Puslapis 1 iš 1
Greiciu deze, 16v
Parašytas:
Šeš, 2007-Gru-29 16:54
Wizma
Pries savaite, prasidejo keisti dalykai su greiciu deze. Dar nieko neziurejau, nes nzn nuo ko pradet. Kai pavaziuoji ilgiau, kai jau motoras gerai uzsyla, apie 20-30 min. prasideda problemos, kai jungiu atbuline pavara, jauciu kaip eina per dantukus, tiesiog tuomet greitai meti ja, ji net pasoksta. (del to stengiuos nesiparkuot atbulai). kita beda, kad begiai neisijungia, nei vienas, niekaip ar tu per jega kistum ar tu kaip. Tik ji pastovi kokiu 10-15min, atvesta ir vel be problemu viskas. Nepanasu kad dezei pabaiga, esu keites ja, zinau kaip buna. Gal cia sinchronizatorius bludija, gal sankaba, o gal ir greiciu deze (to nenoreciau). Gal kam yra buve taip?
Re: Greiciu deze, 16v
Parašytas:
Šeš, 2007-Gru-29 19:30
3rk
Man kai suluzo ta plasmaske po sankaba su dantukais ir kai ja pakeite pradejo begiai nesijungineti. Kol būdavo šalta masina dar siaip taip imesdavau. Kai pasildavo-niekaip. Nepasakosiu visos istorijos, bet problema pasirodo buvo sankabos trose. Pakeite trosa ir viskas susitvarke. Meistrai sake, kad pigus tie trosai lievi, kad juos keist kas pusmeti reikia nes jie po ilgesnio laiko pradeda sarve strigti. Ar pas tave problema tame nezinau, bet simtomai panasus.
Parašytas:
Pir, 2007-Gru-31 00:02
Monas_
3rk teisus, tau neisimeta pavaros nes neissimina iki galo sankaba, o snakaba neissimina del to kad netinkamai isitempes trosas. Pakeitus pedala turetu but tvarka. O del tu trosu tai tiesa, pigus trosas tarnauja ~ metus laiko geriausiu atveju, pats maniau kad ragas sankabai, bet apsikeitus troseli uzvalde super jausmas minant sankaba, net is lipt is masinos nebesinori
Parašytas:
Tre, 2008-Sau-02 12:14
Wizma
Tai dabar nzn, ka man daryt:
Keist trosa (16v sudetingiau ciuju pakeist).
Pas mane sunkiai issimina pedalas, tai gal pedalo mechanizmas blogai surinktas?
Ar keist tiesiog pedala(tiksliau isminimo mechanizma) ir kiek tai kainuotu?
Parašytas:
Tre, 2008-Sau-02 13:42
umbro
ta ishminimo mechnizma nesunku pasikeist, na tik priejimas ne koks,
o sankabos tai tikrai sunkiai spaudinejasi 16V, ant kitos mashinos kaip atsisedi, net nejauti tos sankabos paspaudimo po renuko
Parašytas:
Tre, 2008-Sau-02 13:53
SeniZ
Pakeitus trosa man irgi panasiai buvo. Naujas trosas paprasciausiai bubo per ilgas (kinieciai matyt nepamatavo:) ). Dejau ipjauta vamzdeli su sriegiu ir ipjauta verzle kad trosa sutrumpint taip sutrumpinau trosa, gavosi net savoptiskas reguliavimas. Bet kadangi stovi automatinis itempejas, tai reguliuodamas troso ilgi gali keist padeti ant kuriu dantu kabinsis.
Bet sankaba vistiek normaliai neissimine, sunkiai jungesi begiai.
As issprendziau nepakankama ismynima ir pedalo sunkuma kitu budu.
Iskart kilo tokia mintis kad reikia padidint pedalo eiga (pas mane tikrai labai mazai pedalas vaiksciojo palyginus su kitom masinom)
Pamaciau kad stovi plastmasine atrama, i kuria atsiremia pedalas ji atleidus. Nusiemiau ta atrama ir ant bulgarkes suzeminau po truputi, vis primatuodamas kiek pakyla pedalas ji atleidus.
Sankaba tapo minkstesne (bent jau numintoj padety, nes pries tai koja nutirpdavo parkuojantis) ir issimine sociai
Parašytas:
Tre, 2008-Sau-02 22:14
3rk
Na ko gero pakeitus trosa bus aisku kame problema. Nekeisi nezinosi.
Nezinau kaip paprastuose Renukuose, bet 16V oro filtra tai tikrai reiks nuimti. Jei pedalo mechanizmas butu blogai surinktas tai iskart butu begiai nesimete. Bandyk keist trosa. Nes kai suluz itempejas po pedalu (ta plasmase su dantukais) tai dar ir uz ta gausi moketi.
Parašytas:
Tre, 2008-Sau-02 22:33
Monas_
Pernai vasara keiciau sankada savo 16V, po eilinio paskraidymo po miesta sankabos disko gabalas isskirdo i dausas
Sankaba nebuvo kieta pries visus nuotykius, pavaros metesi puikiai, o po sankabos komplekto keitimo dar minksciau paliko viskas, taip kad tie kas masto jog 16V turi butinai sankaba kieta but tai galiu pasakyt kad nusisneka arba nera geros mate. Bet pries darant kazka rimto pigiausias variantas pasikeist sankabos trosa, o po to galima eksperentuoti su trosais, savdarbiais itempimo mechanizmais ar dar su kokias nors isminimo lopeteliu ilginimais ir t.t.
Parašytas:
Ket, 2008-Sau-03 17:56
SeniZ
Esu mates ne viena buksuojanti diska, ziurejau pas save pro langeli tarp dezes ir matoro, disko storis praktiskai nesiskyre nuo naujo. Aisku, gal diskas keistas o diskatorius ne ir pan.. bet ir pries troso ketima ir po jo sankabos pedalas buvo sunkus..
Parašytas:
Pen, 2008-Sau-04 11:56
Wizma
Sutinku, nes as pasikeiciau visa sankaba su visa dezute, o ji vistiek liko kieta. as kiek esu ziurinejes tu clio 16v, tai visur ji buvo kietoka. Tik vienam 2.0 Wiliamse buvo minksta, bet jis ten sportine kiso (jis ja skersai isilgai rinkes perrinkes). Niekaip nerandu laiko susitvarkyt to troso. Tikiuosi problema bus tik jame.
Parašytas:
Ant, 2008-Sau-08 11:09
SeniZ
Pasidaryk kaip as dariau. Biski pedalas didesne eiga turi, nu jei sekundes gaudai, tai minusas
bet pedalas paminksteja ir sankaba normaliai issimins. Paszemink plastmasiuka i kuri pedalas pakiles remiasi