Puslapis 11

Variklio problema

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Kov-22 19:41
dMk
Sveiki klube?iai.
I?kilo tokia problema:
Kai va?iuoji paspaudu akseleratoriaus pedala iki dugno ma?ina prad?da greiteti bet l?tai, o paskui pist ir isib?geja labai greitai, arba prad?da truk?ioti,timp?iotis, netgi jei ne iki dugno spaud?iu, ne?inau gal ?ia kompas prad?jo pi..ti prota :cry: ar kibirk?tis ka?kur degimo laidose nelabai praeina.
Gal yra id?ju :?:
A?iu i? anksto.

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Kov-22 20:09
efka
Man irgi taip pat darosi, bet tik su dujom. Deje niekas nieko konkreciai negalejo pasakyt. Cia gal greiciausiai irgi del dregmes tiek paskirstymo dangtelyje, tiek zvakiu laiduose. :?

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Kov-22 22:07
dMk
Tau su dujom, rei?kia jos ka?kom ir kaltos, o man tai be duju prad?jo ir buna kad pakankamai stiprus truk?iojimai.
Tai gal reikia nuimti ir i?d?iovinti?
O tu jau i?sprendei problema?

Re: Variklio problema

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Kov-23 13:28
Irmantas
dMk rašė:Sveiki klube?iai.
I?kilo tokia problema:
Kai va?iuoji paspaudu akseleratoriaus pedala iki dugno ma?ina prad?da greiteti bet l?tai, o paskui pist ir isib?geja labai greitai, arba prad?da truk?ioti,timp?iotis, netgi jei ne iki dugno spaud?iu, ne?inau gal ?ia kompas prad?jo pi..ti prota :cry: ar kibirk?tis ka?kur degimo laidose nelabai praeina.
Gal yra id?ju :?:
A?iu i? anksto.

Pirmiausiai pasitikrink paskirstymo dangteli ar kuro filtra.

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Kov-23 15:32
efka
dMk rašė:Tau su dujom, rei?kia jos ka?kom ir kaltos, o man tai be duju prad?jo ir buna kad pakankamai stiprus truk?iojimai.
Tai gal reikia nuimti ir i?d?iovinti?
O tu jau i?sprendei problema?


As dar savo problemos neisprendziau, jauciu man irgi reikes issidziovinti viska ar bent jau pasitikrinti dangteli, o jeigu nepades - tai tada reduktorius bus kaltas.

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Kov-23 16:20
dMk
O kaip tikrinti dangteli?A? nemoku :oops: Ka turi buti jei blogai?

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Kov-26 09:29
Irmantas
dMk rašė:O kaip tikrinti dangteli?A? nemoku :oops: Ka turi buti jei blogai?

Atsisukes dangteli ,jo viduje paziurek ar nera itrukimu,dregmes,kontaktu bukle, ypac babinos kontakta kur vidury dangtelio.

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Kov-26 13:07
afu
visai as susipainojau.cia tas paskirstymo dangtelis cia tik tas plasmases gabalas kur uzdengia zvakiu ladus? ar kitas kosk nors? nej jei kitas tai reiktu man butinai pasiziuret,nes mano nabagas irgi durnuoja stabilei. gal kas foto turi kaip tai atrodo? :/

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Kov-26 13:10
Reno
afu rašė:visai as susipainojau.cia tas paskirstymo dangtelis cia tik tas plasmases gabalas kur uzdengia zvakiu ladus? ar kitas kosk nors? nej jei kitas tai reiktu man butinai pasiziuret,nes mano nabagas irgi durnuoja stabilei. gal kas foto turi kaip tai atrodo? :/

Sek zvakiu laidus nuo motoro, kai pamatysi kur jie nueina ten ir bus paskirstymas... :wink:

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Kov-26 13:25
dMk
Vakar paband?iau pava?inet, tai viskas lyg ir tvarkoj, nesuprantu kas jam buvo, su laidais nieko nedariau, gal i?d?iuvo :?

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Kov-26 13:48
Irmantas
dMk rašė:Vakar paband?iau pava?inet, tai viskas lyg ir tvarkoj, nesuprantu kas jam buvo, su laidais nieko nedariau, gal i?d?iuvo :?

Dazniausiai nuo paskirstymo dangtelio ir durniuoja,tai gerai buna,tai blogai.Cia tokia drauge vazinejanti r19 neseniai paprase pagalbos,tai jai kuriasi gerai, tai blogai, tai uzgesta vaziuojant.Iskarto itariau dangteli,atsisukes viduje dangtelio radau dregmes, apdegusius kontaktus,o tas babinos laido kontaktas kur remiasi i skriejika ir yra ant spyruokles visai nudeges ir nevaiksciojo .Pakeiciau dangteli (35lt) ir jos problemos baigesi.Nors siaip tai visokiu gedimu pasitaiko,nepaziurejes nesuprasi.

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Kov-26 13:56
dMk
Irmantas rašė:
dMk rašė:Vakar paband?iau pava?inet, tai viskas lyg ir tvarkoj, nesuprantu kas jam buvo, su laidais nieko nedariau, gal i?d?iuvo :?

Dazniausiai nuo paskirstymo dangtelio ir durniuoja,tai gerai buna,tai blogai.Cia tokia drauge vazinejanti r19 neseniai paprase pagalbos,tai jai kuriasi gerai, tai blogai, tai uzgesta vaziuojant.Iskarto itariau dangteli,atsisukes viduje dangtelio radau dregmes, apdegusius kontaktus,o tas babinos laido kontaktas kur remiasi i skriejika ir yra ant spyruokles visai nudeges ir nevaiksciojo .Pakeiciau dangteli (35lt) ir jos problemos baigesi.Nors siaip tai visokiu gedimu pasitaiko,nepaziurejes nesuprasi.

Cia naujo dangtelo kaina? ar ?rote je?kot, nemanau kad ?rote geriau bus u? senaji.

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Kov-26 14:00
Irmantas
Uz nauja mokejau 35lt,naudoto nepirk.Bet pirmiau atsisuk ir paziurek ar jame problema.

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Kov-26 16:56
Vikis
Matyt ne originalu dangteli pirkai, kazkaip pigiai.

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Kov-26 17:11
Donce
Irmantas rašė:
dMk rašė:Vakar paband?iau pava?inet, tai viskas lyg ir tvarkoj, nesuprantu kas jam buvo, su laidais nieko nedariau, gal i?d?iuvo :?

Dazniausiai nuo paskirstymo dangtelio ir durniuoja,tai gerai buna,tai blogai.Cia tokia drauge vazinejanti r19 neseniai paprase pagalbos,tai jai kuriasi gerai, tai blogai, tai uzgesta vaziuojant.Iskarto itariau dangteli,atsisukes viduje dangtelio radau dregmes, apdegusius kontaktus,o tas babinos laido kontaktas kur remiasi i skriejika ir yra ant spyruokles visai nudeges ir nevaiksciojo .Pakeiciau dangteli (35lt) ir jos problemos baigesi.Nors siaip tai visokiu gedimu pasitaiko,nepaziurejes nesuprasi.
Sveikas Irmanati.Norejau paklausti is tos pacios temos-pagrindine problema yra paskirstymo dangtelis,del kurio netraukia masina,ar gali buti kazkas ir kita?Ka pirmiausia ziureti?Gal koks filtras?

StandartinėParašytas: Šeš, 2004-Kov-27 09:46
afu
va man irgi dar vienas klausimas pasistojo,mano kai uzkaista pradeda nesamones daryt:dusta, apsukos sokineja,uzgesta po to sunku uzkurti.bet tai vyksta ir kai oras slapias(galiam dregme) ir kai oras siltas +20 viskas isdziuve... tai itariu kad ci ne del dangtelio bus,negi per karscvius ten dregme gali buti ?

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Kov-29 07:24
Donce
TAi gal sakau,viska apibendrinam ir sudedam viska i savo vietas.Pagrindines priezastys.Kiekvienas is savo patirties.Taip bus lengviau susigaudyti ir suprasti esme.

pulshit

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Kov-29 10:46
Dariuxxx
jauciu ka ir man reiks keist paskirstytoja. Nes pabuna pora dieneliu nevazineta ir kapcy:) vos uzhkursi.. o uzhkurus koki pusvalanduka turi vazinet trukciojant. Tai manau beda aiski... Siaip buva ir dar toks dalykas, kai sunku rytais uzhkurt,, tixliau buvo neimanoma, uzhstumi, pravazineji, viskas gerai, o ryte vel.. tai keite mono ipurshkimo voshtuveli. Tai vat, gavnia kazhkokia..

StandartinėParašytas: Pir, 2005-Bal-11 15:03
Marcoo
Pasikeiskit zvakes , turetu padet, man taip yra buve ir zvakiu pakeitimas issprende beda..

StandartinėParašytas: Pir, 2005-Bal-11 15:16
Bildux
Marcoo rašė:Pasikeiskit zvakes , turetu padet, man taip yra buve ir zvakiu pakeitimas issprende beda..


ale ir sena tema tu cia iskasei :D

StandartinėParašytas: Pir, 2005-Bal-11 16:08
Warius
man tai irgi taip trukcioja kartais, o po to pradeda varyt staigiai. Tai ten bludija oro padavimo kazkoks reguliatorius, kuris prie greiciu dezes pritvirtintas yra. Bet nuo paprastos renuskes netinka, lygtai nuo Clio kazkurio tinka.

StandartinėParašytas: Ant, 2005-Bal-12 09:14
Marcoo
Sena, bet aktuali..:) pritariu Wariui be to dar oro filtras gali grybaut..:)

StandartinėParašytas: Ant, 2005-Bal-12 09:57
Tevukas
Eikit j?s paskirstymo dangteliai, pirma liambd? zond? pasitikrinkit :D
O v?liau ?iur?kit karburatori?, pas mano T?vuka buvo Forde 1.4 mono taip pat padavus staigiau gazo pridusdavo ir vienu mometu traukt prad?davo :wink:

StandartinėParašytas: Ant, 2005-Bal-12 10:09
rwt
Nesu susidures su Liamda zondu kur jis yra ir ar is viso pas mane jis yra? PHII 1994 GTS variklis F3N740 1721 kubikai. Ir kaip patikrinti ar jis susinesiojas? Seip cia skaiciau, kad nuo jo kuro sanaudos priklauso ir visas traukimas. Gal gali kas placiau paaiskinti?

Dar noreciau pridurti prie paskirstymo dangtelio temos =] Jei atsukus matosi dregme, tada nesames dangteli i namus pasiemam geraji WD40 supurskiam visa vidu kiaurai, kad begtu sultys ir paliekam per nakti, ryte aisq jau bus pragaravusios sultys, bet vistiek viska su mynkstu pluostu isvalome visa vidu (sausu skudureliu ;) ir nesames prie savo aparato, viska surenkam ir sukam rakteli =] Efektas geras, seip tokia procedura neleidzia daugiau dregmes prisigerti nes WD40 ja isstumia. Vnz ziema ar pavasari isvazinesite netrukciodami ir nebus problemu su uzkurimu. Tai tiek.

StandartinėParašytas: Ant, 2005-Bal-12 10:15
Tevukas
rwt rašė:Nesu susidures su Liamda zondu kur jis yra ir ar is viso pas mane jis yra? PHII 1994 GTS variklis F3N740 1721 kubikai. Ir kaip patikrinti ar jis susinesiojas? Seip cia skaiciau, kad nuo jo kuro sanaudos priklauso ir visas traukimas. Gal gali kas placiau paaiskinti?


Nori pla?iau?
N?ra b?dos :)

Paveikslėlis

Liambda zondas


Nuo 80-?j? met? pabaigos daugelyje automobili? atsirado tokia detal?, kaip deguonies kiekio i?metimo dujose daviklis. Liambda zondas, O2 daviklis, deguonies daviklis (Oxygen Sensor) - taip ?vairiai gali b?ti vadinama ?i nedidel?, bet svarbi detal?. Prad?jus gaminti automobilius su katalitiniu i?metimo duj? neutralizatoriumi atsirado ir liambda zondo poreikis. Normaliam katalizatoriaus darbui reikia u?tikrinti optimal? oro ir kuro darbiniame mi?inyje, patenkan?iame ? degimo kamer?, santyk?. Prie?ingu atveju katalizatoriaus sugeb?jimas oksiduoti kenksmingas priemai?as bus nepakankamas ir neilgas. 14.7 oro dali? ir 1 kuro dalis - b?tent tokia sud?tis u?tikrina maksimal? kuro-oro mi?inio sudegim?, o liambda zondas skirtas b?tent tam, kad pad?ti "smegenims" (ECU) palaikyti ?i? proporcij?. Priklausomai nuo deguonies kiekio i?metimo dujose, daviklis i?duoda atitinkam? ?tamp? ir ECU koreguoja mi?inio sud?t? kei?iant ? cilindrus paduodamo kuro kiek?.

Kaip tarpusavyje susieti katalizatorius ir liambda zondas?

Vertinant auk??iau pasakyt?, tampa ai?ku, kad katalizatoriui b?tinas liambda zondas, o ?tai ar liambda zondui reikalingas katalizatorius? Ar jis dirbs teisingai, jei katalizatorius, pavyzd?iui, pa?alintas? Pabandysime atsakyti: daviklis stovi prie? katalizatori? ir matuoja deguonies kiek? dujose b?tent prie? j?, ir po katalizatoriaus pa?alinimo matuos toliau, tai yra katalizatoriaus buvimas arba nebuvimas ne?takoja signal?, kuriuos i?duoda liambda zondas, juos ?takoja tik deguonies kiekis. Kitas reikalas, kai stovi du deguonies davikliai, vienas prie? katalizatori?, o kitas - po juo. Signal? i? antro daviklio pagrindu vyksta papildomas mi?inio kiekio koregavimas, o deguonies kiekis po duj? per?jimo per katalizatori?, be abejo, kei?iasi, ir ?tai tada jo nebuvimas gali neigiamai atsiliepti kuro-oro mi?inio susidarymo procesui.

Ar galima atjungti liambda zond??

Pakeitus katalizatori? rezonatoriumi, liambda zondo, kaip detal?s, u?tikrinan?ios be viso kito kokybi?k? katalizatoriaus darb?, buvimas tampa nesvarbus, d?l to da?nai i?kyla klausimas: ar galima eksploatuoti automobil? visai be liambda zondo? ?ia vieningo sprendimo n?ra. Papras?iausiai ir teisingiausiai ?i u?duotis sprend?iama tuo atveju, jei duotame automobilyje numatyta galimyb? perprogramuoti ECU ? darbo re?im? be katalizatoriaus, kaip, pavyzd?iui, daugelyje BMW automobili? su Bosh "smegenimis" (Siemens - ne perprogramuojami). ?iuo atveju pa?alinus katalizatori? kei?iasi valdymo programa ir liambda zondas tiesiog yra nuimamas. Kai kuriuose automobiliuose perprogramavimas ne?manomas ir daviklio gedimas stipriai ?takoja variklio darb?, tada i?eities neb?ra - turi stov?ti veikiantis daviklis. Taip pat daugelyje automobili? liambda zondo gedimas arba nebuvimas beveik neatsiliepia nei dinamikoje, nei kuro i?eikvojime, toks pliusas yra, pavyzd?iui, daugumoje 90-?j? met? prad?ios Toyota ir Mercedes mark?s automobili?. Tokiu atveju galima ramiai eksploatuoti ma?in? ir be daviklio, ta?iau, be abejo, geriau, kai viskas yra tvarkoje.

Ar galima pakeisti tarpusavyje daviklius i? skirting? automobili??

Liambda zondai skiriasi tarpusavyje sriegine dalimi, pa?ildymo buvimu, laidu kiekiu ir jungtimi. O darbo principas ir pats darbo elementas, visuose davikliuose beveik vienodas. D?l to, jei j?s? daviklyje trys laidai ir sriegis 18x1.5, tai galite dr?siai statyti universal? davikl? su tokiais pat parametrais, arba, pavyzd?iui, nuo VAZ 2110. Daviklis dirbs teisingai, o jo patikimumas ir ilgaam?i?kumas priklausys jau nuo gamintojo. Jei nepasitikite "?igulio" detal?mis, o reikiamo daviklio neb?ra, tai parduotuv?se galima surasti beveik bet kokio tipo universal? davikl?. Svarbiausia ne supainioti lituojant laidus. Net sriegio nesutapimas, ne toks jau baisus. Daugelyje japoni?k? automobili? liambda zondo sriegis ma?esnio skersmens, nei europieti?k?, ir tik, jei daviklis stovi ne ketaus kolektoriuje, tai galima tiesiog ?virinti ver?l? su reikiamu sriegiu. Tik reikia atsiminti, kad bandymas sutaupyti nedidel? sum? da?nai s?lygoja ar didesnius nuostolius, ir prie? k? nors perdarin?jant savo ma?inoje, reikia tai gerai apmastyti.

Ko nem?gsta deguonies daviklis?

Darbinis daviklio elementas labai jautrus ir greitai i?eina i? rikiuot?s, jei paveikiamas kenksmingomis priemai?omis, esan?iomis nekokybi?kame benzine, ypa? kenksmingas yra ?vinas. ? degimo kamer? patenkantys antifrizas, arba tepalas, perkaitimas arba blogi kontaktai elektros laiduose, taip pat neigiamai veikia jo ilgaam?i?kum?. Patikrinti darbingum? galima tiek oscilografu, tiek ir liambda testeriu, ta?iau pastarasis retai sutinkamas autoservisuose, nors yra daug tikslesnis.

:roll:

Jei paprasta duj? sistema be kompo tai lembda zondas ne prie ko, nes jis veikia tik benzinu va?iuojant :roll:

StandartinėParašytas: Tre, 2005-Bal-13 10:48
TaipeR_KnS
tai jei tarkim pas mane ant 850 ar 900 aps/min trecias cilindras blogai dirba variklis purtosi zvakes pakeistos aukshtos itampos laida bandziau keisti paskirtitojo dangteli irgi buvau nusemes ishvaliau bet efektas visvien panashus tik nukrenta apsukos ir pradeda vibruoti variklis gal kompresija vienam cilindre kritus o gal visdelto reikia pasikeisti paskirstitojo dangteli ? gudrociai dujos lemda atkrenta traukia normaliai tarkim jau prie 1000aps/min viskas normaliai variklis lygiai dirba

StandartinėParašytas: Tre, 2005-Bal-13 11:26
Marcoo
Man panasiai buvo tik dar vaziuojantgesdavo, sostenoj atrado beda..nedirbo trecias cilindras, nes buvo voztuvas pradeges..arkazkas tokio..:)

StandartinėParašytas: Ket, 2005-Bal-14 08:25
Tevukas
TaiperiS_21_KnS rašė:tai jei tarkim pas mane ant 850 ar 900 aps/min trecias cilindras blogai dirba variklis purtosi zvakes pakeistos aukshtos itampos laida bandziau keisti paskirtitojo dangteli irgi buvau nusemes ishvaliau bet efektas visvien panashus tik nukrenta apsukos ir pradeda vibruoti variklis gal kompresija vienam cilindre kritus o gal visdelto reikia pasikeisti paskirstitojo dangteli ? gudrociai dujos lemda atkrenta traukia normaliai tarkim jau prie 1000aps/min viskas normaliai variklis lygiai dirba


Tai jei pas tave dujos tai susireguliuok reduktori? bax?ras :D
Atsimink ?ia ne benzinas, ki?antis oro filtrui ir j? pakeitus nauju reikia i? naujo perreguliuoti dujas :roll:

Pas mane pana?iai buvo kai ma?ina beveik visa ?iem? prastov?jo, benzinu dirbo gra?iai 700-800 laisv? apsuk?, bet perjungus ? dujas apsukos bi?ki nukrisdavo iki 600 rpm ir prad?davo nedirbti vienas cilindras tai nusipirkau alaus ir gara?e al? beragaudamas susireguliavau. Ir k?? po ?iai dienai va?in?ju be didesni? problem? primetus, kad pas mane reduktorius mir?tantis :)

StandartinėParašytas: Ket, 2005-Bal-14 08:33
TaipeR_KnS
Tas pac ir ant benzo maziau vibruoja bet visvien trecias cilindras nenori dirbiti graziai jei tai butu duju problema tai seniai butu sutvarkyta tarkim dirbant ant laisvu apsukos nukrenta 850 pas/min ishpatpradziu viskas gerai po to pradeda vibruoti kai vibracija pasiekiai maksimuma automatishkai uzsikeliai apsukos iki kokiu 1100aps/min poto vel nukrenta ishleto ir vel vibruoja ?