wdevil rašė:o dabar biskis labiau paziurinejau tavo schema, biskis nepagaunu, geltonas degimas, kitaip sakant pastovus pliusas, jis i kairine 6 kontaktu knopke ateina i 3 ir 5 kontakta, kai paspaudi mygtuka, aktyvuojasi 2 arba 6 kontaktas. sie kontaktai jungiasi i keleivio knopkes 3 ir 5 kontakta, tai logiskai mastant tu kad paspausi vairuotojo mygtuka, langas neveiks, kol nepaspausi keleivio mygtuko. nes toj knopkej nepasidaro kontakto tarp 3-2 arba 5-6... blyn, ziu, tu pats laidus tiesiai ar pirkais pravodke ir ja jungei? as turiu pravodkes abieju pusiu, reik pasiziuret ar jos vienodos, nes pagal tavo brezini jos turetu skirtis...
viskas ten labai paprasta ir logiska
du pliusai ir vienas minusas reikalingas tam, kad butu galima apversti sroves tekejimo krypti, norint kad langas vazinetu aukstyn ir zemyn
ten viskas nubraizyta kaip turi but
o as kai dejau pats laidus gaminau ir fiskes
as turiu rusiska manuala, supranti rusiskai ir labai gerai kerti elektrofizika galiu atsiust, ten yra schema, kuria skia perbraiziau i labiau suprantama zmonems
P.S. tos knopkes kad ir kokios atrodo paprastos, visgi tokios nera, viduje sujungineti kontaktai tarpusavy ir jos turi savybe gesti, pvz nustoti veikti viena kuria nors kryptimi