Puslapis 11

Laisvu apsuku daviklis

StandartinėParašytas: Šeš, 2008-Spa-18 20:52
santexnic
Laba ,
Pasikeiciau sau varikliuka tai db nenustoja bedos lysti :crybaby: , itariu kad laisvu apsuku daviklis bus sugedes , nes ryte uzkurus reikia prilaikyti pedala greicio , nes kitaip uzgesta, turi variklis minute prasidirbti kad normaliai dyrbtu ir negestu ,kratosi kalatojasi.Taippat kai spusteli smarkiau per pedala vaziuojant tarkim 50km/h pradeda lyg dusti , trukcioti , poto vel traukia , taip neuztikrintai aukstas apsukas nori priimti , . Gal kas ytaria kas galetu buti ?

StandartinėParašytas: Sek, 2008-Spa-19 10:35
limulus
kaž kaip ytariu ar nebus su liambda zondu susijusios tavo bedos

StandartinėParašytas: Sek, 2008-Spa-19 10:45
santexnic
liamda zonda nauja isidejau , nemanau :(

Laisvu apsuku davyklis

StandartinėParašytas: Sek, 2008-Spa-19 12:53
Alvydas
Pirma paziurek ta nelaiminga stucery(kairiau ipurskimo galvos,zemiau,is.kolektoriuje)ar jis uzaklintas,nes tai musu Renuskiu hroniska liga.Priejimas nekoks,bet isitikint reikia. 2.Labai atidziai apziuriek paskyrstimo dangteli is vidaus,ar nera itrukimo ties kokiu nors kontaktu,-man taip buvo,-pakeiciau kartu su laidas-dabar-ciki-ciki.3.Apziuriek,ar visi vakuumo vamzdeliai uzmauti gerai(kairei pusei,virs kompo) irgi turejau tokia problemelia,plaudamas varyklio skyriu,kazkaip nusimove vienas vamzdelis(beveik).Kolkas tiek.SEKMES. :)

StandartinėParašytas: Sek, 2008-Spa-19 15:07
santexnic
galetu buti ir vakumo slangutes , nes pas mane variklis nuo 21renault , viskas identiska isskyrus vakumo slangutes , tai db pasimetes nelabai zinau kur jungt kuria , ten jos 2 yra bet pas 21 nerandu kur 1 jungti , 1lyg gerai pajungiau , nz , reiktu gauti 21 manuala .

StandartinėParašytas: Sek, 2008-Spa-19 17:46
Ignatio
Žiūrėk Holo daviklį ir laisvų sūkių reguliatorių, dar neprošal patikrint paskirstymo dangtelį ir kuro filtrą.

Laisvu apsuku daviklis

StandartinėParašytas: Sek, 2008-Spa-19 19:44
ARAS
TINKA NUO MONO VARIKLIO BET KOKIO PAGAL KUBATURA JEI NETIKI PAŽIURĖK ANT GOLFO TAS PATS