Pas mane (Ph1 1.7mono) irgi tapati problema.kai jungiu automatą ant
D ,variklis pradeda purtytis,krenta apsukos ir laikosi ant minimalių apsukų 600-700.Pagazavus ir staigiai atleidus gazą,vos neužgesta.visos tokios bėdos atsitinka stovint arba lėtai judant su įjungtu
D . Perjungus ant
P ,apsukos atsistato,variklis pradeda gražiai veikti, nors irgi, jei greit atleidi gazą,variklis trumpam pasipurto
tačiau jaučiasi ,kad variklis daug geriau dirba ant P nei ant D. Šiaip žinau,automatas pas mane yra geros būklės.
Įtariu kelias priežastis:
laisvų sūkių reguliatorius
MAP sensorius (datčikas)
sutrūkinėjusios slėgio šlangutės
Gal dar žinote kitas priežastis įtakojančias prastą variklio darbą kai įjungta D padėtis?