Puslapis 11

HC kiekis ismetamosiose dujose

StandartinėParašytas: Ant, 2008-Bir-03 10:48
Monas_
Taigi ekspertai papasakokit del ko dazniausiai nusipievina HC pas 1.8 mono ipurskima. Ar daug itakos turi vostuvu reguliavimas? Nes jau du meistrai man siule susireguliuot vostuvus. Gal zinot kas tai daro Kaune? Kiek mazdaug kainuoja?

StandartinėParašytas: Ant, 2008-Bir-03 12:58
r19-karolis
ma irgi sake reik reguliuot... o pas mane ant reniaus jie nesireguliuoja...

StandartinėParašytas: Ant, 2008-Bir-03 15:33
Roccas
Kiek zinau ismetamuju duju kieki itakoja degimo kampo sureguliavimas ;)

Hc kiekis dujose

StandartinėParašytas: Ant, 2008-Bir-03 17:18
Alvydas
Tai klasikinis metodas;sudmeistriu:-kai nieko nesupranta,tai nors per voztuvu reguliavima pinigieliu norisi prasimaniti.Joks voztuvu reguliavimas duju kiekio neitakuoja,-nebent jie ten visiskai atsileidzia ir issiregulioja iki to,kad net negali ismesti duju(ismetimo v.)arba isiurbti duju(isiurbimo v.),bet vyrai,argi praktikoi taip buna,-tai gi iskart masina ims drebeti,kalti,sudinai(atsiprasau)dirbti,juk,faktinai,tada isjungiamas tas zilindras(o kada var.:trojit:-mes ,tikriausiai,pajegus suprasti...Voztuvai monavam reguliojasi ,parenkant reikalingo storio :tablete:,-kieto metalo saiba,ir tiek.Gi 16 w-nieks nesiregulioja,tien-HIRDOKOMPENSATORIU SISTEMA,-t.y.voztuvu smugius ::.sugeria::,mazina tepalas po spaudimu..Tad siuskit jus tos ::meistrus:: kur karaliai pesti vaiksto ir nesvaistikit pinigieliu...Tiesa,tas galioja PH2 auto,del PH1-nezinau,gai jie dar reguliavosi varztais,kaip:moskviciai:-juk :moskviciai: SOVIETU buvo nukopijuoti nuo pranzuzu Renault varykliu....Turejau:moskviciuka: uz tai zinau,ka sakau.... :lol: :D :D SEKMES VISIEMS!!

StandartinėParašytas: Ant, 2008-Bir-03 22:16
Monas_
Alvydai kalba ir ejo ne apie 16V o apie 1.8s - mono ipurksima su 8V. Pasitaike proga siandien paziuret kokia situacija su vostuvais yra, patikrinom ir nustatem kad vostuvu tarpai belekokie bet tikrai ne tokie kokie turetu but. Su saibom biski problemu buvo, idejom ka radom, siek tiek netiksliai susireguliavo bet kur kas geriau nei buvo pries tai. Pirma budavo ant laisvu kai dirba variklis purtosi ir net atrodo kad apsukos per mazos. Po visos proceduros pagerejo trauka, dingo purtimasis ant mazu apsuku. Tik atsirado kitas niuansas - barska siek tiek tabletes, nes ju diametras buvo ~1mm mazesnis uz orginaliu :( Bet nesmarkiai, isgyvensiu man atrodo :) Vaziuosiu i Siaulius meistru auklet, zasinai rinko galva ir pridirbo veju kruva...

Hc kiekis

StandartinėParašytas: Tre, 2008-Bir-04 11:58
Alvydas
Aisku,monai,bet,neissivaizduoju,kokie v.tarpai turejo buti,jeigu net ant mazu purtesi varyklis,as kazkaip tokio varianto nedaleisdavau,kad pas toki rimta vyra,kaip Monas,bus netvarka su voztuvais.Suprantu,kad tau Siauliai pripartacino.Uzjauciu,Sekmes. :nod: :D

StandartinėParašytas: Tre, 2008-Bir-04 23:23
Monas_
:D Gyveni ir mokais ;)

StandartinėParašytas: Pen, 2008-Bir-06 16:42
pozherukas
Na, taip, HC (angliavandeniliai) yra pagrindinai vožtuvų problema. jaučiasi, kad variklis šiek hrenoviai dirba. mažiau lankstus. rašiau kažkada apie tai. Prieš porą metų toj šūdmeistrių kontoroj Maharį sutvarkė. berods ~120 lt. sumokėjau. Dar prie remontą ~50lt. už diagnostiką sumokėjau. Bet tada sutvarkė gerai. Tik CO reikėjo reikėjo perreguliuoti po jų.

Hc kiekis dujose

StandartinėParašytas: Šeš, 2008-Bir-07 07:41
Alvydas
Labas,Pozheruk,shemijoi gerai kerti,matomai atatinkama issilavinima turi?Klausyk,o kaip CO perregulioja,jei visi raso,kad ta daro pats valdimo kompas,-gal kompan lenda regulioti? Ar pats reguliavai? :) :D

StandartinėParašytas: Sek, 2008-Bir-08 12:57
Ignatio
Jam gal ant dujų reguliavo :rolleyes:

StandartinėParašytas: Pen, 2008-Bir-13 11:39
pozherukas
Taip, man dėl dujų CO reguliavo, benzinui dėl CO problemų nebuvo. Kompas tiesiogiai CO nereguliuoja, nes neturiu atgalinio ryšio, t.y. CO daviklio nėra. Kuro mišinys reguliuojamas pagal O2 kiekį išmetamosiose dujose (limbda zondą), kurio kiekis normaliom salygom koreliuoja su CO. Kitaip sakant reguliuoja oro kiekį, kad padarytų mišinį tokį, kad deguonies koncentracija išmetimo dujose būtų minimali. Jai dujos yra I'os kartos - tai aplamai reguliuoja tik dujų reduktorius (laisvom apsukom) ir "protingas varžtas" didelėm apsukom. II'os kartos (vadinamos ekodujos) pasireguliuoja srautą pačios (pagal liamda zondą). Taip pat CO kiekis priklauso ir nuo degimo kampo, kurį šiek tiek koreguoja ir kompas. Jau seniai R19 domėjausi tai ir nepamenu ar ten statinė degimo kampo korekcija ar šiek tiek ir kompas koreguoja. Taip ir nuo aibės kitų, dalykų: oktaninio skaičiaus, temperatūros, slėgių ir kt. bet tai jau hardware'as.
p.s. to alvydas: aš ne chemikas, šiaip gudrus ačkarikas :)