Puslapis 1 iš 1
Renuko 1.4 RN 92'5 karbas, kaprizai

Parašytas:
Ket, 2004-Vas-19 21:29
Mr. E
Sveiki. turiu tokia problemele: Masiniukas pradejo sunkiai vestis ir dusti ar net gesti staigiau pagazavus. Pakeiciau oro filtra, skirstytuvo dangteli su skriejiku, laidus ir zvakes. Kuriasi be problemu, bet staigiau spustelejus gaziuka, nesvarbu kokiose apsukose ir kokia variklio temperatura, "dusta" r net visai uzgestajei spustelejimas labai staigus. Gal turite kokiu nors minciu ? Gal tai charakteringas renuku gedimas ir nesunkiai iminsit sia misle? Is anksto dekoju uz nuomones.

Parašytas:
Pen, 2004-Vas-20 09:18
random
Karbas

? Nejau phII b?na ir tokiu? Yra phII 1,4 mono ?purskimas (kaip tik treciadien? tok? ir nupirkau ardymui), jei pas tave toks, tai gali b?ti purk?tuko problemos.

Parašytas:
Pen, 2004-Vas-20 17:06
Mr. E
mano supratimu, tai karbas. ka reiskia tas ph ?

Parašytas:
Šeš, 2004-Vas-21 12:24
thermo
Kaip zinai r19 gaminti nuo 1988 iki 1995. ph I gaminti iki 1992 m, ph II yr visi kiti r19. ko gero... as manau... eee... o gal ir ne...

Parašytas:
Sek, 2004-Vas-22 11:44
dMk
Mr. E rašė:mano supratimu, tai karbas. ka reiskia tas ph ?
R19 ph1 tai Renault19 senesnio modelio, o ph2 tai naujesnio.Turbut matei kad R19 b?na truputi skirtingos. ph=phase(taip vadinama faz?)


Parašytas:
Sek, 2004-Vas-22 15:12
random
Mr. E rašė:mano supratimu, tai karbas. ka reiskia tas ph ?
Tai vis d?lto 92,5 tai ?ia metai?Tai tada phII. ?inovai atsiliepkit, ar egzistuoja >92 R19 su karbu?


Parašytas:
Sek, 2004-Vas-22 15:33
Reno
Mano manymu jei 92 m. 5 menuo, tai cia dar lyg ir Ph I turetu buti...

Parašytas:
Sek, 2004-Vas-22 15:34
random
Gal, a? tikslios "per?jimo" datos ne?inau


Parašytas:
Sek, 2004-Vas-22 21:52
dMk
Nu galiu viena dalyka pasakyti kad RN gali b?ti para?yta tiktai ant ph2, jei niekas ai?ku pats neiki?o, nes ph1 tokiu indeksu nebuvo


Parašytas:
Sek, 2004-Vas-22 22:26
dMk
Dar radau kad 1.4 buna C1J,C3J ir E6J motorai. Kaip supratau C1J su ZENITH 32 IF2 karbu, E6J su WEBER32 TLDR karbu o C3J Mono ipur?kimas.