;) pats taip dariau ir puikiai nusizemino :)