Puslapis 11

Reik kuro siurbli!

StandartinėParašytas: Sek, 2008-Lap-16 16:45
Aleksandriukas
Gal kas turi,ar zino kur galima isigyt kuro siurlbli ph2 16v varikliuj?Aciu.

StandartinėParašytas: Sek, 2008-Lap-16 18:52
Syrusas
Tu pasižiūrėk pirma ar kuro filtras neužsikimšęs, ir pasikeisk jį ;) Dažnai būna, kad jei dažnai ant dujų važinėji tai užsikemša visokiu brudu tie kuro filtrai ir tada atrodo, kad būtu nudusęs kuro siurbliukas.

StandartinėParašytas: Sek, 2008-Lap-16 19:28
Aleksandriukas
vistiek keisiu viska.

StandartinėParašytas: Sek, 2008-Lap-16 19:46
Aleksandriukas
Dar toks klausimas,kur tas siurblis stovi?!

StandartinėParašytas: Sek, 2008-Lap-16 20:05
ZeroDivide
Įleistas į benzo baką. Išimk medžiagą iš bagažinės dugno ir turi būt guminis dangtis. Atsikemši jį ir tu virš kuro siurblio. Neskubėk viską keist, bene jau lenktynėm ruoši? :D

StandartinėParašytas: Sek, 2008-Lap-16 21:14
mqrius
nu nu kazi kaip seksis is vidaus pasiekti kuro siurbly :) ten tik kuro matuokle siurblys visai kitur stovi. tik baka nuemes issimsi siurbli :)

StandartinėParašytas: Sek, 2008-Lap-16 22:32
Aleksandriukas
Dar klaisimas,kuro siurblis nuo paprasto ph2 17 mono variklio tinka i v16?

StandartinėParašytas: Pir, 2008-Lap-17 00:04
ZeroDivide
Mqrius rašė:nu nu kazi kaip seksis is vidaus pasiekti kuro siurbly :) ten tik kuro matuokle siurblys visai kitur stovi. tik baka nuemes issimsi siurbli :)

Nežinau, kaip dėl 16v, bet mes su tėvu iškrapštę buvom mano siurblį per bagažą. Kažkur skaičiau, kad monavi ėjo su dviem skirtingais vidiniais siurbliais ir vienu išoriniu, tai gal vidinių ir montavimas skiriasi.

Aleksandriukas rašė:Dar klaisimas,kuro siurblis nuo paprasto ph2 17 mono variklio tinka i v16?

Visai nesenai forume buvo to klausta, tai kiek pamenu sakė, kad netinka, nes skirtingi spaudimai reikalingi, tai ir siurbliai skirtingi (monavo silpnesnis).

StandartinėParašytas: Pir, 2008-Lap-17 08:24
mqrius
nu tai pas monava taip sutinku ten kitaip o pas 16v jau neisemes bago blem nieko doro nenuveiksi o del siurbliu cia zinok visiems 16v ta liga yra... visi ju iesko...

StandartinėParašytas: Pir, 2008-Lap-17 20:15
Raimondelis:)
siurblio nebutina keisti, uztenka ji nuvezti restauruoti.As savo restauravau tai simta lietuvisku kainavo.

StandartinėParašytas: Ant, 2008-Lap-18 08:56
santexnic
pas monava ir neisimsi per vidu , reik baka lupt , nebent darysi kaip as prapjausi dugna ir idesi papyldoma dangtely , nes baka isimt jei papauves dunas.... :D

StandartinėParašytas: Ant, 2008-Lap-18 10:12
Aleksandriukas
Raimondeli gal patarsi kur restauruovai,nes tikrai nezinau kur kreiptis.

Reik kuro siurblį

StandartinėParašytas: Ant, 2008-Lap-18 16:19
Alvydas
Aleksandriuk,Restauruoja siurblius Vilniuje toks,berods,Valerijus,o firmelė randasi pačiame :žalgirio :stadiono aptvaroje,-važiojant nuo Sporto Rūmų,-galę tvoros ivažioji vidun.Ten susigaudisi. Bet jis prašo apie 220 litų,o tai-nesamone.Mano Monavo irgi siurbliukas kaukia(pakenčiamai) tai aš,del viso pikto,nusipirkau ir turiu atsargoi-deveta už 80 lt. Ir dar.Iš bagažines priejimas per liukelį -TIK prie benzo lygio matoklio.Pats siurblys randasi truputi dešiniau,po skarda,-tad priejimo,nenuemus benzobako-NERA,o pats ivertink,koks tai gana sunkus darbas-imti lauk baką. Radau kažkur forume gerą patarimą,-kelioneje reikia tureti atsarginį siurblį ir geras buitines žyrkles metalui.Atsisakius siurbliui dirbti-ipjauni skardą per benzo matuokles liukelį,skersai mašinos,į dešinę kokius 15 cm,ir atlenki tą gabalą.Atlenkes--puikus priejimas prie siurblio.Baigus siurblio pakeitimą ,tą skardos gabalą vel užlenki atgal,idedi guminį dangtelį-ir tvarka. Tik,neduok die,nelisk ten sų :svarkę:-gali buti- BUMMM.Tą prakirpimo plyšį galima pridengti ( del šventuos ramybes) kokiu plastiko gabalų(metalas daugiau sveria,o nauda-tą pati).Bet čia jeigu gal esi :ukininkas: ir megsti bagažineje daug svorio vežiotis,Normaliai važinejant,-uždedi bagažines kilimą-ir tvarka. Tų siurblių pasula buvo-kaina-70-100 lt.Palauk,gal kas ir atsilieps. Sekmes ,tau,žmogau,ir-GERO KELIO... :nod: :D

StandartinėParašytas: Ant, 2008-Lap-18 19:06
Raimondelis:)
Aleksandriukas rašė:Raimondeli gal patarsi kur restauruovai,nes tikrai nezinau kur kreiptis.


As kaune restauravau tai tau ytariu nelabai tinka :) cia geriau vietiniu pasiklausinek.Seip restauruotas siurbliukas uz 100lt manau daug patikimiau nei devetas is shroto uz 80 lt. Shrote tikrai to siurbliuko nelaike pamerke i benzo kibira, todel siurbliukas viduj gali buti prikerpejes.toks siurbliukas tikrai ilgai neveiks :)

StandartinėParašytas: Ant, 2008-Lap-18 20:59
santexnic
As srote mokejau 70, veikia puikiai dar vis :) ,

o pasirodo cia ne as vienas sugalvojau kad galima skarda apkarpyti :) , maniau kad isjuoks mane :D , as tai skyle uzdengiau bitumo cerpe nuo stogo , graziai ji ten prisiklijuoja ;)

Kūro siurblys

StandartinėParašytas: Tre, 2008-Lap-19 09:13
Alvydas
A,tai tų,Santexnic, jau atlikai aukščiau aprašytą :operaciją:? Šaunuolis.Gal ir man teks,-tai aš jau puikiai žinau-ką reik daryt,o nesiknisti sų tuo bakų. Dabar Raimondeliui. Ką reiškia restauruotas? Reiškia-iš siurblio išimtas kaukiantis siurbliukas ,o vietoj jo idetas,manai-naujas?Tada jis kainuotu kokius 500 šimtus.Vietoj šio-įdeda kitą,šrotinį varikliuką,bet kuris dar nekaukia(išbandai-pajunges laidus nuo akumo prie varikliuko klemų ir klausai kažkiek laiko,ar jis normaliai(be kaukimo) sukasi. Ne bukim naivus-tiems :restauratoriams:reikia pelno--o ne labdaros mums.Žinoma,-jeigu pinigelių neskaicioji,jų -pilnos kišenės,tada taip-pridavei ir pasiemiai sutvarkita,-tik turek kelis šimtelius tai ir rankų nereikes susitepti. Sų pągarbą visiems-Alvydas. :) :D

StandartinėParašytas: Tre, 2008-Lap-19 09:30
mqrius
nuo sirdies pasakysiu kad kuro siurblys tuscias padirbs maximum 3 minutes ir nudeks o restauravimas tai skaitosi seno varikliukko remontas o ne dejimas srotinio variklio :)

StandartinėParašytas: Tre, 2008-Lap-19 09:34
Galileo
Kažkada tėvui nusprogo accordo siurblys. Tiksliau - sproginėdavo - tai veikia, tai ne.. oi kiek 'džiaugsmo' tada buvo.. kito niekur neradom, naujų kainos kosminės.. tai šiaip ne taip išsikraptė tą kuro siurblį, nuvežė kažkur į Karmėlavą, tai už ~150Lt jie ir angliukus naujus sudėjo, ir dar kažkokius velnius sutvarkė ir naują korpusą ištekino (kadangi japonas savo siurblį į hermetišką, neardomą kapsulę įkišęs buvo :)

Del kūro siurblio

StandartinėParašytas: Tre, 2008-Lap-19 10:14
Alvydas
Ka gi,Mariuk,matomai liksim prie savo nuomonių.Tik noriu paklausti,ką tū supranti po žodždiais:varyklio remontas:? El .varyklis-tai staterys ir rotoras ,kuriu pagrindas-mase plonų laidelių(apvijų) ir (labai svarbu) nepažeista izoliacija tarp laidų. Tai,pagal tave,meistras ardo,tikrina abi varyklio dalis,,keičia apvijas,restauruoja izoliaciją--ir viskas- UŽ 100( pagal Raimondeli)litų? Ar 200 šimtus,kaip tas Valerijus Vilniuje?Nebukim naivus,paklauskim el.varyklų meistrą(tikrą) kiek tai gali kainuoti.. Ir dar. Nei vienas varyklis per kelesdešimt sekundžių bandimo-NESUDEGS,nes jam reikia smarkiai ikaisti ,-tad nereikia piknaudžiaut tuo bandimų.Prikišai laidus -sukasi ir nekaukia,-O,KEY,statom ir važiojam. :D

StandartinėParašytas: Tre, 2008-Lap-19 11:57
Aleksandriukas
Aciu visiems uz patarimus,ka as be JUSU daryciau!

Re: Del kūro siurblio

StandartinėParašytas: Tre, 2008-Lap-19 14:31
Monas_
Alvydas rašė:Ka gi,Mariuk,matomai liksim prie savo nuomonių.Tik noriu paklausti,ką tū supranti po žodždiais:varyklio remontas:? El .varyklis-tai staterys ir rotoras ,kuriu pagrindas-mase plonų laidelių(apvijų) ir (labai svarbu) nepažeista izoliacija tarp laidų. Tai,pagal tave,meistras ardo,tikrina abi varyklio dalis,,keičia apvijas,restauruoja izoliaciją--ir viskas- UŽ 100( pagal Raimondeli)litų? Ar 200 šimtus,kaip tas Valerijus Vilniuje?Nebukim naivus,paklauskim el.varyklų meistrą(tikrą) kiek tai gali kainuoti.. Ir dar. Nei vienas varyklis per kelesdešimt sekundžių bandimo-NESUDEGS,nes jam reikia smarkiai ikaisti ,-tad nereikia piknaudžiaut tuo bandimų.Prikišai laidus -sukasi ir nekaukia,-O,KEY,statom ir važiojam. :D


Taigi liaudije paplites restauravimo budas yra toks: jami nauja siurbli, nebutinai toki koki gamintojas siulo, o toki koki taiwanis pigiau gamina, tik parametrus suziuri ir sauni i vieta ;) Ir tokiu budu telpi i 100Lt. Nemanau kad kas apjevas pervinioti apsiimtu uz tokia suma ;)

Del kūro siurblio

StandartinėParašytas: Tre, 2008-Lap-19 15:43
Alvydas
Taip,Monai,šventa tiesa tavo lūpom kalba :D :nod:

StandartinėParašytas: Tre, 2008-Lap-19 20:09
mqrius
tai va butent ka as norejau sakyti kad ne sroto varikli deda kaip patsai buvai sakes o ji restauruoja kaip moka :)

StandartinėParašytas: Tre, 2008-Lap-19 20:48
Raimondelis:)
Alvydai as veziau restauruot ne visa siurbli o ta siurbliuka isemiau ir nuveziau.an tos kapsules su markeriu pazymejau ta siurbliuka kad nepasimestu tarp kitu, ir kita diena pasiemiau ji veikianti,ryskiai matesi kad jis buvo ardytas, nes jis buna uzvalcuotas ir graziai neina jo isardyt.po to per nauja reikia ji uzvalcuot.Zodziu jei tu nepasitiki kazkokiu ten savo meistriuku, nereiskia kad ir jie visi sh... mala.nezinau ka ten viduj siurbliuko dare bet faktas kad kazka tvarke ir sutvarke.Netiki tai cia jau tavo bedos.
Dabar del to testavimo su klemom.Taip gali patikrinti ar siurbliukas veikia ar ne, bet siurbliukas turi dar ir gerai veikti (turi sukelti reikiama slegi ) o pajunges prie klemu nepamatysi koks ten slegis.Dar ka noriu pasakyt kad jei parejo siurbliukas nereiskia kad tas varikliukas sudege,prasitrina i bako dugna tas medziaginis filtriukas, pagauna kokia siukslyte ir uzstringa.Ir jokiu ten apviju niekas nevynioja kai restauruoja.

Del kūro siurblio

StandartinėParašytas: Ket, 2008-Lap-20 12:55
Alvydas
O,key,vyrai. Išeinam iš padeties kiekvienas taip ,kaip sugebam,ir kuo daugiau nuomonių-tuo geriau.Sekmes VISIEMS ir mažinkim greitį-jau žiema. :D :) :D

StandartinėParašytas: Ant, 2008-Gru-16 08:18
Ell-Bee
360lt naujas