Puslapis 11

Paskirstymo dirzas

StandartinėParašytas: Pir, 2008-Geg-12 15:11
tadinis
Sveiki, siande nutruko paskirstymo dirzas, kibirukas bent jau iki oazes aiksteles dariedejo :) kai durnius dar pasukau starteri, greiciausiai voztuvams amba...
tai klausimas, kas pigiau, kita varikli ieskot, ar skleist ir taisyt?

StandartinėParašytas: Pir, 2008-Geg-12 17:03
2SHAE
na jei pats varikli pasikeisi tai tikrai pigiau kainuos ;)

StandartinėParašytas: Pir, 2008-Geg-12 17:51
Bildux
Koks variklis?

StandartinėParašytas: Pir, 2008-Geg-12 17:56
tadinis
1,7 mono

StandartinėParašytas: Pir, 2008-Geg-12 19:00
kiesukas
as tiksliai nezinau,bet man atrodo lyg nelanksto!?

StandartinėParašytas: Pir, 2008-Geg-12 19:27
Monas_
Autodata raso:

CAUTION: This engine has been identified as an INTERFERENCE engine which the possibility of valve-to-piston damage in the event of timing belt failure is MOST LIKELY to occur. A compression check of all cylinders should be performed before removing the cylinder head.

Isverst reikia?
Kalba apie 1721 54kw. Daug vilciu netureciau...

StandartinėParašytas: Pir, 2008-Geg-12 19:29
tadinis
na kiek klausinejau tai susidare yspudis kad 9 is 10 kartu sulankstyti voztuvai...

prie to pacio, kokia suma (nuo iki aisku apziurejus masinos bukle) galima gaut pridavus i srota? ir koks srotas Kaune daugiausiai moka? :)
praktiskai viskas tvarkoj, tik dirzas trukes, desine priekine fara suaizejus, ir kapotas su sparnu tamsus vietoj sidabro spalvos :) (rudeni pabucevau merso sikna erotiskai) :)

blyn dar kambariokas draiveris nutrauke sniura tempdamas, taip ir liko salikelej stovet :)

StandartinėParašytas: Pir, 2008-Geg-12 19:33
Monas_
Srotas nieko gero nepasiulys kogero... Variklis 1721 nedag kainuoja, pakeist ji irgi nera kazkas super sudetingo. Jei auto reikalinga tai kelk, o jei ne tai ardyk...

StandartinėParašytas: Pir, 2008-Geg-12 19:35
Galileo
nesiseka tau su ja..

StandartinėParašytas: Pir, 2008-Geg-12 20:24
tadinis
Monas_ rašė:Autodata raso:

CAUTION: This engine has been identified as an INTERFERENCE engine which the possibility of valve-to-piston damage in the event of timing belt failure is MOST LIKELY to occur. A compression check of all cylinders should be performed before removing the cylinder head.


tiesa sakant, nelabai supratau kas ce parasyta, gal gali pavertejaut? :) dekui

P.S. katik ir kambarioko rioveris uzsilenke, stoli virusas? :)

StandartinėParašytas: Ant, 2008-Geg-13 11:26
Monas_
Ne virusas, tik profilaktiskai reikia pasikeist ta daikta... Zodziu cia parasyta kad dazniausiai gaunasi tiesioginis kontaktas tarp vostuvo ir cilindro ko pasekoje arba tas arba tas neatlaiko ir sulinksta/truksta. Sako kad pries nuimant galva reiketu pasistatyti degimo kampus i vietas, uzdeti nauja dirza ir pamatuoti kompresija jei dar variklis sukasi. O tada bus konkreciai aisku kuriam cilindre yra palinke ir nesandariai uzdarantys angas vostuvai. Va mazdaug taip ten parasyta teksta galima interpretuoti.

StandartinėParašytas: Ant, 2008-Geg-13 14:40
tadinis
Dekui Monas,
beje, jei jau sulankstomi voztuvai, tai neturetu but kokie smarkus garsai kai truksta dirzas? pas mane viskas labai labai tyliai, tap rasme vaziuoju, ir pyst uzgeso, be jokiu emociju :) tai gal dar ne viskas taip blogai...
prisiskaites, bandziau atsukti varztus nuo dangteliu kad pasimatytu paskirstymo velenelis, gautas rezultatas - 2 sulauzyti raktukai :) isvada pirmoji - reikes veziotis normalesnius raktus :)
dabar laukiu kol kolega baiks darbus, sake turi padoresniu raktu :)

StandartinėParašytas: Ant, 2008-Geg-13 20:02
tadinis
naujausi atnaujinimai :)
siande nusiemiau dangteli prie paskirstymo velenelio, sukant veleneli, nevaiksto 3 voztuvai, tai jiems amba
dabar klausimas, ka isvis reikes keist ir kiek dabartines kainos?
kiek isivaizduoju, reikia dirzelio (~70 lt), 3 voztuvu, gal net 4 (manau po kokius 5 lt), ko dar reikia? ar imanoma pakeist ant lauko?

StandartinėParašytas: Ant, 2008-Geg-13 20:56
ignass
kaip suprasti nevaiksto?nesispaudzia zemyn ar negrizta i virsu, uz 5 lt tai nebent plasmasinius voztuvus nusipirksi,tarpine,gumeles,gal dar tempeja dirzo desi,galvos slifavimo reiktu, antifrizo, tepalai, ir t.t.

StandartinėParašytas: Ant, 2008-Geg-13 20:57
tadinis
ta prasme, negryzta atgal voztuvai, o tai kiek vienas voztuvas kainuoja? jei uz 5 nepaimsi? nes kazkas minejo kad nebrangus jie...

StandartinėParašytas: Ant, 2008-Geg-13 21:00
ignass
tai gal sulenkti jie esa,tai gali buti galva isdauzyta dar tada, voztuvai apie 20lt mazdaug man atrodo,nezinau tikslios kainos renault

StandartinėParašytas: Ant, 2008-Geg-13 21:14
tadinis
o tu kai ardes tuos renukus kiaurai isilgai zinai, tavo nuomone ant lauko imanoma sutvarkyt, jei galva neazeista?

StandartinėParašytas: Ant, 2008-Geg-13 21:18
ignass
kas moka tam iseitu

StandartinėParašytas: Tre, 2008-Geg-14 11:36
Monas_
Man atrodo pasiiekok tu meistru kokiu, papasakoks kaip ten buna su tais vostuvais. Arba kalbink gerb. Igna gal kita galva parduotu...

StandartinėParašytas: Tre, 2008-Geg-14 14:43
Tac
O! Ziuriu ne veinam man cia tokios bedos. Apgailestauju kolega, na bet as jau savo sukisau i renuka, tai ir vel riedu smagiai.
Kai man dirzas truko, tai buvo daug variantu i srota, siaip parduot, keist varkili ar tvarkyt. AS nusprendziau tvarkyt. Zodziu situacija mazdaug tokia:
1. Srotas siulo nuo 400lt iki 700lt max :)
2. Siaip parduot irgi ne kas gaunas.
3. Variklis is sroto kainuoja nuo 200 iki 500LT jo pakeitimas apie 800, darbo apie 3 dienos. (veiksmas vyksta Vilniuje).
4. Variklio tvarkymas (tas variantas kuri as pasirinkau) man atsejo 800LT (cia su darbu ir detalem), bet siaip kiek vazinejau po servizus tai kainos svyravo nuo 1200 iki 2000 LT :D

Detaliu kainos:

Vienas voztuvas 25LT (sulankstyti bus 2 arba 4)
Tarpine ~50LT
Guoliuku komplektas (itempimo ir papildomas) su dirzu ~180LT
Galvos slifavimas ~140LT


P.S. Sukioti veleno negalima...Tikrai nepasakysiu kodel, bet manual'e taip raso.

StandartinėParašytas: Tre, 2008-Geg-14 17:47
ignass
pirmas dalykas speju voztuvai bus daugiau lengti negu 2 ar 4,nes truko dirzas,tai jau turejo kelis davyti,o dar jeigu galva pacia prasuko,tai yra veleneli tai dar kelis voztuvus galejo sulengti,o voztuvui kiek reikia. galvoji pirkti galva,tai vistiek jei sau darysi turesi visa issiardyti,pakeisti gumeles,voztuvus pritrinti,galva tikrinti,slifuoti. jei stumuokliai nepazeisti bus,bet neturetu, kiek matau niekad to nedares tai geriau ne neapsiimk

StandartinėParašytas: Tre, 2008-Geg-14 21:50
tadinis
nu va siande ilgai kalbejes su klasioku kuris 4 metus turi R19, ir jam panasiai buvo (tik jis buvo tas laimingasis kuriam voztuvu nesulankste), kadangi technikine baigiasi, o technikinej daryt reikia sio to (prieky pakaba tvarkyt, perdazyt kapota su sparnu, fara keist), tai vel siek tiek suvalgytu litu, na jei del saves daryt tai suvalgys minimum 2k litu, plius daug laiko (ko neturiu), ir nervu. Nuosprendis, siande kreipiaus i banka, mazu vartojama kredita pasiimt, jei duoda normaliai, tai stumt i srota (siulo ivairiai nuo 400 iki 700 (o gal kam donoro reikia, bo is sroto 700 gaut nelb tikiuos kai pamatys bukle, ypac kad fara duzus)), ir pirkt kita R19 (kiek ziurejau uz 2,5k gan padoru jau atrodo galima paimt :)

Komentarai sprendimui welcome

StandartinėParašytas: Tre, 2008-Geg-14 21:56
ignass
paskambink dar syki gal nupirksiu arba sms

StandartinėParašytas: Ket, 2008-Geg-15 08:19
Monas_
Imesk foto to modeliuko, gal ka pakomentuosim ;) uz 2k galima kapitalini vos ne bet kokiam reniui padaryt ;)

StandartinėParašytas: Ket, 2008-Geg-15 09:54
tadinis
jau nuspresta :) kapitalinis suvartos daug laiko, kurio pas mane nera :( taip kad jau vyksta derybos su ignu, foto jei darbe rasiu laiko, irgi imesiu, mazu gal kam Kaune prireiks jo ir ignui nereiks belstis belekiek :)[/img]

StandartinėParašytas: Ket, 2008-Geg-15 10:15
tadinis
ce gyvena kelios nuotraukos jei domina :) http://picasaweb.google.com/tadinio

StandartinėParašytas: Šeš, 2008-Geg-17 12:36
ignass
jis jau gyvena pas mane jei ko reikia rasykit