Puslapis 11

Visa tiesa apie vairo stiprintuvo skyscio bakeli

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Geg-23 12:55
2SHAE
Vakar slalome pastebejau kad pasitaskes visas kapotas, tada pamaciau kad dar ir radijatoriaus krastas apibeges ir visas vairo stiprintuvo skyscio bakelis. Ispradziu pagalvojau kad radijatorius neatlaike, bet paskui pagalvojau kad nugaruotu ausinimo skystis, nes kazkada jau esu turejes patirties su kiauru radijatorium. Bet atkreipes demesi kad ant stiptintuvo skyscio bakelio yra kazkokiu tikslu padaryta skylute skylute, pagalvojau kad per ten eina skystis lauk. Ar tai tiesa? Ir kokiom salygom tai vyksta?

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Geg-23 14:54
wdevil
as kai nuiminejau vairo stipriako langa, tai pries darant tai, reikejo vietos atsilaisvint, ta bakeli atlaisvinau is laikiklio ir zemyn ten nulenkiau su slangom, pamaciau kad per ji bega kai nuleidi zemiau sistemos... o kad tai vyktu kai jis savo vietoj, nepastebejau...

beje, gal tu issiemes ta tinkliuka is bakelio?

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Geg-23 15:27
2SHAE
tai logiska kad bega, nuleidus zemiau sistemos, taip ir turi but. o as nieko is jo neisiminejau

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Geg-23 15:49
Edvis
O kiek tame bakelyje pripyles skyscio? jei tinkliuko dugnas apsemtas tai arba pripyles beveik iki virsaus tai isilaiste perteklius , nuo padidejusio spaudimo ir slalome sukinejimosi. Man r tas pats , isitaske iki to max lygio ant bakelio ir viskas ledas, daugiau nebesitasko.

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Geg-23 16:02
2SHAE
reiks paziuret, prie progos, kai variklis saltas bus ir eis ji atsukt :)

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Geg-23 19:12
chargeable
pas manes irgi tas pats, tik atidares visada randu apsirasojusi bakelio dangti... o ir vairo stiprintuvo efektas labai nezymus, prisedus nuo kitos masinos, atrodo jog renukas jo neturetu...

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Geg-24 07:02
2SHAE
na del stiprintuvo tingumo tai sutinku. bet is kitos puses, bent kelias jauciasi, gqali kiekviena centimetra susirast, o paleidus dugnais gali be problemu viena ranka vaira sukiot, tik jei persistengi tai diferencialas taip pat parodo savo pigia kokybe ;)

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Geg-24 10:14
Monas_
Vairo lengvumas priklauso nuo daug visokių niuansų, pradedant padangų pločiu ir baigiant vairo siurblio gyvumu. Dar iš praktikos galiu pasakyt, kad nemažą įtaką turi atraminiai guoliai, jei jie pastrigę tai nieko gero nelauk.

Ta skylė ant stiprintuvo skysčio kamščio turbūt ir yra tas ventilis, kuris padeda sistemai išgyventi padidėjusį spaudimą/netinkamą skysčio lygį tiesiog "nuleisdamas garą" - išvarydamas perteklių lauk. Kaip ir aušinimo skysčio išsiplėtimo bakelio kamštis, taip pat yra kiauras, bet jei sukyla per didelis spaudimas sistemoje mielai praleidžia skystį ar garus lauk.

Dėl vairo stiprintuvo bakelio dar reikėtu pažiūrėti ar neužsilenkusios/neužspaustos šlangos, kurios ateina į tą bakelį. Užlenkti galima nesunkiai, pvz. bandant atsukti/užveršti bakelio dangtelį ir pasukus patį bakelį, jis nėra pritvirtintas taip, kad nesisukti aplinkui. Man buvo kažkada, jau galvojau kad reikės vairo stiprintuvo siurblį keist :)