Puslapis 1 iš 1
Netolygus variklio darbas. Kame beda?
Parašytas:
Pen, 2008-Vas-29 17:51
Kazzzkas
Sveiki, turiu as 1994m., 1,7l, benzinas, mono purkstukas, renukas 19..automatas beje...ir turiu didele beda! keiciau zvakes keiciau laidus ir dangteli paskirstymo, net pagalves po varikliu tikrinau...vistiek tas pats!!! Kai vaziuoji normaliu greiciu, viskas ok, ebt kai sustoji tarkim prie sviesoforo, tai variklis kalatojasi, vibruoja, net vairas purtosi...o kai grizti ir sustoji na ijungi P, tai apsukos pradeda kilti iki 2000, po to po kokiu 20s. po rtuputi krenta...iki 1000, zemiau niekaip, o dazniausiai ties 1500 apsistoja...kame gali buti beda??? ir apskritai, kai ijungiu varikli ryte, iskart labai kyl apsukos...na, tikiuosi, kad cia pasisildo save avriklis, ebt kodel tas variklis kalatojasi belekaip??? toks jausmas kad kokia zvake neveiktu, bet jos veikie..kompresiaj net tirkinau, visur po 14 rodo...padekit...aciu...
Parašytas:
Pen, 2008-Vas-29 18:43
Justys_jnv
pasiziurek ar nebusi kokiu oro slangu atjunges nuo laisvos eigos voztuvo, nes apsukos cia nuo jo taip kvailioja. ir pasitikrink ar teisingai eiliskuma sudejai laidu gali dar ten kokiu buti sumaisymu
Parašytas:
Šeš, 2008-Kov-01 20:54
Ignatio
Laisvų sūkių reguliatorių žiūrėk.
Parašytas:
Pir, 2008-Kov-03 14:34
Kazzzkas
Del slangutes, tai vienas meistriuaks buvo nutraukes matyt netycia, tada isvis apsukos 2000 ir daugiau buvo, tai grizes kapota atsidariau ir prisijungiau vel...bet kaip sakiau, apsukos sumazejo, taciau vistiek zemiau 1000 niekda nenukrenta, o kai sustoji, variklis ziauriai kalatojasi..kas ten gali buti, kodel normaliai vaziuojant, viskas puiku, o sustojus, jis taip kratosi, kad net vairas dreba...kame beda?
Parašytas:
Pir, 2008-Kov-03 14:48
Ignatio
Tai kai variklis "kalatojasi" kiek apsukų rodo?
Parašytas:
Ant, 2008-Kov-04 12:53
Kazzzkas
tai rodo tuo metu 1400-1500
Parašytas:
Ant, 2008-Kov-04 13:13
pozherukas
Nu tai blyn sunku temoj užrašyti, kad "kalatojasi variklis", or smth, o tai turi skaityti, kad suprastai, kad nėra pas tave mirtinos bėdos, o tik variklio bėda
taupykit kolegos viens kito laiką.
Parašytas:
Ant, 2008-Kov-04 13:18
rwt
auksta itampa normaliai ateina i zvakiu laidus? jei babina bloga panasus fintai darosi. Dar turejau varianta kai purtesi ir nezinojau kas yra tai kuro siurblys + filtras buvo mire.
Parašytas:
Ket, 2008-Kov-06 00:21
Kazzzkas
vat k apasebejau siomis dienomis, idomaisuai, kad kalatojasi tik atada, kai sustoji ir laikai stabdi nuspaudes, jei imeti P, t.y. parking, vel variklis dirba gan normaliai...o apsukos buna, kai kalatojasi apie 1200...blemba kad tik kas nebutu su automatien greiciu deze..nes ir begiai jungiasi labai sunkiai...pvz. kai leki ant 50kazkur, buna 2000 ir daugiau pasuku..ir kai pasieki apie 60km/h greiti, pajunti kai persijungi apavara ir tada apsukos sumazeja iki 1400-1700aps/min...idomiai labai, o sustojus, ijungus P, apsukos buna apie 1400, pakyla..vel nukrenta po biski iki 1000..na vis netolygiai....
DEl apsuku
Parašytas:
Ket, 2008-Kov-06 15:47
Alvydas
Del sventos ramybes paziurek ,-is priekio,kairei pusei purskalo,po juo,isiurbimo kolektoriuje,-yra stuzeris,jis turi buti uzglusintas,kai jis prakiura-siurbia perdaug oro ir variklis ant mazu nedirba,ant gazo-o,kei.Manajai meistrai uzkiso trumpa slanga su isuktu vienam gale varztu,-kita gala uzmove ant to stucerio,ir pradejo dirbt,kai bitute.Uzmesk aki--nieko nekainuos. O tas stuceris velniai zino kam skirtas gamintoju,gal koke :navarotai:turejo jungtis,net ir meistriukai nezino... Sekmes
Parašytas:
Ket, 2008-Kov-06 16:00
krokyto
Pas mane (Ph1 1.7mono) irgi tapati problema.kai jungiu automatą ant
D ,variklis pradeda purtytis,krenta apsukos ir laikosi ant minimalių apsukų 600-700.Pagazavus ir staigiai atleidus gazą,vos neužgesta.visos tokios bėdos atsitinka stovint arba lėtai judant su įjungtu
D . Perjungus ant
P ,apsukos atsistato,variklis pradeda gražiai veikti, nors irgi, jei greit atleidi gazą,variklis trumpam pasipurto
tačiau jaučiasi ,kad variklis daug geriau dirba ant P nei ant D. Šiaip žinau,automatas pas mane yra geros būklės.
Įtariu kelias priežastis:
laisvų sūkių reguliatorius
MAP sensorius (datčikas)
sutrūkinėjusios slėgio šlangutės
Gal dar žinote kitas priežastis įtakojančias prastą variklio darbą kai įjungta D padėtis?
Parašytas:
Ket, 2008-Kov-06 16:04
krokyto
Va, teisingai,reikės
Alvydo patarimo paklausyt. Ačiū
Purtosi Varyklis
Parašytas:
Ket, 2008-Kov-06 16:50
Alvydas
Matai,zemeti,Krokyto,pas jus automatai,-tai cia as visiskas dubas,nors varykliai ,tikriausiai,tie patys--mono.Nusiimk oro filtro galva,paimk lempa ir gerai apziurek visus slangus,vakuumus,stuzerius,jungiklius,pradet reikia nuo to ka patys galim,kas nekainuoja...SEKMES!!!
Parašytas:
Pen, 2008-Kov-07 10:10
krokyto
jo,reikės būtinai pasikrapštyti:)