Puslapis 11

Misrus Renukas

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Sau-15 13:28
Favoritas
Sveiki. Is neturejimo ka veikti sugalvojau prikelti savo renuka ir net suteikti jam nauju jegu. Tik va mano renukas ne devynioliktas, o penktas... :paranoid: :) Bet sugalvojau ideti jam didesne "sirdi". Pasidomejes suzinojau kad geras donoras butu Reno 19 su savo galinguoju 16 voztuvu varikliu (f7p). Kad jau desiu varikli, tai teks ir deze det, o kad desiu deze teks ir pusasius det, o kad desiu ir pusasius, tai teks ir stabdziu sistema deti is 19. :) Be to maniskiam penktuke galiniai stabdziai yra bugniniai, o as isigeidziau diskiniu. :) Paskaitinejau jusu forume ir atradau detale, kuria galvojau teks paciam darytis... :) (tikiuosi limulus nesupyks kad panaudosiu jo foto :) )
http://img233.imageshack.us/my.php?image=2108200827107bz7.jpg
Maniskis pusasis atrodo taip:
http://img.photobucket.com/albums/v706/wsj/200812290.jpg
manau turetu tikti...
Ir kadangi dar tik mokausi buti mechaniku iskilo keliatas klausimu (nepykit labai jei nusisnekesiu-geriau pataisykit... :) )
Pradziai del stabdziu: Ka maksimaliai galima isspausti su Reno 19 suportu laikikliais? Ta prasme nuo kokiu modeliu suportai dar tinka? Ar reno 19 stabdziu sistemos uztektu vazinejant tokiu hibridu ekstremaliai (megejiskas sportas ir pan.). Man kazkodel abejoniu kyla... :)
Ir dabar pereikim prie variklio: Pataisykit jei klystu, bet ar nebutu viskas taip paprasciausia: paimti pilna f7p varikli (su deze, elektra, starteriu ir t.t.), perdaryti tvirtinimus ir ideti i reno 5 kebula. Tada reiktu tik uzmesti ratus ir galima deginti padangas... :D
Laukiu nuomoniu, komentaru, atsakymu i uzduotus klausimus ir pasiulymu del minetu detaliu pirkimo (gal pas ka metosi nereikalingos...) :) Is anksto aciu uz pagalba.

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Sau-15 14:04
Raimondelis:)
Stabdziu sistemos (suportu,disku,cilindriuku) gali ieskoti nuo 21 renuko, bus rimciau nei su 19 stabdziais.O del variklio keitimo tai aisku butu maziau chuinios via guza ikelt nei rinkt is atskiru detaliu.tik va pirmiausia reikia gauti toki varikli kad butu su viskuom.

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Sau-15 14:45
rwt
sitam forume (http://www.retro-renault.com/archive/vi ... .php?t=855) info gali pasieskoti ir seip labai daug maciau renault 5 su f7p motoru. Naudok google ;)

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Sau-15 15:32
Favoritas
O detales, ant kuriu tvirtinasi suportai 21 ir 19 renukuose vienodos? Ta prasme jei paimti 19 pusasius tai ant ju uzsides 21 suportai ir diskai? Ar jau tada ir pusasiu reikia 21?
Na pilna varikli galima gauti nusipirkus vaziuojanti Renault 19... :) Po to siulysiu visiem kebulo dalis... :D

Aciu uz nuoroda. Permetes akim prisiminiau kiek manes dar darbo laukia. :D O del google... tai man kazkaip nesiseka ja produktyviai naudotis (gal del anglu kalbos per didelio nemokejimo, gal siaip nesiseka. :) )

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Sau-15 16:47
Raimondelis:)
Manau kad tinka diametras nes kazkas lyg tais dejosi 21 stabdzius tik neatsimenu kas.seip pries pirkdamas geriau pasimatuok ir zinosi tiksliai.jei skirsis tai turesi ir pusasius keisti.

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Sau-15 17:04
andriuza
O kaip suzinoti koks tiltas idetas?pas mane i v16 idetas kitas tiltas,su bugniniais stabdziais ir draugas neatsimena kokio idejo ta tilta,stabdziai neveikia o norisi kad jie veiktu vistik variklis 101kw tai norisi kad ir stabdziai rimtesni butu.Yra koks kodas gal,kur ieskoti jo? :paranoid:

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Sau-15 17:20
Favoritas
Na matai, as nelabai turiu kaip pasimatuoti, nes neturiu nei 19 nei 21 daliu. Bet galvoju gal nuleksiu i srota ir paprasysiu kad parodytu ir 19 ir 21 pusasius, bus galima palyginti.

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Sau-15 18:06
Favoritas
Ir dar vienas klausimas butu: phI ir phII ejo toki patys f7p varikliai?

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Sau-15 18:32
Galileo
praktiškai vienodi.. skirtumai neesminiai

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Sau-15 19:14
ignass
jei kokiu renault daliu reiks, pasuk, gal turesiu, ar mazdaug palyginsi kaip tinka, nes r19 yra paardyta, yra ir r21 pabertu, beje tau geriausia visa pirkti koki reniu, nes kitaip uzsiknisi

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Sau-15 19:25
limulus
Favoritas rašė:O detales, ant kuriu tvirtinasi suportai 21 ir 19 renukuose vienodos? Ta prasme jei paimti 19 pusasius tai ant ju uzsides 21 suportai ir diskai?

kad ant R19 uzsidetu R21 supportai reikes perehodniko, kaz kur maciau, ar tai ebay, ar tai www.retro-renault.com. Negaliu db rasti linko. bet galima. Tik kiek prisimenu jis buvo is duraliuminio paradytas tai net nezinau ar verta prasideti su perehodnikais jei zadi sportui masina naudot - kruviai biski kitokie :retard: . Gal iseitu kaz ka is r21 sudet ir nesukt galvos arba gal net tiktu nuo meganes I

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Sau-15 20:29
Raimondelis:)
andriuza rašė:O kaip suzinoti koks tiltas idetas?pas mane i v16 idetas kitas tiltas,su bugniniais stabdziais ir draugas neatsimena kokio idejo ta tilta,stabdziai neveikia o norisi kad jie veiktu vistik variklis 101kw tai norisi kad ir stabdziai rimtesni butu.Yra koks kodas gal,kur ieskoti jo? :paranoid:


Cia pas tave bus kazkas suchalturinta del tu galiniu stabdziu.Jauciu kai keite tilta kazko nepajunge,nes nera skirtumo ar stabdziai diskiniai ar bugniniai vistiek jie turi stabdyti.Seip galiniai stabdziai veikia silpniau nei priekiniai.stovi reduktorius kuris spyruokle prijungtas prie tilto, kai tiltas gauna daugiau apkrovos spyruokle tempiasi taip i cilindriukus paduodama daugiau stabdziu skyscio ir stabdziai efektyvesni.Ir taip yra ne vien renuskese o ir kituose modeliose.Gali buti kad pas tave tas reduktorius pastriges arba spyruokle nepajungta ir voztuvelis visiskai uzsidares.Kai keiti tilta dazniausiai nepavyksta graziai tos spyruokles atjungti nes buna prirudijus tai ji nuluzta,tada reik galvoti kaip ja prichimicint.Tavo atveju meistrai tikriausiai nieko taip ir nesugalvojo :D

Re: Misrus Renukas

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Sau-15 22:29
Vilkas
Favoritas rašė:Sveiki. Is neturejimo ka veikti sugalvojau prikelti savo renuka ir net suteikti jam nauju jegu. Tik va mano renukas ne devynioliktas, o penktas... :paranoid: :) Bet sugalvojau ideti jam didesne "sirdi". Pasidomejes suzinojau kad geras donoras butu Reno 19 su savo galinguoju 16 voztuvu varikliu (f7p). Kad jau desiu varikli, tai teks ir deze det, o kad desiu deze teks ir pusasius det, o kad desiu ir pusasius, tai teks ir stabdziu sistema deti is 19. :) Be to maniskiam penktuke galiniai stabdziai yra bugniniai, o as isigeidziau diskiniu. :) Paskaitinejau jusu forume ir atradau detale, kuria galvojau teks paciam darytis... :) (tikiuosi limulus nesupyks kad panaudosiu jo foto :) )
http://img233.imageshack.us/my.php?image=2108200827107bz7.jpg
Maniskis pusasis atrodo taip:
http://img.photobucket.com/albums/v706/wsj/200812290.jpg
manau turetu tikti...
Ir kadangi dar tik mokausi buti mechaniku iskilo keliatas klausimu (nepykit labai jei nusisnekesiu-geriau pataisykit... :) )
Pradziai del stabdziu: Ka maksimaliai galima isspausti su Reno 19 suportu laikikliais? Ta prasme nuo kokiu modeliu suportai dar tinka? Ar reno 19 stabdziu sistemos uztektu vazinejant tokiu hibridu ekstremaliai (megejiskas sportas ir pan.). Man kazkodel abejoniu kyla... :)
Ir dabar pereikim prie variklio: Pataisykit jei klystu, bet ar nebutu viskas taip paprasciausia: paimti pilna f7p varikli (su deze, elektra, starteriu ir t.t.), perdaryti tvirtinimus ir ideti i reno 5 kebula. Tada reiktu tik uzmesti ratus ir galima deginti padangas... :D
Laukiu nuomoniu, komentaru, atsakymu i uzduotus klausimus ir pasiulymu del minetu detaliu pirkimo (gal pas ka metosi nereikalingos...) :) Is anksto aciu uz pagalba.


lenktynems netinka reno 5 baze per trumpa, buvo jau vienas pasidares pries ~7 metus, lengtyniavo. ant tiesiosios gal ir nieko o posukius turi leciau imt ir to pasekoje su golfu ji padarydavo nes baze ilgesne. jai darysi tai tiks tik dragint daugiau tai niekam. jis veliau r 19 buvo susitvarkes su lankais ir lenktyniavo, . kazkas seniai seniai dar norejo pirkt ta renuka is jo ale nepirko nes su kolonele vairo netvarkoj kazkas buvo.
nu kad paguost tave tai pasakysiu kad po miesta su reno 5 tai duchindavo ne viena krutaka :) :)

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Sau-16 00:59
wateris
:thumbsup: mintis gera, bet ar is jos ispausi tiek kiek nori... f7p problematiskas variklis, kaprizingas ir reikalaujantis dideles prieziuros. pati varikli su deze idet i 5 visiskai nesunku. Beje pabandymui is pradziu 16v dezes det nereikia gali palikt sena 5, tuo paciu nereiks keisti ir pusasiu. Mechanine dalis atrodo nesudetinga, tik su elektra teks pazaisti, nemazai.... O ar varikli rasi gera, klausimas didelis... kas del stabdziu i 5 dek 16v sistema (zinoma be abs :) ) ir tau jos bus per akis. tikrai.

ir seip toks pasiulymas... nenori det c1j variklio? ty 1.4 turbo. jie ejo i r5 gt turbo modelius ir r11 turbo. Manau butu kurkas naudingiau. Variklio galingumas yra 120ag bet pakelti iki 160 islaidu nereikia visiskai. Iki 200ag tereiktu karbe ziklioriu pakeisti ir turba nes standartine yra labai maza (zinoma cia jau kaina kyla..) bet su tuo 160 ag jis vaziuoja, tikrai vaziuoja. O ir imontuoti ta varikli su viskuo islaidos butu manau mazesnes nei gero f7p.

Turiu nemazai patirties su abiem modeliais, jei reiks kokios info rasyk pm arba tel. 868683836 Taipogi turiu daug daliu nuo f7p, iskaitant stabdziu dalis kuriu reiktu, ir zinau kur gauti 1.4 turbo varikli.

sekmes ir entuziazmo projekte :thumbsup: :)

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Sau-16 02:43
limulus
Stai radau linka: http://www.retro-renault.com/forums/ren ... l?garpg=33
cia zmogelis uzdejo R21 supportus ant R19 su perehodniku. O seip tai manau kad wateris gera minti dave del R5 gt turbo variklio. Paieskojus gal ir rastum musu bananu respublikoi toki :D

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Sau-16 07:48
Favoritas
Del lenktyniu, tai planai (bent jau kol kas) butu vaziuoti savo malonumui ir rezultatai nelabai svarbus (aisku noretusi ir ju... :D ). Jei normaliai seksis tada ir apie masinos modeli galvot reikes, ir apie kitus dalykus, o dabar bandau isspausti kiek galiu is to, ka turiu. :) Bet dekingas uz pastebejima, reikes slifuoti posukiu isemima, kad golfai nelenktu... :D

O tie perehodnykai visai geras ismislas, reiks pasvarstyti apie juos. :)

Is tikruju tai galvojau apie ta 1.4 turbo varikliuka, bet kiek supratau jis ne per dazniausiai pasirodo pardavimo skelbimuose. Todel jau buvau beveik apsisprendes nusipirkti vaziuojanti Renault 19 ir ka reikia persimest i 5. Bet kad wateris zino is kur ta turbinini gauti, tai reiktu kazka permastyt. Vis gi su turbina ir uzsiimineti idomiau butu... :)

P.S. Tik va jei isimesciau ta turbinini, tai nelabai jau tiktu Renault 19 forume rasyti... :D

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Sau-16 17:43
wateris
jei nori vaziuoti kokiam rali geriau butu sita projekteli su renault 11 atlikti, svoris didesnis tik 50kg ir tam reikalui jis labiau tinkamas :) jei rezultatu gatvese siekti turbut 5 geriau :) o tu 1.4 turbo varikliu rast galima... tik va zmones daznai nemato ju :)

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Sau-16 19:39
Favoritas
Na gatvese rezultatu bandysiu nesiekti... :rolleyes: Net nezinau ar ta masinyte registruosiu. :) Pasirinkau si modeli butent todel, kad jis stovi garaze... :D Tiesa pasakius pradziai planavau tik padaryti kad vaziuotu normaliai, bet paskui azartas pagavo... :D O kiek suprantu, tai tas pats 1.4 turbo ejo ir i 11, tai perdeti nebus dideliu bedu jei atsiras reikalas. :)

StandartinėParašytas: Tre, 2009-Sau-28 22:01
Favoritas
Yra vienas prasymas: gal kas turite truputi paardyta R19 ir galite pamatuoti tarpa tarp priekinio suporto tvirtinimo skyliu centru? Idomu ar tiks pas mane...
Dar idomu ar paprasto R19 ir 16v priekiniai stabdziai skiriasi?

Ir galiausiai gal kas parduoda c1j turbo varikliuka..? :D

StandartinėParašytas: Tre, 2009-Sau-28 22:51
Ell-Bee
16v nuo 16v gali net skirtis, priklausomai nuo sistemos :)

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Sau-29 10:59
Favoritas
Matai kaip... :) O skiriasi butent kuo? Tvirtinimo taskais, atstumu nuo centrines rato asies, cilindriuku skersmeniu?

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Sau-29 11:18
Ell-Bee
siaip tiksliai tikrai nepasakysiu kuom, manau tvirtinimai prie stupicos yra tikrai vienodi, skiriasi patys suportai tik.

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Sau-30 21:34
Favoritas
Tai va, jei kas nuspres padeti pamatuokit atstumus tarp suporto tvirtinimo skyliu centru. Prieky ir gale... ;)

StandartinėParašytas: Sek, 2009-Vas-01 00:19
limulus
Favoritai, pasiziurejes http://www.5gt.nl/ galerijas ziuriu daug kas i R5 F7P varikli susideje. Seip visai cool projektas, idomu butu paskaitysi kaip tau seksis ir zinoma pamatyti rezultata :unibrow:
Su atstumais tarp suporto tvirtinimo tasku nelabai galiu padeti - neturiu garazo, be to ir masina nera laiko uzsiimti dabar :(

StandartinėParašytas: Sek, 2009-Vas-01 11:36
Favoritas
Na turiu, deja, nuvilti... Kol kas tik isrinkineju masina ir bandau gauti detales, o isardyta masina turbut nelabai idomi... ;) Del variklio tai galutinai apsisprendziau deti c1j (1.4 turbo) varikli. Sitas varikliukas turiu daugiau potencialo neisleidziant tukstanciu. O va f7p varikli norint gerai paforsuoti jau reiktu ne viena ir gal ne desimt tukstanciu sukisti. :) Tik vienas trukumas, kad c1j varikliu nera per daugiausia, todel paieskos truputeli uztruko.
Stabdziu suportus sutiko paaukoti draugas is savo audi 200. Bet nezinau ar kaip nors gausis patikimai sudeti juos i R5. Tarp gamyklinio R5 priekinio suporto tvirtinimo skyliu yra 8 cm. Gale is vis bugnai... :D O va audines priokio suportai - 9.5cm, galas - 9 cm. Idomu ar tie tvirtinimo taskai daromi pagal kokius nors standartus, ar kiekvienas gamintojas daro visiskai pagal save..?
Dar sugalvojau toki dalykeli-pasikeisti pagrindini stabdziu cilindra. Galvoju deti be stiprintuvo. Dar galvoju daryti toki dalyka-deti 2 cilindriukus. Vienas galiniu ratu konturui, kitas-priekiniu. Tokiu budu butu galima nesunkiai reguliuoti stabdziu santyki tenkanti priekiui ir galui. Gal kas zinote kur apie tokius ir pan. burtus galima pasiskaitineti (nesiulykit Google, dar ja nesinaudojau, tiesiog pagalvojau kad kas nors jau zino).