wateris rašė:2. Balta mase ant tepalo ipylimo dangtelio gali reiksti, jog ausinimo sistema nera sandari, ausinimo skystis patenka i variklio vidu. Ta pati reiskia ir tepalo demes isipletimo bakelyje, bei ausinimo skyscio intensyvus burbuliavimas isipletimo bakelyje.
Ignatio rašė:wateris rašė:2. Balta mase ant tepalo ipylimo dangtelio gali reiksti, jog ausinimo sistema nera sandari, ausinimo skystis patenka i variklio vidu. Ta pati reiskia ir tepalo demes isipletimo bakelyje, bei ausinimo skyscio intensyvus burbuliavimas isipletimo bakelyje.
Mažas pastebėjimas. Žiemą, jei važinėjama trumpais atstumais, ta balta masė normalus reiškinys.
Ignatio rašė:wateris rašė:2. Balta mase ant tepalo ipylimo dangtelio gali reiksti, jog ausinimo sistema nera sandari, ausinimo skystis patenka i variklio vidu. Ta pati reiskia ir tepalo demes isipletimo bakelyje, bei ausinimo skyscio intensyvus burbuliavimas isipletimo bakelyje.
Mažas pastebėjimas. Žiemą, jei važinėjama trumpais atstumais, ta balta masė normalus reiškinys.
renoses rašė:nieko cia normalaus ,alsuoklis ussikises
2SHAE rašė:13. mano pastebejimu nelabai tikslus, nes sukant i kuria nors puse jei uzimas atsiranda tai nusidevejes atraminis guolis, o jei rato guoliai nusidevi tai tai uzimas atsiranda vaziuojant kazkur nuo 70-80km/h ir apie 100-110km/h pradingsta
Ignatio rašė:Pažiūrėjus, kaip vystosi šita tema, susidaro įspūdis, kad tuoj pavadinimą iš "gudrybės" teks keisti į "Erezijos"
wateris rašė:2SHAE rašė:13. mano pastebejimu nelabai tikslus, nes sukant i kuria nors puse jei uzimas atsiranda tai nusidevejes atraminis guolis, o jei rato guoliai nusidevi tai tai uzimas atsiranda vaziuojant kazkur nuo 70-80km/h ir apie 100-110km/h pradingsta
hm.. uzimas del atraminio guolio? atraminis guolis gali tik brasketi, trasketi ar kazka daryti bet neuzti. Ir is kur uzimas girdimas tarp 70-80? ir ties 110 dingsta? uzimas kaiptik dideja kylant greiciui, kuo didesnis greitis tuo labiau girdimas uzimas.
wateris rašė:11. Jeigu masina pradejo ryti daug kuro (benzino), galimas daigtas bus mires liamda zondas. Vienas is budu kaip isitikinti, tai atjungti zondo laida ant uzkurto bolido ir stebeti apsukas jei nepasikeite niekas po geru 3min reiskia mires zondas. Jeigu geras zondas turetu apsukos sukilti atjungus zonda. 100% isitikinimui vesti bolida i diagnostika.
wateris rašė:2SHAE rašė:13. mano pastebejimu nelabai tikslus, nes sukant i kuria nors puse jei uzimas atsiranda tai nusidevejes atraminis guolis, o jei rato guoliai nusidevi tai tai uzimas atsiranda vaziuojant kazkur nuo 70-80km/h ir apie 100-110km/h pradingsta
hm.. uzimas del atraminio guolio? atraminis guolis gali tik brasketi, trasketi ar kazka daryti bet neuzti. Ir is kur uzimas girdimas tarp 70-80? ir ties 110 dingsta? uzimas kaiptik dideja kylant greiciui, kuo didesnis greitis tuo labiau girdimas uzimas.
vigiux rašė:wateris rašė:11. Jeigu masina pradejo ryti daug kuro (benzino), galimas daigtas bus mires liamda zondas. Vienas is budu kaip isitikinti, tai atjungti zondo laida ant uzkurto bolido ir stebeti apsukas jei nepasikeite niekas po geru 3min reiskia mires zondas. Jeigu geras zondas turetu apsukos sukilti atjungus zonda. 100% isitikinimui vesti bolida i diagnostika.
mano atveju zondas neturi jokios reiksmes nei kuro sanaudoms, nei variklio darbui. isbandyta ne vienadieniais vazinejimais
wateris rašė:kodel? galima buti isgirsti argumentus?
ata rašė:jei uzstringa vairo rakinimo mechanizmas bandant uzvesti renuka nesisuka raktas nei per kur (uzstringa), nepadeda vairo sukinejimas-pameginkit ismesti/imesti shaiba.
Vartotojai naršantys šį forumą: Bing [Bot] ir 22 svečių