Puslapis 1 iš 1
Uždūsta važiuojant
Parašytas:
Pir, 2008-Kov-10 16:48
ZeroDivide
Problema tokia - pradėjo gesti važiuodama. Važiuoji normaliu greičiu, o ima ir užgęsta. Užkuri ir kartais užsigazuoja, o kartais toliau be problemų važiuoji. Prasidėjo visai vakar ta nesamonė.
Parašytas:
Ant, 2008-Kov-11 16:49
Auksarankis
tj cia gal su kuro padavimu kazkas, gal varliu prilinde, kaj duodi stajgej gazo ka sako? nedusta?
Parašytas:
Ant, 2008-Kov-11 20:53
zilwis1
laisvos eigos voztuvas
Parašytas:
Ant, 2008-Kov-11 22:33
ZeroDivide
Kai duodu staigiai gazo nieko nesako, kaip ir seniau. Ant laisvos eigos šen buvau palikęs gal pusvalandžiui - vienodai piešia. Šen važinėjau taipogi be problemų. Gali būt, kad ant kelio nelygumų pataikiau, kai užduso. Gali būti liamda zondo maitinimas? Nes kartkartėm užsigazuoja nesveikai (pirma šaiba - 40km/h, nors net nespausta - pradedant važiuoti normaliai, čia nuo Kėdainių iki Kauno nuvažiavus, įsukant į tilžės žiedą (tą ant raudondvario plento, vieną prieš slabodkės žiedą)...
Parašytas:
Tre, 2008-Kov-12 18:12
zilwis1
kol kas laisvos eigos voztuvas man atrodo...pabandyk atsijungt ir vaziuot.man ir taip buvo bet negesdavo tik nesveikai uzsigazuodavo..
Parašytas:
Pen, 2008-Kov-14 23:02
ZeroDivide
Šiandien užsikūriau, pradėjau važiuot, teko stabtelt, vėl iš pirmos pradėt ir užgęso. Tada sunkiai kūrėsi (nors iš pirmo syk užsikūrė nuostabiai) ir užsikūrus persigazavo. Taip du syk (panašios padėtys papuolė - aikštelėse stovėjimo išvažinėjant). Kur tas laisvos eigos vožtuvas ir kaip jį atjungt? Būtų malonu foto, jei kas gali, jei ne - poros žodžių instrukcija pradedančiam automobilistui irgi pagelbėtų
Parašytas:
Šeš, 2008-Kov-15 01:24
2SHAE
zilwis1 rašė:kol kas laisvos eigos voztuvas man atrodo...pabandyk atsijungt ir vaziuot.man ir taip buvo bet negesdavo tik nesveikai uzsigazuodavo..
man ir buvo kad nesveikai uzsigazuodavo laisva imetus, pasirodo problema elementari, buvo atsilaisvines akseleratoriaus troselio sarvas, todel problemai ispresti tereikejo ptiverzti viena verzle
Parašytas:
Šeš, 2008-Kov-15 13:20
ZeroDivide
Kad jin užsigazuoja ir spaudžiant akseleratorių - tas pats kaip ir ant šalto važiuojant, kai mišinį riebesnį paduoda.
Parašytas:
Šeš, 2008-Kov-15 14:07
2SHAE
siaip dar gali kuro siurbli paziuret, nors gal ir skamba ne prie ko, bet problema ir ten gali slypeti
Parašytas:
Sek, 2008-Kov-16 02:25
Egis R19 1.8 RN
va ir man panasiai - salta vaziuoja isila motoras gesta... o taigi problema va kame (pas mane).tai gal ir pas tave.... TARPINE arba GALVA... Aisq geriau jau taip nebutu
Parašytas:
Sek, 2008-Kov-16 14:57
ZeroDivide
Jai nesvarbu - šalta ar įšilus. Šen va vėl buvo - įsėdau iš ryto, užkūriau vienu brūkštelėjimu, atbulinę šaibą, išsukau, pirma - pradėjo trūkčiot, užduso. 3 minutes bandžiau kurt kol pavyko.
Parašytas:
Pir, 2008-Kov-17 01:07
Egis R19 1.8 RN
O issipletimo bakely yra pakankamai anifryzo? Nedingsta jis? Ir ar kartais is duslintuvo per daug ir baltu dumu neina?
Parašytas:
Pir, 2008-Kov-17 01:23
ZeroDivide
Dėl bakelio pasakysiu ryt, o dėl dūmų tai net nežinau. Su kuom lyginent? Kai gazo pamini tai ir eina
O šiaip technikinę varant dujų nepraėjo, tai pas meistriuką nuvežiau, kažkokią gumelę nuėmė iš už motoro, uždėjo šlangutę su įsuktu varžtu ir viskas susitvarkė. Sakė, kad typo dėl tos gumelės cilindras nedirbo...
Parašytas:
Pir, 2008-Kov-17 07:29
Ignatio
Mano manymu galimi du variantai - paskirstymo dangtelis ir MAP daviklis. Pirmiausiai atsisuk paskirstymo dangtel5 ir apžiūrėk kaip atrodo dantelio kontaktai ir begunokas, ar neišdilę ar nepažaliavę. O kitas variantas MAP'as. Jį taip pat galima patikrinti nusiėmus, prijungus įtampą ir su kokiu "špricu" išsiurbinėjant orą pro šlangelę, bet čia sunku bus ką pasakyt, geriau kitą įsimek, arba kas turi r19 galit susikeist tais davikliais ir pažiūrėk ar geriau ar ne, jei geriau, tai kitą nusipirk ir viskas, ne daug, gal apie 20lt, jis naudotas kainuoja.
Parašytas:
Pen, 2008-Kov-28 16:16
worker
Mano renushke taip daro:šaltą užvedu,išspaudęs sankabą,apsukos pasiekia 1500-2000 aps/min,atleidus sankaba beveik nesikeičia,pradedu važiuoti,tai kurį laiką išlieka padidintos,nespaudžiu gazą,tik pavaras perjungiu.
Po kokios minutės apsukos nukrinta iki 800 aps/min.
Dar nebandžiau nupurkšti su WD40,gal kur ir pasiurbia,kol nesušilo.Pas mane "mono".Gal visas gumas ir paronitus su padidinamuoju stiklu aplandžioti?
Dar vienas klausimas:užvedant šaltą,užsikuriant varikliui gana gerai girdžiu/jaučiu smūgį,gal degimas nesureguliuotas,ar vožtuvai?Mano galva,turėtų pradėti suktis sklandžiai,jei taip ilgai užvedinėsiu,tai ką nors sugadinsiu tikrai,neturi variklis trūkčioti.
Parašytas:
Pen, 2008-Kov-28 16:41
Ignatio
Apsukos ir turi būti +/- 850, o tas dunksėjimas užvedant, tai visai galima dalykas, kad duslintuvas kur atsilaisvinęs ir liečia ką. Degimas renuškėj nesireguliuoja, tad šitas variantas atmestinas, nes jei ir jis būtų tu jokio smūgio nejustum.
Parašytas:
Pen, 2008-Kov-28 18:02
Lengvas
worker rašė:Mano renushke taip daro:šaltą užvedu,išspaudęs sankabą,apsukos pasiekia 1500-2000 aps/min,atleidus sankaba beveik nesikeičia,pradedu važiuoti,tai kurį laiką išlieka padidintos,nespaudžiu gazą,tik pavaras perjungiu.
Po kokios minutės apsukos nukrinta iki 800 aps/min.
Dar nebandžiau nupurkšti su WD40,gal kur ir pasiurbia,kol nesušilo.Pas mane "mono".Gal visas gumas ir paronitus su padidinamuoju stiklu aplandžioti?
Dar vienas klausimas:užvedant šaltą,užsikuriant varikliui gana gerai girdžiu/jaučiu smūgį,gal degimas nesureguliuotas,ar vožtuvai?Mano galva,turėtų pradėti suktis sklandžiai,jei taip ilgai užvedinėsiu,tai ką nors sugadinsiu tikrai,neturi variklis trūkčioti.
pas mane irgi toks pats prikolas su apsukom
(kol saltas variklis vaziuojant, ismynus sankaba (nelieciant gazo) pakyla apsukos iki kokiu 2000 kartais ir daugiau). Pavaziavus 5-10min. t.y pasilus varikliui, apsukos normalizuojasi. Kaskas rase sitam forume, kad sia problema issprende pasikeites gazo trosa. Mano atveju labai tyketina, kad durniuoja del gazo troso. Pas mane jis per ilgas, pedalas nukares. Pabandyk paziuret gal ir pas tave tas pats su pedalu
Parašytas:
Pen, 2008-Kov-28 20:06
Ignatio
Jūs neieškokit po užpakalį smegenų, viskas čia gerai, taip ir turi būti, kad iš pradžių būna aukštos apsukos, o pašilus varikliui normalizuojasi.
Parašytas:
Šeš, 2008-Kov-29 11:52
worker
Ačiū už informaciją,be jūsų neprapulsiu.
Parašytas:
Šeš, 2008-Kov-29 11:54
worker
Ignatio rašė:Apsukos ir turi būti +/- 850, o tas dunksėjimas užvedant, tai visai galima dalykas, kad duslintuvas kur atsilaisvinęs ir liečia ką. Degimas renuškėj nesireguliuoja, tad šitas variantas atmestinas, nes jei ir jis būtų tu jokio smūgio nejustum.
taip,kolkas galinis bakelis ant vielos kabo,na man svarbiau priekinius amortizatorius pasikeisti-tegul dunksi.
Parašytas:
Šeš, 2008-Kov-29 20:02
santexnic
Man panasiai buvo , trukciojo , vaziuojant uzgesdavo , nedyrbdavo , tai is benzino bako varles isrinkau isploviau ir db jau viskas ok ,buvau blogo benzino papyles ,
Parašytas:
Sek, 2008-Kov-30 00:43
ZeroDivide
santexnic rašė:Man panasiai buvo , trukciojo , vaziuojant uzgesdavo , nedyrbdavo , tai is benzino bako varles isrinkau isploviau ir db jau viskas ok ,buvau blogo benzino papyles ,
Kaip išplovei? Ir ar kuro siurblį keitei? Kiek pasikeist kainuotų? Ir tas paskirstymo dangtelis, tai čia po kapotu prie kairės pusės prikabintas?
Parašytas:
Sek, 2008-Kov-30 10:20
worker
Dirbau kažkada autobuso vairuotoju,tai,nepriklausomai nuo mašinos markės, bako dugne visada rasdavau kamštį,kurį išsukus,visos "varlės" išbėgdavo von.O va renuškės bakas neturi jokių skylių dugne.
Parašytas:
Sek, 2008-Kov-30 23:02
ZeroDivide
Užtat renuškės baką gali perpus perskirt atsukęs šriūbus kiek mačiau... Kadangi tarpinę keisti reiks toje vietoj (nes leidžia per tą sudūrimą) tai prie progos ir baką išsiplausiu ;D