Puslapis 11

Vairo koloneles isardymas

StandartinėParašytas: Ket, 2008-Bir-26 16:19
taifunas
Sveiki, nusipirkau versta masina be variklio uz 150lt :D nes reikejo priekines vaziuokles, vairo koloneles ir seip visokiu niekuciu. tai va vairo kolonele isimiau ir pamaciau kad viena guma buvo nusimovusi biski ir pateko purvo i vidu be to savininkas ardydamas nupjove vairo koloneles vamzdukus kur pati mechanizma junge su vairo koloneles sarnyriniu sujungimu.Be to vienas obuolys kiek padiles ir juda. tai stai iskilo klausimai?

1. Kaip isardyti ir isvalyti vairo kolonele
2. Kaip pakeisti tuos obuoli ir ar galima ji pakeisti is savo senos koloneles
3. Ar virinti tuos nupjautus vamzdukus ar pasikeisti kazkaip galima savais?

StandartinėParašytas: Pen, 2008-Bir-27 11:13
rwt
geriau normalia kolonele susirask, maziau vargo bus. Nebent turi laiko ir noro zaisti su senaja :)

StandartinėParašytas: Pen, 2008-Bir-27 11:52
taifunas
Nu laiko nera daug tai nzn kaip bus nes ir pinigus nera :D

StandartinėParašytas: Pen, 2008-Bir-27 13:03
Monas_
Tie vamzdukai kaip tu sakai tikriausiai vadinasi vairo traukemis ;) Vieneto kaina ~30Lt kazkada budavo. I traukes gala sukasi vairo traukes antgalis irgi panasiai ~30Lt kainuoja. Apsaugines gumos kainuodavo po keliolika lituku. O ta vairo trauke turi issisukti su visu obuoliuku is vairo koloneles. Kartais kai neissisuka servizuose uzvirina obuolius ir isprievartauja lauk tas traukes be vargo, o namu salygom sunku pasakyt kaip ten padarysi viska. Na jei lauke visa kolonele gal lengviau bus viskas. Sekmes ;) Padaryk fotkiu, bus straipsnis ;)

StandartinėParašytas: Pen, 2008-Bir-27 13:41
taifunas
reiks ryt namo grižus žiūrėti kaip ten išardyti.