Vairo lengvumas priklauso nuo daug visokių niuansų, pradedant padangų pločiu ir baigiant vairo siurblio gyvumu. Dar iš praktikos galiu pasakyt, kad nemažą įtaką turi atraminiai guoliai, jei jie pastrigę tai nieko gero nelauk.
Ta skylė ant stiprintuvo skysčio kamščio turbūt ir yra tas ventilis, kuris padeda sistemai išgyventi padidėjusį spaudimą/netinkamą skysčio lygį tiesiog "nuleisdamas garą" - išvarydamas perteklių lauk. Kaip ir aušinimo skysčio išsiplėtimo bakelio kamštis, taip pat yra kiauras, bet jei sukyla per didelis spaudimas sistemoje mielai praleidžia skystį ar garus lauk.
Dėl vairo stiprintuvo bakelio dar reikėtu pažiūrėti ar neužsilenkusios/neužspaustos šlangos, kurios ateina į tą bakelį. Užlenkti galima nesunkiai, pvz. bandant atsukti/užveršti bakelio dangtelį ir pasukus patį bakelį, jis nėra pritvirtintas taip, kad nesisukti aplinkui. Man buvo kažkada, jau galvojau kad reikės vairo stiprintuvo siurblį keist