Puslapis 1 iš 1
R19 dvi bedos
Parašytas:
Ant, 2009-Lap-10 19:18
Studentas
Sveiki!
Turiu Renault19 1992 m, 1,7 benzinas, daugiataskis ipurskimas. Tai vat, vedant salta varikli uzsiveda ir is karto uzgesta ir tik po kokiu 5, 6 bandymu trukciojant uzkyla apsukos ir veikia normaliai. Taciau, kai variklis smarkiai uzkaista pradeda gesti. Issiemes kompiuteri pamaciau, kad jis yra R21 ir 87 metu, bet nuvaziavus pas elektrika man pasake, kad sis kompiuteris graziai veikti, bet pasake, kad jis nesutampa su temperaturos davikliu, nes daviklis rodo jam auksta temperatura, kai buna zema ir atvirksciai. Taigi, nurode ta blogaji temperaturos davikli:
http://www.part.lt/perziura/bb221dcf679 ... 8ab324.jpg
http://www.part.lt/perziura/5bc36f8421a ... 7f8264.jpg
Pasake, kad reiketu pasikeisti temperaturos davikli ir nurode kad tinka is R19, r21 ir Espace iki 88 metu pabaigos, kad butu pagamintas, tokio pat variklio. Nuvaziavus i viena lauzyna man pasake, kad cia tas ne prie ko...
Taip pat, yra luzes ausinimo skyscio paskirstytuvas, ir niekur nepavyksta jo rasti.
http://www.part.lt/perziura/adb11c18562 ... 940389.jpg http://www.part.lt/perziura/d938068e979 ... 0dd463.jpg
Gal kas parekomenduotu is kur galeciau ji gauti, nes jau 2 kartus klijavau, bet vis klijai atkrenta.
Parašytas:
Ant, 2009-Lap-10 22:03
ignass
turiu suvirinta is metalo
Parašytas:
Ant, 2009-Lap-10 22:44
Studentas
PM
Parašytas:
Tre, 2009-Lap-11 18:20
Ignatio
Sveikas, Studente
Pirmiausia rekomenduoju pažiūrėti kas dedasi po "tramplioriaus" dangteliu, ar ten nėra prisikaupę drėgmės, tepalų, ar dar yra bent kiek kontaktų ar jau visai nužaliavę. Jei ten viskas gerai, pereinam prie temperatūros daviklio.
Norint įsitikinti ar tikrai kaltas variklio aušinimo skysčio temperatūros daviklis patariu pirmiausia pasimatuoti jo varžą. Jei varžos pamatuoti galimybės nėra, tada gali eiti kitu keliu - atjungti nuo daviklio fiškę ir spausdamas gazo pedalą užvesti mašiną. Pasivažinėk, pašildyk, kad pasiektų tą temperatūrą, kuriai esant pradeda gesti variklis ir žiūrėk kas darysis. Jei problema dings - tada tai susiję su temperatūros davikliu ir bet kuriuo atveju rekomenduotina pasimatuot jo varžą, kad žinot kokia jo būklė. O jei problema išlieka, tada daviklis nevaidina lemiamo vaidmens ir reikia ieškoti galų kitur. Tokiu atveju galima įtarti tiek holo daviklį, tiek MAP sensorių. Bet pirma patikrink dangtelį su temperatūros davikliu.
Daviklio varžos (Omais) priklausomybė nuo temperatūros:
Temperatūra_____Varža
_____20_________290
_____80_________390
_____90_________400
Sėkmės!
Parašytas:
Tre, 2009-Lap-11 19:31
Rickaa
galiu kompa parduoti r19 91metu 1721cm^3 66kw turetu tikti 40lt
Parašytas:
Pen, 2009-Lap-20 15:47
Studentas
Buvo pc uzluzes tai negalejau atrasyti
Va va, pamenu, kad elektrikas sake, kad daviklio varza yra netinkama. Kiek pamenu, sake jog per didele.
Ignatio rašė: Pasivažinėk, pašildyk, kad pasiektų tą temperatūrą, kuriai esant pradeda gesti variklis ir žiūrėk kas darysis. Jei problema dings - tada tai susiję su temperatūros davikliu ir bet kuriuo atveju rekomenduotina pasimatuot jo varžą, kad žinot kokia jo būklė.
Kai varyklis apsyla, tada dingsta visos problemos, tai turetu buti daviklio kalte.
Rickaa rašė: galiu kompa parduoti r19 91metu 1721cm^3 66kw turetu tikti 40lt
Galeciau parasyti variklio nr ar dar ka, kad tikrai zinotum ar tiks sis kompiuteris...?
Parašytas:
Pen, 2009-Lap-20 18:19
Ignatio
Matuok varžą, kitaip nieko tikslaus nesužinosi. Palygink su mano pateiktomis reikšmėmis. Jei varža šaltam varikliui bus nedaug nutolusi nuo tų 290 omų, tada tas daviklis, tik gal jo kontaktas blogas ar dar kokios bėdos, bet jei varža labai skiriasi, pvz pamatavai ir testeris parodė 1500 omų, tada pasikeisk daviklį
Pamatuok, parašyk kokie rezultatai, galvosim toliau
Parašytas:
Šeš, 2009-Lap-21 00:24
Studentas
Ignatio rašė:Matuok varžą, kitaip nieko tikslaus nesužinosi. Palygink su mano pateiktomis reikšmėmis. Jei varža šaltam varikliui bus nedaug nutolusi nuo tų 290 omų, tada tas daviklis, tik gal jo kontaktas blogas ar dar kokios bėdos, bet jei varža labai skiriasi, pvz pamatavai ir testeris parodė 1500 omų, tada pasikeisk daviklį
Pamatuok, parašyk kokie rezultatai, galvosim toliau
okey, pirmadieni mokykloje issimatuosiu..
Parašytas:
Pir, 2009-Lap-23 15:11
Studentas
turiu parsineses testeri, taj kaip man dabar ta varza issimatuoti?
Parašytas:
Pir, 2009-Lap-23 15:42
Rickaa
paziurek koks kodas ant tavo kompo, parasyk cia
Parašytas:
Pir, 2009-Lap-23 15:46
Studentas
Rickaa rašė:paziurek koks kodas ant tavo kompo, parasyk cia
uz 20 min parasysiu..
Parašytas:
Pir, 2009-Lap-23 16:14
Studentas
radau dvi skaiciu eiles, tai nezinau, kurie nurodo numeri
S100812101
7700 735 559 BVM
Parašytas:
Ant, 2009-Lap-24 15:48
Studentas
nu ka, issimatavau daviklio varza - apie 6000 omu
Parašytas:
Ant, 2009-Lap-24 16:41
Rickaa
turetu tikti bet del visa ko parasysiu as koda savo kompo ir pasakys ia tikrai nusimanantys is klubo ar tiks ar ne
Parašytas:
Tre, 2009-Lap-25 21:41
Studentas
gerai... gal dar kas turite kokiu pasiulymu?
Parašytas:
Tre, 2009-Lap-25 22:25
Ignatio
Sorry, Studente, kažkaip praleidau tavo temą. Va, dabar jau kitas reikalas. 6000 omų, tik neparašei kokiai temperatūrai esant. Jei šaltam varikliui, tada pas tave Bosch daviklis. Tau reikalingas Renault daviklis. Pasiimk su savim testerį ir kokiam šrote pasimatavęs varžą pasiimk
Parašytas:
Ket, 2009-Lap-26 13:53
Studentas
Taip taip, prie salto. Tai varza kokia turetu buti prie salto variklio? Apie 300 omu ar mazesne?
O jeigu nepavyktu rasti daviklio, gal padetu kompiuterio pakeitimas?
Parašytas:
Ket, 2009-Lap-26 14:36
Ignatio
Taip, apie 300 omų. Koks skirtumas kokį kompą įdėsi, juk visiems kompams bus reikalinga ta pati varža. Davikliai yra skirtingų varžų, nes jie eina ne vien renault (dar dėjo į Volvo 4**).
Parašytas:
Ket, 2009-Lap-26 14:43
Studentas
tai sakai, kad esama 87 is Renault 21 kompa pakeitus i naujesni, kuris atitiktu masinos 1992 metus ir modeli naudos neduotu..?
ir dar, ar tas daviklis turi buti is masinos, kurios variklio duomenys panasus i mano...? Ar orentuotis tik i varza?
Parašytas:
Sek, 2009-Lap-29 03:31
rwt
i sregi ir i varza orentuokis
Parašytas:
Ant, 2009-Gru-01 16:43
Studentas
Štai toks tas sregis
http://www.part.lt/img/c31eead33d5d94f8 ... 247918.jpg
Taigi, gal kas turite?
Bandžiau ieškoti, bet ne kaip sekesi...
Parašytas:
Ant, 2009-Gru-01 18:05
wdevil
o tai neturetu cia pas tave kazkur fiske prisijungti, nes is foto supratau kad cia kaip kamstis tik tera... toks kaip paprastas uzsukimas atrodo...
Parašytas:
Ant, 2009-Gru-01 18:24
Raimondelis:)
tai fiske isikisa i ta sviesiai ruda korpusa nuotraukos kaireje puseje.
Parašytas:
Ant, 2009-Gru-01 18:53
Studentas
jungiasi ta fiske, bet nera man reikalo jos ir jungti, kai tas daviklis nesamones rodo.
Parašytas:
Ket, 2009-Gru-10 14:11
Studentas
Gal kas galėtu pasakyti, ką šis daviklis atlieka? Ar rodo aušinimo skysčio temperatūrą spidometre, ar siunčia aušinimo skysčio temperatūrą į kompą?
Parašytas:
Ket, 2009-Gru-10 17:30
Ignatio
Siunčia signalą į kompą.
Parašytas:
Šeš, 2010-Geg-15 17:46
Studentas
Na ką, atšilo oras ir grįžo senos bėdos
Žiemą nevažinėjau, tai tik nuo balandžio mėnesio pradėjau judėti ir dabar orams atšylant prasidėjo vėl visos nesamonės. Taigi, esu dabar įsidėjas tokį daviklį:
http://www.part.lt/img/27b9db4f2e81c569 ... ae8717.bmp
Pavažiavus kokį 30 km ir varikliui gerai užkaitus ir važiujant įsijungus laisvą pavarą užgęsta ir nebesiveda. Seniau, su senu davikliu, ir labai sunkiai vesdavosi, iš kokio 5 ar 6 karto, o dabar, įsidėjus minėtą daviklį, esant ~25 laipsnius pavyksta gazą palaikant ir iš pirmo užvesti. Taigi, manau, kad belieką kompa keisti. Kaip manote? Dar įdomu, pagal ką orentuotis, kad rasčiau tinkama kompą? Ir galbūt kas iš forumiečių turi ką pasiūlyti?
Parašytas:
Sek, 2010-Geg-16 23:00
Dovix
as turiu kompa r19 93m 1.7 mono
Parašytas:
Pir, 2010-Geg-17 15:43
Studentas
Dovix rašė:as turiu kompa r19 93m 1.7 mono
galbūt ir temperatūros daviklį rastum?
Parašytas:
Pir, 2010-Geg-17 15:44
Dovix
nea turejau paciam reikejo isidejau