Puslapis 11

pirkau r19 reikia info

StandartinėParašytas: Ant, 2009-Lap-17 19:34
argirdukas
Sveiki, snd pirkau r19 94.09 1.7l ir jame yra keletas bedeliu

1-dega tik gabatitai ir ilgos sviesos
2-isjungus valytuvus jie lieka toj pacioj vietoj
3-nelabai traukia ir ant laisvu staigiasi spustelejus gaza pridusta
4-norint ismynt sankaba tai koja salej reikia pakacialint :)
5-vaziuojant sokineja spidometro rodykle


buciau dekingas jai papasakotumete nuo ko pradet jieskot siu bedu sprendimo ir ir siaip kur rast kuo daugiau info apie sita auto

StandartinėParašytas: Ant, 2009-Lap-17 20:20
sirikas
sveikas :] taigi pradek nuo saugikliu, rasi valytuvu saugikli ir ji pakeisk, del sviesu arba rankenele arba lemputes arba rele? veteranai tiksliau atsakys :] del kitko nezinau...

StandartinėParašytas: Ant, 2009-Lap-17 22:12
argirdukas
Aciu zmonems kurie supranta ir paraso ka zino apie problema, o kad kazkas, kazkur, kazkada, kazka forume minejo tai as ir pats zinau jai galit tik tiek parasyt tai pasilaikykit savo nuomone sau. Ka radau ta radau ko nerandu pas jus klausiu juk klubai ir forumai tam ir reikalingi.As taip manau.
ACIU dar karta

Re: pirkau r19 reikia info

StandartinėParašytas: Ant, 2009-Lap-17 23:42
andriuza
argirdukas rašė:1-dega tik gabatitai ir ilgos sviesos
2-isjungus valytuvus jie lieka toj pacioj vietoj
3-nelabai traukia ir ant laisvu staigiasi spustelejus gaza pridusta
4-norint ismynt sankaba tai koja salej reikia pakacialint :)
5-vaziuojant sokineja spidometro rodykle


1.Ziurek lemputes,speju bus trumpu kontaktas numires.
2.Net nezinau...ziurek rele,saugiklius.
3.Kuro/oro filtra ziurek,gali buti ir kuro siurbliui blogai.Nes is simtomu varikliui neuztenka kuro.
4.Net nezinau...
5.Atsuktas spidometras buvo turbut kazkada,todel ir sokineja.

StandartinėParašytas: Tre, 2009-Lap-18 00:34
Raimondelis:)
Del sankabos tai pradziai pabandyk trosa pasikeist.man kazkada ir sunkiai mynesi kol nutruko trosas.tada pasikeiciau ir pedalas zymiai palengwejo.del spidometro tai irgi trosas kaltas.

StandartinėParašytas: Tre, 2009-Lap-18 04:03
andriuza
Del spidometro ne tik trosas kaltas gali buti...Kaip spidometra daug atsuka 100k-200k km tada rodykle irgi sokineja/netolygiai kyla.Isbandytas reikalas jau :paranoid:

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Lap-19 15:53
argirdukas
del valytuvu tai saugiklis kaltas buvo del kitu dar ziuresiu o del spidometro atsukimo tai pilnai tikiu nes gan maza rida ten o imanoma ten pataisut ar geriau kita spida pasijeskot

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Lap-19 18:59
andriuza
argirdukas rašė:del valytuvu tai saugiklis kaltas buvo del kitu dar ziuresiu o del spidometro atsukimo tai pilnai tikiu nes gan maza rida ten o imanoma ten pataisut ar geriau kita spida pasijeskot

Gali kita deti,bet man tai siaip nemaiso.Jis greiti turetu normalu rodyti,tik tiek kad rodykle netolygiai kyla.

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Lap-20 00:30
Raimondelis:)
Turejau renuka ph1,dabar turiu ph2 ir abiejuose rodykles kalatojos ir problema buwo trose.ytariu kad si problema atsiranda kai neteisingai atjungi troso fiske nuo spidometro ir ja sugadini arba uzlauzi troseli,to pasekoje trosas netolygiai sukasi ir rodykle snkineja.gal ir del atsukimo si beda atsirado,gal atsukinedami kazka ne taip surinko,bet kai Thermo sawo atsisuko ant nulio tai jam rodykle nesokinejo.

StandartinėParašytas: Sek, 2009-Lap-22 10:38
argirdukas
nu va
1- buvo trumpu sviesu kontaktai nubireja
2-valytuvu saugiklis nusproges
3-pakeiciau oro filtra atsigavo truputi dar ziuzejau reikia ir laidus pakeis su zvakem gal graziau dirbs
4-neziurejau
5-kai spidometras sokineja girdisi tarskejimas tai kaip speju bus trosas suvarytas as pan prie spidometro kur jungiasi

StandartinėParašytas: Sek, 2009-Lap-22 11:31
sirikas
progresas :]

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Lap-27 14:24
thermo
Kietas sankabos pedalas rodo, kad greiciausiai pas tave Lucas sankaba ir jau i pabaiga...
Del spidometro Raimundelis teisus
Pasikeisk kuro filtra.

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Lap-27 16:17
andriuza
Raimondelis:) rašė:Turejau renuka ph1,dabar turiu ph2 ir abiejuose rodykles kalatojos ir problema buwo trose.ytariu kad si problema atsiranda kai neteisingai atjungi troso fiske nuo spidometro ir ja sugadini arba uzlauzi troseli,to pasekoje trosas netolygiai sukasi ir rodykle snkineja.gal ir del atsukimo si beda atsirado,gal atsukinedami kazka ne taip surinko,bet kai Thermo sawo atsisuko ant nulio tai jam rodykle nesokinejo.

Del atsukinejimo tai as kalbu,ne kaip ardo kazka ar ka.O kaip nuo dezes trosa nuima,ir prie varikliuko prijungia tada atsukineja,ir kaip atgal atsukineja,ten kazkokia spiruokle priesingai pradeda dirbti,ir po to kaip i prieki suktis reikia,jinai istampyta buna ar kas,nu zodziu jau lieva jinai buna ir tada netolygiai kyla.Isbandyta ant vw passat b4,ir ant gaz-53 :D
P.S. pasikeisk dar kuro filtra kaip thermo sake,jis apie 40lt kainuoja,pasikeisti pats gali po masina palindes 4varztai ten berods.+gali buti,masina lengviau kursis,atsiras trauka kazkiek,ir svaresnis kuras pateks i varikli.Aisku gali ir nebuti viso sito...bet pvz pas mano broli dyzelis blogai kuresi,starteris sukdavo kokias 2-3sek...pakeitem filtra kaip laikrodukas,rakta pasuki ir iskart uzsiveda.Laidus kaip tamsu gali paziureti,jei skierka per sona neina,kam juos keisti?Zvakes pasiziurek,kiek "mesos" like.O siaip gali naujas sudeti,denso zvake apie 14lt eolte.Eolte orginalios,nes jie atstovai denso.

StandartinėParašytas: Pen, 2009-Lap-27 22:24
wateris
pasijunk maga, pasileisk muzika ir dings visos problemos ;)

StandartinėParašytas: Tre, 2009-Gru-16 19:08
pronckus
Manau zvakes su laidais pakeist nemaisytu, as dar ir paskirstytojo dangteli pasikeisciau su begunoku. Zinau krize, bet automobilis kaip moteris ir ji reikia mylet :) Sankaba kieta nes reikia trosa pakeist.

StandartinėParašytas: Tre, 2009-Gru-16 21:04
Ignatio
pronckus rašė:Manau zvakes su laidais pakeist nemaisytu, as dar ir paskirstytojo dangteli pasikeisciau su begunoku. Zinau krize, bet automobilis kaip moteris ir ji reikia mylet :) Sankaba kieta nes reikia trosa pakeist.

Galima detaliau, kaip sankabos kietumą įtakoja trosas?

StandartinėParašytas: Tre, 2009-Gru-16 21:17
pronckus
Gali buti troso atsisherpetojimas, faktas kad trosas sunkiai vaiksto sarve... Tiesa sakant as nesiaiskinu del ko tas gedimas, jeigu zinau kad tai pades, as ji pasalinu keisdamas nauja dalimi. Kuo sankaba kietsne - tuo didesne kad nutruks trosas.

StandartinėParašytas: Tre, 2009-Gru-16 23:47
andriuza
pronckus rašė:Gali buti troso atsisherpetojimas, faktas kad trosas sunkiai vaiksto sarve... Tiesa sakant as nesiaiskinu del ko tas gedimas, jeigu zinau kad tai pades, as ji pasalinu keisdamas nauja dalimi. Kuo sankaba kietsne - tuo didesne kad nutruks trosas.

Jei trosas geras niekas ten netruks,sporte su ivarzom vaziuoja ir nenutruksta su org trosais.O jei trosas atserpetojas tai del ko paaiskink gali sankaba but kieta?Jei butu atserpetojas trosas,nuspaustum pedala sankabos tai jis ten ir pasiliktu manau.

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Gru-17 06:31
pronckus
1. Sportui ruosta masina skiriasi nuo vazinejanciu mieste kaip ugnis nuo vandens. Jos specialiai ruostos buna.
2.Ar esi keites nors 1 auto sankaba? Jeigu ne tai nors pasinagrinek sankabu mechanizmu brezinius kad zinotum kaip kas veikia.
Tai tada papasakok, kodel devintis trosui sankaba pradeda kietet? Kol galu gale nutruksta trosas, o pakeitus nauju sankabos pedalas pasidaro minkstas?

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Gru-17 18:56
Ignatio
pronckau, kaip matau biški ne taip aiškinimas vyksta. Dėl troso dėvėjimosi sankaba kieta nebus, nes sankabos mechanizmo kietumas įtakojamas diskatoriaus plunksnų standumo, o ne troso strigimo. O dėvintis sankabos trosui sankaba greičiau ne kietesnė pasidaro, bet stringanti, sunkiau spaudžiasi ir sunkiau atsileidžia , bet jokiu būdu ne standesnė;) Peace ;)

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Gru-17 19:45
pronckus
Tada paaiskink, kodel pakeitus trosa pasidaro vel minksta? Troso sarve renkasi, dulkes, purvas ir t.t. Viso to pasekoje trosas pradeda sunkiau vaiksciot. Gi su vienu sankabos komlektu suvazineji kelis trosus. :)

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Gru-17 22:47
andriuza
pronckus rašė:1. Sportui ruosta masina skiriasi nuo vazinejanciu mieste kaip ugnis nuo vandens. Jos specialiai ruostos buna.
2.Ar esi keites nors 1 auto sankaba? Jeigu ne tai nors pasinagrinek sankabu mechanizmu brezinius kad zinotum kaip kas veikia.
Tai tada papasakok, kodel devintis trosui sankaba pradeda kietet? Kol galu gale nutruksta trosas, o pakeitus nauju sankabos pedalas pasidaro minkstas?

1.Nenusisnekek tik...Sporte yra tokiu masinu,kurio nuo gatviniu skiriasi tik tuom kad jose yra:lankai,sedynes,vairas,padangos,ismetimas kitas.Ir tokios vaziuoja net 1000km lenktynes.
2.Patikek manim veikimo principus,kad zinau kaip ji veikia.O kaip ignatio minejo sankabos kietumas priklauso nuo diskatoriaus.Pas ka geros ivarzos padarytos,tai jegos reikia nemazai sankaba ismynti.O kam daroma ivarza zinai?
O trosas yra pasleptas po sarvu,ir ten be rudziu nieko daugiau nera.O rudziu tikrai su koja nejausi spausdamas.Kaip jau ir minejau,jei trosas nevaiksciotu nuspaudus pedala,jis atgal negryztu,arba gryztu labai letai.

StandartinėParašytas: Ket, 2009-Gru-17 23:51
Raimondelis:)
Esme tame kad geriau ir pigiau pirmiausia pasikeisti trosa ir ziureti ar problema ishsisprende nei ardyt deze ir keisti sankaba.
Be to masina buvo tik ka nupirkta ir neaisku kada paskutini karta tas trosas judejo.

StandartinėParašytas: Sek, 2009-Gru-27 19:46
pronckus
Andriuza kokiam servise dirbi?