Puslapis 11

patarkite del variklio problemos

StandartinėParašytas: Ket, 2010-Kov-25 22:04
IrmantasR19
vienu zodziu dazna problema kiek suprantu sis dalykas , o yra taip : laikosi aukstos apsukos,bet nevisada, buna iki 1500 pakyla,apsilus nukrenta iki 1200-1300apsuk. dar pradeda jos ssokineti , nukrenta atrodo tuoj uzges ir vel normaliai dirba , pradejus vaziuoti spaudi gaza , tai pridusta , o po kiek laiko suregavusi pradeda "raut" ! laidai geri , paskirstymo dezute irgi , laisvu apsuku "dacikas" irgi tvarkoje , nes buvo isardytas ir isvalytas , na padarytas kaip naujas ;) zvakes isimtos ir isvalytos , naujom dar neatejo laikas ;) beja gan greitai uzsyla variklis ir tas cirkuliatorius gan ilgai uzia , na auto nenaujas , tad broblemeliu yra ! tai vat , laukiu nuomoniu y ka dar man reikia atkreipti demesy , del ko taip gali buti ! gal ysiurbimo kolektoriaus tarpines leidzia ? o gal per oro sklende siurbia ora , nes ten girdisi snypstimas ?! bet neina atgaminti konkreciai is kur tas garsas sklinda ;) ai ir dar :D viena amortiko lektute skilusi ir bandyta virinti kiek suprantu neisardzius , tai manau teks issimti ir suvirinti normaliai , ane ?aciu uz demesy :D

Re: patarkite del variklio problemos

StandartinėParašytas: Pen, 2010-Kov-26 08:08
Ryciukas
IrmantasR19 rašė:vienu zodziu dazna problema kiek suprantu sis dalykas , o yra taip : laikosi aukstos apsukos,bet nevisada, buna iki 1500 pakyla,apsilus nukrenta iki 1200-1300apsuk. dar pradeda jos ssokineti , nukrenta atrodo tuoj uzges ir vel normaliai dirba , pradejus vaziuoti spaudi gaza , tai pridusta , o po kiek laiko suregavusi pradeda "raut" ! laidai geri , paskirstymo dezute irgi , laisvu apsuku "dacikas" irgi tvarkoje , nes buvo isardytas ir isvalytas , na padarytas kaip naujas ;) zvakes isimtos ir isvalytos , naujom dar neatejo laikas ;) beja gan greitai uzsyla variklis ir tas cirkuliatorius gan ilgai uzia , na auto nenaujas , tad broblemeliu yra ! tai vat , laukiu nuomoniu y ka dar man reikia atkreipti demesy , del ko taip gali buti ! gal ysiurbimo kolektoriaus tarpines leidzia ? o gal per oro sklende siurbia ora , nes ten girdisi snypstimas ?! bet neina atgaminti konkreciai is kur tas garsas sklinda ;) ai ir dar :D viena amortiko lektute skilusi ir bandyta virinti kiek suprantu neisardzius , tai manau teks issimti ir suvirinti normaliai , ane ?aciu uz demesy :D


sakiau pirk Clio :mrgreen:

StandartinėParašytas: Pen, 2010-Kov-26 18:23
Kestovich
pas mane labai jau panasios problemos su varikliu :) irgi ko tik as jam nedariau bet vistiek ta pati nesamone su apsukom :) poto diagnostikoi parode kad liambda zondas vos gyvas, galbut tame slypi problema... nezinau :)

StandartinėParašytas: Pen, 2010-Kov-26 20:56
IrmantasR19
KRC IS PIRMO KARTO UZVEDUS UZGESTA , ANTRA KART UZSIKURIA BET TAIP GAN ILGAI PASUKT REIKIA IR TADA VISKAS GERAI BUNA , BET APSUKOS PASTOVIAI APIE 12-13TUKST STOVI , BEJA PASTAROSIOMIS DIENOMIS APSUKOS NEBETAIP SOKINEJA :D YSPEJIMAS : pramones gatveje policininkai siaucia ! ;))

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Kov-27 12:04
2SHAE
Arizona rašė:geros apsukos pas tave ant laisvu :unibrow: 12 - 13 tukstanciu :unibrow: ,pas max 8 tukstanciai tera :unibrow:


kai visos pypkes prijungtos :lol:

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Kov-27 12:55
andriuza
IrmantasR19 rašė:KRC IS PIRMO KARTO UZVEDUS UZGESTA , ANTRA KART UZSIKURIA BET TAIP GAN ILGAI PASUKT REIKIA IR TADA VISKAS GERAI BUNA , BET APSUKOS PASTOVIAI APIE 12-13TUKST STOVI , BEJA PASTAROSIOMIS DIENOMIS APSUKOS NEBETAIP SOKINEJA :D YSPEJIMAS : pramones gatveje policininkai siaucia ! ;))

12-13 stuku apsuku?Kad negali buti...ir su starteriu nesukinek taip ilgai,jei nenori po to jo tvarkyt,su starteriu galima sukti 5sek,po ju jei neuzsiveda reikia 30sek pertrauka padaryti,man cia elektrikas pazystamas taip sake.Manau pirmas dalykas ka daryt nuvaziuok diagnostika pasidaryk,tada aiskiau bus kame bedos.

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Kov-27 18:43
IrmantasR19
tai sakau gal neapsimoka daryti tos diagnostikos , gal kaskas yra konkreciai su tokia problema susidures tai zinos kame cia kralikai ;) beja gan greit uzsyla variklis , 13km nuvaziavau is jau ventiliatorius buvo pasileides ,gal vandens pompai kaput ??

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Kov-27 20:31
Ic3m4n
IrmantasR19 rašė:tai sakau gal neapsimoka daryti tos diagnostikos , gal kaskas yra konkreciai su tokia problema susidures tai zinos kame cia kralikai ;) beja gan greit uzsyla variklis , 13km nuvaziavau is jau ventiliatorius buvo pasileides ,gal vandens pompai kaput ??


Gali but gal ir pompa, bet gali buti kad termostatas neatsidarineja isimk paziurek ar nenusproges, ta prasme parsinesk termostata namo pilk karsta vandeni ir ziurek ar jis atsidaro ;)

Parasyk paieskoje ausinimas, rasi temu su sia problema :)

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Kov-28 07:40
wdevil
Ic3m4n rašė:
IrmantasR19 rašė:tai sakau gal neapsimoka daryti tos diagnostikos , gal kaskas yra konkreciai su tokia problema susidures tai zinos kame cia kralikai ;) beja gan greit uzsyla variklis , 13km nuvaziavau is jau ventiliatorius buvo pasileides ,gal vandens pompai kaput ??


Gali but gal ir pompa, bet gali buti kad termostatas neatsidarineja isimk paziurek ar nenusproges, ta prasme parsinesk termostata namo pilk karsta vandeni ir ziurek ar jis atsidaro ;)

Parasyk paieskoje ausinimas, rasi temu su sia problema :)


arba kai pasilus varikliui, slangas paciupinek, paieskojes rasi, raimondelis viska nupasakojo kaip daryt :) dar gali atkreipt demesi, i rodykle skyscio silumos, ji turi pakilt ciut virs antros ilgesnes padalos ir tada staigiai pakrist, bent pas mane taip buna, tai reiskias termostatas kad atsidaro... nereiks nieko ardyt tokiais budais...

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Kov-28 11:29
Ic3m4n
wdevil rašė:
Ic3m4n rašė:
IrmantasR19 rašė:tai sakau gal neapsimoka daryti tos diagnostikos , gal kaskas yra konkreciai su tokia problema susidures tai zinos kame cia kralikai ;) beja gan greit uzsyla variklis , 13km nuvaziavau is jau ventiliatorius buvo pasileides ,gal vandens pompai kaput ??


Gali but gal ir pompa, bet gali buti kad termostatas neatsidarineja isimk paziurek ar nenusproges, ta prasme parsinesk termostata namo pilk karsta vandeni ir ziurek ar jis atsidaro ;)

Parasyk paieskoje ausinimas, rasi temu su sia problema :)


arba kai pasilus varikliui, slangas paciupinek, paieskojes rasi, raimondelis viska nupasakojo kaip daryt :) dar gali atkreipt demesi, i rodykle skyscio silumos, ji turi pakilt ciut virs antros ilgesnes padalos ir tada staigiai pakrist, bent pas mane taip buna, tai reiskias termostatas kad atsidaro... nereiks nieko ardyt tokiais budais...


Arba dar reiketu nuorinti pabandyt, gal oro per daug prisikaupe

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Kov-28 11:37
IrmantasR19
o ira koks nuorinimo ventilis ? ar slangute atjungti kad issiburbuliuotu ?

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Kov-28 11:44
Ic3m4n
IrmantasR19 rašė:o ira koks nuorinimo ventilis ? ar slangute atjungti kad issiburbuliuotu ?


Tavo varyklyje tai nezinau, o 1.4 tai buvo tokie varztukai virs slangu

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Kov-28 13:13
wdevil
IrmantasR19 rašė:o ira koks nuorinimo ventilis ? ar slangute atjungti kad issiburbuliuotu ?

radiatoriaus kaires puses virsutiniame kampe toks varztas plasmasinis yra, tai ten nuorinimui...

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Kov-28 23:35
bubka
Patikrink ar zarna nesiurbia oro, kuri eina nuo kolektoriaus iki lyg EMP daviklio kur virs stabdziu stiprintuvo (mono variklyje).
Man ji trukusi buvo, snypste ir traukoj buvo netolygumu.

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Kov-29 19:00
Ryciukas
bubka rašė:Patikrink ar zarna nesiurbia oro, kuri eina nuo kolektoriaus iki lyg EMP daviklio kur virs stabdziu stiprintuvo (mono variklyje).
Man ji trukusi buvo, snypste ir traukoj buvo netolygumu.


jeigu zarna stovi uz sklendes (link oro paemimo) tai tikrai jokios itakos variklio darbui neturi...

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Kov-29 22:05
IrmantasR19
krc apsukos sokineja bet labai nezymiai , ne taip kaip anksciau :D tik vat apsukos kartais uzsizajobina ir sukilusios stovi , o sitam f7p berots:D varikliui turi stoveti 900aps pagal gamyklinius parametrus , o pas mane 1000~1300 stovi , skaitykim laikosi 13tuks stoviint sankryzoje , praeina kokios 10sec ir po biskeli nukrenta iki 1000 , bet nevisada :/ mane pis.. tokie bairiai , vazineji kaip su nepilnaverte masina :D

StandartinėParašytas: Ant, 2010-Kov-30 18:53
rwt
pakeisk idle control valve ir isvalyk gazo padeties dacika tada negliucins apsukos

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

StandartinėParašytas: Ant, 2010-Kov-30 22:05
IrmantasR19
oooo... va cia tai tikras atsakymas , su konkreciom nuotraukom , maladec ;) ta laisvu apusku dacika buvau issiardes , tai isvaliau ir sutepiau (padariau kaip nauja ) nors gal tas nepadejo istikro :/ o dabar reikes gazo padeties ta dacika issivalyti , nes galimas daiktas kad isai svaiksta , nes vien is isores jis toks "pagyvenes" atrodo :) ardysim , ziuresime kas is to gausis ;))

StandartinėParašytas: Ant, 2010-Kov-30 22:56
rwt
paciam teko neseniai ardyti, tai galiu pasakyt jis gan sunkiai ardosi, plasmase trupa, lengva netycia sulauzyti.
kantrybes ardant ;)

StandartinėParašytas: Tre, 2010-Kov-31 06:56
2SHAE
rwt rašė:paciam teko neseniai ardyti, tai galiu pasakyt jis gan sunkiai ardosi, plasmase trupa, lengva netycia sulauzyti.
kantrybes ardant ;)

buvo kalbos, kad paskui ji reikia tinkamai sukalibruot, ar teisingai?

StandartinėParašytas: Tre, 2010-Kov-31 12:00
limulus
2SHAE rašė:buvo kalbos, kad paskui ji reikia tinkamai sukalibruot, ar teisingai?

Taip! Autodatoi raso kad jie yra "factory preset" taigi ju geriau neklibinti. Man, po to kai nuemes buvau, apsukos per aukstos laikesi, gerai kad viena atliekama droselio sklende turejau :unibrow: Sukeiciau vietom ir viskas. Jei imsi ta datcika tai bent kokias zymes sau pasidatyk kad taip pat uzdeti galetum po to.

StandartinėParašytas: Tre, 2010-Kov-31 14:53
Raimondelis:)
tai ant uzkurtos masinos atlaisvini tuos du varztukus ir po truputi juos sukineji klausydamas variklio, ir dar reiktu kad kazkas apsukas stebetu. nera sudetinga atsikalibruot ta reguliatoriu istikruju.

StandartinėParašytas: Tre, 2010-Kov-31 14:55
Ryciukas
Raimondelis:) rašė:tai ant uzkurtos masinos atlaisvini tuos du varztukus ir po truputi juos sukineji klausydamas variklio, ir dar reiktu kad kazkas apsukas stebetu. nera sudetinga atsikalibruot ta reguliatoriu istikruju.


nereik nei stebet, nes is lauko gana gerai girdisi.. :)

StandartinėParašytas: Tre, 2010-Kov-31 14:57
Raimondelis:)
nu cia kas pagal garsa nesiorentuoja tam reiktu stebeti apsukas :)

StandartinėParašytas: Tre, 2010-Kov-31 15:10
Ryciukas
man ir atrode neimanoma, bet kai isgirdau mazdaug aisku pasidare..
p.s. as tuose dalykuose nlb ka suprantu :)

beje diagnostikoj veliau sake, kad tik vos vos netiksliai.

StandartinėParašytas: Tre, 2010-Kov-31 15:18
Raimondelis:)
matai reikia tik pabandyti, nesigauna is pirmo karto, tai gausis is antro trecio is desimto, jei nori kazka padaryt tai ir padarysi.po to zinosi kaip ka daryt ir kitiem patart galesi :)

StandartinėParašytas: Ket, 2010-Bal-01 12:08
IrmantasR19
gerai ricis sako is garso uztenka suprasti kada gerai yra , aisku dar geriau jei kas stebetu apsukas , tada idealiai galetum sugaudyti , ardant kampai biski aptrupejo , bet 'Super Moment" visagalis :D ziuresime , dabar ziuresime kas is to gavosi ;)

StandartinėParašytas: Ket, 2010-Bal-01 12:17
Ryciukas
IrmantasR19 rašė:gerai ricis sako is garso uztenka suprasti kada gerai yra , aisku dar geriau jei kas stebetu apsukas , tada idealiai galetum sugaudyti , ardant kampai biski aptrupejo , bet 'Super Moment" visagalis :D ziuresime , dabar ziuresime kas is to gavosi ;)


na isardei ir ka viduj radai? buvo ka valyt? kaip kontaktu bukle? pasipasakok.. gal ir skirtuma koki pajautei?

p.s. kaip supratau BNV pastates ir su renuku vazineji?