Puslapis 1 iš 1
Dreba vairas
Parašytas:
Pir, 2010-Bir-28 19:14
Studentas
Taigi, važiuojant didesniu greičiu, kokiu ~ 100 km/h pradeda smarkiai drebėti vairas o ypač nuo kokio kalno, kai didesnis svoris tenka ant priekio. Vairas yra laisvas ir nejudant, truputį eina paklibinti. Tad kame bėda ir ar brangiai tai kainuotų sutvarkyti?
Parašytas:
Pir, 2010-Bir-28 19:39
Vidulis
Pirma susibalansuok ratus
Parašytas:
Pir, 2010-Bir-28 20:14
Ernukas
Jo, suvedimą pasidaryk, nes pas mane irgi taip darosi, ir suvedimas daryt reikai. Dar pasižiūrėki padangas, ar koks guziukas neiššokęs.
Parašytas:
Pir, 2010-Bir-28 20:46
Studentas
jau susibalansavau ratus prieš mėnesį... yra priekinės padangos gerai padilusios, bet kai dariausi suvedimą pasakė, kad vasarike dar galiu drąsiai važiuoti. Dar kažką lyg ir minėjo, kad vairo traukė atsilaisvinusi...
Parašytas:
Pir, 2010-Bir-28 21:21
pronckus
Vaziuokle pasitikrink, kol trauke neissinarino ir daryk suvedima.
Parašytas:
Pir, 2010-Bir-28 21:25
Ignatio
O aš statyčiau už keleivio pusės pusašio vidinę granatą
Parašytas:
Pir, 2010-Bir-28 21:30
pronckus
Ant keltuvo ar is duobes tikrinant vaziuokle ir granatas, ju gumas galima patikrint.
Parašytas:
Pir, 2010-Bir-28 21:37
2SHAE
jeigu drebejimas tiesiogiai proporcingas variklio sukiams, as isrgi buciau linkes manyt kad granata
Parašytas:
Pir, 2010-Bir-28 21:52
pronckus
Paga pirmaji posta, jam dreba prie tam tikro greicio. O beto is alaus butelio galim burt iki nukritimo... Reikia imt ir ziuret, o tada jau matysis kiek kainuos
Parašytas:
Pir, 2010-Bir-28 22:20
Studentas
pas mane vairo stiprintuvo nera, rad su tuom granatom atkrenta?
Parašytas:
Pir, 2010-Bir-28 22:40
andriuza
neatkrenta
Parašytas:
Pir, 2010-Bir-28 22:45
Studentas
na, pamenu, kai prieš metus teko iki Kauno magistrale važiuoti tai taip pulsuojančiai drebėjo tas vairas. Laikant vienodą greitį, taip užeidavo drebėti, kad ranką gerai atpurtydavo
, bet po kokų 15 sekundžių vėl viskas normaliai ir vel pradėdavo drebėti ir t.t.
Parašytas:
Ant, 2010-Bir-29 23:41
wdevil
tai gal nusukdavai vienu ratu i zole
sorry uz OT
Parašytas:
Tre, 2010-Bir-30 14:22
Edvis
keleivio puses vidine granata..... man dreba prie 130-150, po to vel tylu, jauciu reiks ziureti ja vel.....
Parašytas:
Tre, 2010-Bir-30 15:40
Ryciukas
Edvis rašė:keleivio puses vidine granata..... man dreba prie 130-150, po to vel tylu, jauciu reiks ziureti ja vel.....
ta vieta, kur tripoidas statosi gali buti isdilus?
Parašytas:
Tre, 2010-Bir-30 16:12
Ignatio
Ryciukas rašė:Edvis rašė:keleivio puses vidine granata..... man dreba prie 130-150, po to vel tylu, jauciu reiks ziureti ja vel.....
ta vieta, kur tripoidas statosi gali buti isdilus?
Taip, ten tame metaliniame vidinės granatos korpuse atsiranda išdilimas, ko pasekoje atsiranda laisvumas ir pradeda drebėt.
Parašytas:
Tre, 2010-Bir-30 18:21
2SHAE
man fokusui ta pacia beda reikia issprest. uz nauja pusasi su abiem granatom paprase 700Lt
Parašytas:
Tre, 2010-Bir-30 21:24
sirikas
dar gali buti lenkti ratlankiai is centro, turejau tokia beda su skardiniais ratlankiais, pakeitus ratlankius beda dingo, ne renault bet manau skirtumo nera
Parašytas:
Tre, 2010-Bir-30 22:20
Studentas
nuvariau į servisą, pažiūrejo priekines padangas, tai nieko iš jų nebebuvo, tai nusprendem sukeisti priekinias su galinėmis ir subalansavo ir problemos dingo
tai šiai vasarai dar padrošių šia kombinaciją
Parašytas:
Tre, 2010-Bir-30 22:55
pronckus
Tu su vairo traukem nejuokauk, jei sakei kad laisvumo turi tai ziurek.
Parašytas:
Tre, 2010-Bir-30 23:02
andriuza
Ekstremalus zmogus ziuriu...
Parašytas:
Ket, 2010-Lie-01 06:57
2SHAE
Studentas