Puslapis 11

Vairo koloneles pakeitimas turint garaza su duobe

StandartinėParašytas: Sek, 2009-Spa-18 18:31
wdevil
Gal kam pades ;) Man buvo tokia beda kad reikejo keist vairo kolonke ir buvo draugelio garazas su duobe, labai gaila lebiotkes nebuvo. tai va, jei turi tik garaza ir duobe, be galimybes istraukti varikli, tai as dariau bent taip, pakeli masina ant donkratu (turejau du tuos hidraulinius) tada nusiimi abu ratus. atjungi keleivio pusei traukes antgali, vairuotojo pusej atjungi antgali traukes, isimi visiskai amortizatoriu, atjungi stebule nuo sakes ir patraukiau ja link priekio, as pasistaciau kalade nediduke ir puikiai ji ten pasidejo, neatjungiau nei stabdziu nei pusasio. tada atsijungi slangas nuo kolonkes kurios ateina is stipriako pompos, atjungi ir tuos vamzdukus kur varineja skysti po kolonke, bei taip pat ta gale kur i gumas isigruda, juos atjungi ir jei iseina galima istraukt kaip nors, jei ne tai galima palikt, poto kai issiims kolonke, galima juos lengviau isimt... atjungiam kolonkes sujungima su vairo mechanizmu, ten kur po ta guma tokia paslepta. belieka atsisukti keturis varztus kurie laiko pacia kolonke. patogumo delei galima nusisukti vairo traukiu antgalius, bet as paslikau. tada ja bunant po masina stumiam link vairotojo puses tarpo kur pasidarem :) po truputi pasukant kolonke (jei ziurint is vairuotojo puses rato vietos, tai ja reikia sukti pries laikrodzio puse) ja taip sukant po ciuciut pataikom i ta skyle ir isstumiam. mazdaug pasisukti turi tiek kad tas galas kur susijungia su vairo mechanizmu taps rodantis i prieki (link bamperio, gal aiskiau :) ). idedant geriausia tuos varinejimo vamzdukus ideti pirmiau i masina, mazdaug i ju vieta idedi ir uzkisi kad neiskristu. o ta gumose kur laikosi as isidejau ant isimtos kolonkes, nes ten vietos labai nera, ir daug patogiau igrusti ji. tik tada jau bededant kolonke ta vamzduka reikia su ranka apkabint su visa kolonke ir prispaust siek tiek prie kolonkes, nes kitaip jis stringa siek tiek. istatom kolonke i savo vieta, prijungiam vairo mechanizma, prisukam pacia kolonke, prijungiam varinejancius vamzdukus, slangas nuo pompos, susirenkam vairuotojo puses stebule i vieta, nepamirstam amortiko, prisijungiam vairo traukes, uzsimetam ratus ir tada jau lekam :D
jei kam nors kokia vieta neaiski, pakopinkit i pm, paaiskinsiu ;) sorry fotkiu nepadariau nes neturejau fotiko su savim... viska atlikau vienas per diena.

StandartinėParašytas: Sek, 2009-Spa-18 23:47
Raimondelis:)
buk ramus vargo bet kokiu atveju bus :) man jau teko tokia procedura daryti garaze ant duobes.zodziu dariau taip.atsisukau varikli nuo pagalviu, nuimiau kelnes, atjungiau vairo stiprintuvo zarnas nuo siurblio.atjungiau vairo traukes ir sakes nuo traverso atjungiau.tada varikli sukeliau ant stakanu uzmeciau medini balki ir gerai pririsau sukelta varikli kad kabotu.tada nuo kebulo atsukau traversa ir ishsitraukiau ji lauk kartu su visa kolonele.tada kolonele nusukau nuo traverso nugramdziau visa shrota susikaupusi ant jo :) nuveziau i Svaros brolius kad nuplautu ji ir dar nupuciau dazais kad leciau rudytu :) sunkiausia tai uzkelti traversa atgal i vieta, vienam sudetinga istikruju.su kelnem dar gali buti bedu bet man nebuvo nes i metus bent pora kartu jas tenka nuimt ir vel uzdet tai baisiai neprikempa.dar sudetinga vienam butu ir galine pagalve pasigauti tokiom darbo salygom :) cia as taip keiciau sesiolikiniam bet manau ir paprastam panasus darbai :)

StandartinėParašytas: Pir, 2009-Spa-19 17:17
andriuza
O pas 19 traversas atsisuka?Man rodos jis su kebulu kartu eina..ar klystu?

StandartinėParašytas: Pir, 2009-Spa-19 18:39
Raimondelis:)
seip atsisuka nebent pas tave chaltura kazkas padare ir ji privitino :D

StandartinėParašytas: Pir, 2009-Spa-19 18:40
wdevil
andriuza rašė:O pas 19 traversas atsisuka?Man rodos jis su kebulu kartu eina..ar klystu?

nzn net, jei pas sesiolikinius atskirai eina, tai manau pas mane irgi tas pats turetu buti... blem uzskaiciau manuale kad nereikia ten nuiminet traverso, tipo nuardai traukes ir turi issimanevruoti ta kolonke lauk :) reiks bandyt kazka suchimycint...

StandartinėParašytas: Pir, 2009-Spa-19 18:44
Raimondelis:)
asir girdejau kad vartant ta kolonke kazkokiu kampu ji ishsitraukia bet neina jos atgal idet.cia kaip ir mistika kokia gaunasi :) isimt gali o idet ne :D

StandartinėParašytas: Ant, 2009-Spa-20 11:33
Monas_
Pasiskaicius cia Raimondelio vargu tai susidaro nuomone, kad paprasciau nuleist viska su varikliu :) Nu aisku tada traverso i svaros borlius nenuvesi, bet laiko sutaupytum kogero. Nu tik duobe reiketu uzdengt, nes gali imest ta varikli ir nebeistraukt :) Bet jei yra kur pasikabint ta varikli tai jokiu problemu.
Traversas pas visus (kiek teko matyt, o teko nemazai) nusiima atsukus 4 varztus kampuose, tik pas kai kuriuos jie sunkiai atsisuka, buna parudyje.

StandartinėParašytas: Ant, 2009-Spa-20 11:44
Raimondelis:)
Monai tai cia ir esme kad visa sudetinguma sudaro darbo salygos, jei turi libiotke tai darbo dar maziau sukelei varikli kiek reikia kad pasiektum atsukt kolonke ir vuolia.bet man lengviau buvo traversa atskirai nusileist nei kartu su visu varikliu vis maziau svorio :)

StandartinėParašytas: Ant, 2009-Spa-20 18:09
andriuza
o jei turi pinigu,darbo isvis nera :D

StandartinėParašytas: Ant, 2009-Spa-20 21:08
Raimondelis:)
Prie ko cia tie pinigai? as tai sakyciau kad darbo is vis nera tiems kas nesugeba arba tingi arba nesugeba nes tingi prikist savo svarias ataugas prie savo masiniuko.Per savo septyniu metu vairavimo staza masina i servisa buvau nuvares tik viena karta ir nuo tada supratau kad geriau masina remontuosiuos pats :)

StandartinėParašytas: Tre, 2009-Spa-21 18:04
andriuza
Na nemanau,kad jei koks buves mechanikas ir patapes verslininku vazineja su kokkiu x5 bmw ir jam kas nutinka tvarkytusi pats...jri pinigu daug turi,tai ir varai i servisa,raktelius paduodi,nueini kavutes atsigeri zurnalus pavartai,sumoki saibas ir vel vaziuoji.

StandartinėParašytas: Tre, 2009-Spa-21 18:39
limulus
Na jo, jei babkiu nera tai tvarkaisi pats. As, pvz mielu noru krapstyciaus su savo reniuku. Bet neturiu kur, neturiu nei garazo, nei seip vietos kur galeciau apardes masina palikti be prieziuros ilgesniam laikui. Darbe yra vietele, bet viskas po atviru dangum, tad orai ne visada (o dabar jau beveik niekada) leidzia krapstytis, ir virsyninkas irgi ne visada ilgiau uzsilaiko po darbo... Ziauriai pavydziu tiems kas turi garaza, su elektra, kad ir be duobes :tear: Turek as toki, seniai paberciau reniuka ant daliu ir prikelciau antram gyvenimui perrinkes...

StandartinėParašytas: Tre, 2009-Spa-21 21:15
andriuza
issinuomok,ne karve kainuoja juk ;) neizgersi 4 snapso bonku per menesi ir turesi :D

StandartinėParašytas: Ant, 2009-Spa-27 23:59
wdevil
jo pavaret ne i tema jus cia :P pasikeiciau kolonke :P viska ka dariau parasiau pradzioj :)

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Spa-29 11:47
Monas_
Tai gal jau pamatysim tamsta MM'e? Pas mane guli tavo 25Lt uz kompa ;)

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Spa-30 04:41
wdevil
zinok dar nepamatysi, daba manau starteris numiro ir su stabdziais kazkas. siandien gal iki tavo darbo atvarysiu kai issimiegosiu ;) pats ka tik is darbo :)

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Spa-30 10:48
Monas_
Neblogu laiku darba baigi :)

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Spa-30 11:40
wdevil
baigiau 4 :) kol parveze, kol dar viska prie pc paziurejau ziek jau ir sesios beveik :D

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Lap-19 22:44
donceko22
biski pavelavau itema.. cia keiciama buvo mono ar 16v vairo kolonele? ar skiriasi darbo eiga? ar mono VK tinka 16 v? aciu p.s. (ne i tema) ar i 16v tinka mono starteris? :?:

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Lap-19 22:50
2SHAE
donceko22 rašė:biski pavelavau itema.. cia keiciama buvo mono ar 16v vairo kolonele? ar skiriasi darbo eiga? ar mono VK tinka 16 v? aciu p.s. (ne i tema) ar i 16v tinka mono starteris? :?:


kolonele tai tinka. man idejo megano berods kolonele, pliusas tas kad pradejo vairas lengviau sukinetis, nes pilnai susukt vaira reikia daugiau apsukimu padaryt.. bet riebus minusas tas, kad slalome as ja prakeiksiu juodai :roll: o starteris tai man atrodo ant 16V galingesnis eina nei ant paparasto, siaip sena gali perrinkinet, nes perrinkimo komplektas ~25Lt kainuoja ;)

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Lap-19 22:54
wdevil
donceko22 rašė:biski pavelavau itema.. cia keiciama buvo mono ar 16v vairo kolonele? ar skiriasi darbo eiga?


gal nedarasiau, bet keiciama buvo 1,7 mono kolonke. del darbo eigos nzn, dariau kaip mazdaug manuale parasyta ir logiskai mastant :)

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Lap-20 00:09
Raimondelis:)
As i 16v isidejau kolonke nuo 1.7 pilno, tai ratu susukimo eiga labai sumazejo , sudetingiau manewruoti aikstelese ir kiemuose.zadu atsirestauruot senaja ir pasikeisti atgal.o del starterio tai tinka ir nuo mono,jei jis bus twarkingas tai tikrai uzsuks kiek reikes.16v starteris galingesnis bet leciau suka,as isidejau nuo lagunos 1.6 16v tai zymiai greiciau suka.