Puslapis 11

Galinis tiltas.

StandartinėParašytas: Sek, 2009-Lie-26 23:23
Ignatio
Tema daugiau pažintinė, noriu supažindint žmonės, kokios būklės dažnai būna naudotos automobilių dalys, šiuo atveju - galinis tiltas.
Kagi, ant mano operacinio stalo pateko dviejų torsionų tiltas. Keistas dalykas, bet jis išimtas iš mašinos, į kurią įdėtas prieš pusę metų ir... pradėjo lįst lauk dešinės pusės sailenblokas. Tech. apžiūrų centras, aišku, tą pastebėjo ir savininkas buvo pasiūstas taisyti šitos bėdos. Žmogus stebėjosi, kaip gali taip būti, juk prieš pusę metų įdėtas "geras", net už 200lt pirktas tiltas! Beje, prieš šį tiltą, buvęs tiltas irgi buvo dviejų torsionų ir bėda ta pati, išlindęs sailenblokas.

Štai, jau pažertas tiltas:
Paveikslėlis

O dabar detaliau aptarsim ką galima nusipirkt už tuos 150 - 300lt (tokias kainas kalba pardavinėjantys žmonės).

Šičia matome kaip atrodo vidinė laikančiojo kronšteino dalis. Nesunku atspėti, jog tai - pagrindinė problema, dėl kurios išlindo sialenblokas.
Paveikslėlis

Kadangi sailenbloką sudaro guma tarp metalinių įvorių, todėl čia matome išorinę įvorę. Nera? Ne, yra, tik truputis jos ;)
Paveikslėlis

Vidinės įvorės:
Paveikslėlis
Šiose dviejosi nuotraukose matosi pagrindinės priežastys, dėl kurių pradeda lįst lauk tos gumos. Kai tiek nuo senėjimo, tiek nuo ekspoatavimo praranda savo savybes ir atšoka nuo metalo, jį veikia korozia, paviršius tampa grubus, o guma zulinasi ir taip dar labiau išdyla, ko pasekoje ji lenda lauk. Dviejų torsionų tiltams tas lyg ir nieko super blogo, o keturių tiltai lūžta (tam poveikio turi ne vien sailenblokai).

Ir štai pagrindiniai nekadėjai, inrtingai nebenorintys atlikti savo darbo ir bėgantys nuo jo - sailenblokų guminiai žiedai:
Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Šiose fotkėse puikiai matos kaip korozijos paveiktas metalas pažeidžia guminę dalį ir kas iš jos lieka. Taip pat ir nuo sėnėjimo guma praranda savo savybes ir suskirsta. Jokio tilto standumo kaip ir nebelieka, kai viskas sukiojasi.


Tačiau šitame tilte ne viskas blogai. Buvau nestebęs pamatęs tilto guolius. Greičiausiai jie jau buvo kažkada keisti, nes vargu ar per tiek metų bus taip gerai išsilaikę:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis


Taigi, naudotas tiltas. Už ką šitie pinigai, kai naujas vienas sailenblokas apie 60lt?

StandartinėParašytas: Pir, 2009-Lie-27 07:39
Galileo
Reziumė - geriau keist sailentblokus negu visą tiltą?
O jei torcionai neišsitraukia, nes per tiek metų beveik 'suaugo' su tiltu? :)

StandartinėParašytas: Pir, 2009-Lie-27 08:50
Ignatio
Iš esmės taip. Keičiant sailenblokus ar šiaip ar taip tiltą teks pabert dalim, o tada torsionų ištraukimo klausimas sprendžiamas dideliu plaktuku ir tos didelės problemos nebelieka ;)

StandartinėParašytas: Pir, 2009-Lie-27 10:18
andrius t
na matai dauguma eina paprasciausiu keliu, viena nuime, kita uzdejo.........

siaip liuks pavyzdys.....

StandartinėParašytas: Pir, 2009-Lie-27 21:27
limulus
Ignatio, aciu uz naudinga informacija. Kaip tik galini tilta nuemes turiu. Privertei susimastyt - gal pasikeist savajam :paranoid:

StandartinėParašytas: Pir, 2009-Lie-27 22:34
limulus
Stai iskylo klausymas: ar tie sailenblokai vienodi 2-ju ir 4-iu torcionu tiltams? Renault Dialogys nerodo ju kaip atskiros detales :retard: Gal kas zinot kur ju isygyti galima butu? Kol tiltas nuimtas pabandyciau juos pasikeist. Ar labai ten sunkiai jie keicias? Na be to kad torcionai prirudije buna ar yra dar kokiu nors niuansu :paranoid:

StandartinėParašytas: Pir, 2009-Lie-27 22:40
Ignatio
limulus, jei tik yra galimybė - keisk. Kaip suprantu pas tave bus 4 torsionų tiltas, tai turėsi daugiau vargo, nes tie gyvatės torsionai bus labiau užpuvę, todėl reiks rimtesnio plaktuko ir daugiau kantrybės. Plius, 4 torsų tiltui sailenblokai brangesni, atrodo apie 90lt vienetas. Bet efektas ir garantijos, manau, viską atperka.

StandartinėParašytas: Pir, 2009-Lie-27 22:45
limulus
Taip turiu 4-iu torcionu tilta. Gal zinai kas prekiauja tais sailenblokais?
Maniskis kol kas atrodo taip:
Paveikslėlis
Nusivaliau rudis ir padariau pilna antikorozke - antikorozinis gruntas + dinitrol stonechip paint + bitukas (rytoj)
O kadangi turiu tuos dangtelius ant torcu galu tai turiu vilties kad issitrauks be didesniu sunkumu :unibrow:

StandartinėParašytas: Pir, 2009-Lie-27 23:50
andriuza
As savo irgi restauruosiu.Be tu sailentbloku,kas dar keiciasi?Ten guoliai kazkokie,adboimos ar kas ten?Zinau,kad ir torcionai keicias,bet ju kainos nezmoniskos,o jei jis ir nluzes nematau prasmes ji keisti...

StandartinėParašytas: Pir, 2009-Lie-27 23:58
Ignatio
Mačiau InterCars turi. Taip skiriasi dviejų ir keturių torsionų tiltų sailenblokai.

andriuza. Jei tiltas dviejų torsionų, tai keičiasi dar ir tie guoliai, kur mano foto matosi, jei keturių - tik sailemblokai. Galima dar ir stabdžių vamzdukus pasikeist, jei papuvę ;)

StandartinėParašytas: Ant, 2009-Lie-28 04:57
limulus
aga, stabdziu vamzdukus ir zarneles as irgi keisiu. Kartu su naujais diskais/guoliais, perrinktais/nudazytais supportais :)

StandartinėParašytas: Ant, 2009-Lie-28 12:06
andriuza
As jau varikli pasiemiau,db priekine vaziuokle perinksiu visa.Po to stabdziu diskai,vamzdeliai,kaladeles,slangutes,suportus perinkti reikes,tilta perinkti,perdazyti visa auto.Ir varikli isideti.O po to vel daug darbu bus.

StandartinėParašytas: Ant, 2009-Lie-28 18:59
Raimondelis:)
limulus rašė:O kadangi turiu tuos dangtelius ant torcu galu tai turiu vilties kad issitrauks be didesniu sunkumu :unibrow:

Manau kad per daug vilciu turi :D tie dangteliai tas pats kas nieko, del grozio nebent. is vidines sailenbloko puses pakankamai dregmes prisigaudo kad prirudytu nesveikai ;) Kaip pagalvoju gal be tu dangteliu ir geriau butu.kai prisirenka dregmes tai ji ten ir lieka ir puna tas metalas, o be dangteliu sioks toks kvepavimas butu ir gal taip neprirudytu.

StandartinėParašytas: Ant, 2009-Lie-28 22:14
andriuza
Eoltas siulo torcionu remonto komplekta uz 120lt(vienam torcui).Kas i ji ieina gal zinot,ir ar apsimoka?

StandartinėParašytas: Ant, 2009-Lie-28 23:01
Monas_
limulus rašė:...
O kadangi turiu tuos dangtelius ant torcu galu tai turiu vilties kad issitrauks be didesniu sunkumu :unibrow:


Pagal foto sprendziu kad nuemes tuos dangtelius ju atgal nebeuzdesi ;) nes jie issipute nuo rudziu is vidaus... Pabandyk nuimt ir padaryk foto ;)

StandartinėParašytas: Ant, 2009-Lie-28 23:17
limulus
Monas_ rašė:
limulus rašė:...
O kadangi turiu tuos dangtelius ant torcu galu tai turiu vilties kad issitrauks be didesniu sunkumu :unibrow:


Pagal foto sprendziu kad nuemes tuos dangtelius ju atgal nebeuzdesi ;) nes jie issipute nuo rudziu is vidaus... Pabandyk nuimt ir padaryk foto ;)

Raimondelis:), Monas_ esat visiskai teisus :D Nusiemiau snd tuos dangtelius - vaizdelis ne koks. :\ Ir atgal nebeuzsideda, tiek nurudijo aplink krastus kad neber ant ko tuos dangtelius uzmauti :crybaby:. Bet nieko isvalysim ir tais paciais dinitrol stone chip dazais nudazysiu arba bituku uztepsiu. Bandyciau tuos torcionus kaip nors islaisvint ir perrinkt jei rasiu kur tuos sailenblokus pirkt.
Beje gal kas zinot kokiom verzlem prisisuka galinis tiltas, sriegio zingsnis, diametras? Nes pas mane sriegis nurautas ant dvieju verzliu. Senukai, Autoaibe, Varztu pasaulis, Wurth neturi nieko net tinkancio... :retard:

StandartinėParašytas: Ant, 2009-Lie-28 23:37
andriuza
Varztu pasaulis paskutinis sss...Ten tik vynis pirkti daugiau nieko.Kiek kada nuvaziuoji,taip niekad ir neturi nieko...Sako atsivesim,ir kiek buvau visada ta pati sss mala.Technikos gatvei girdejau kazkokia ale sustra parduotuve yra.

StandartinėParašytas: Tre, 2009-Lie-29 00:27
wateris
dar papasakok zmonem kaip surinkai viska, ty kaip surinkai kad galo aukstis butu toks pat :)
Limulus, netrauk torcionu laukan, bandyk tik nuimti laikancius kronsteinus. megink kokiu nors presavimo principu. Beje patartina su kokia dilde gerai pasizymeti kronsteina ir torsiono isorine dali kad uzdetum taip pat, nes kogero "mietkiu" kaip sudet jau tikrai nesimatys :)

p.s. ignatio parode projekta tai daba niekas nekibs prie jo? :D pokstas, neimkim i sirdis ;)

StandartinėParašytas: Tre, 2009-Lie-29 22:20
limulus
na as jauciu kol kas susirinksiu viska, ryt-poryt kaip laiko bus po darbo. Kol kas vazinesiu taip, nes lb masinos reik. atsobodo jau autikais vazinet :D

StandartinėParašytas: Tre, 2009-Lie-29 22:43
andriuza
Viesasis transportas :thumbsup: Kontrole :thumbsdown: :smoke:

Re: Galinis tiltas.

StandartinėParašytas: Pir, 2017-Rgs-25 17:13
Edvionzas
Keistas atvejis, kai toks "brangus" sailenblokas taip greit susidėvėjo :D Gaila, bet jau neberodo nuotraukų.