konjooo rašė:o kur ta emuliatoriu gaut

nes pas dujininkus buvau nuvares tipo sureguliavo ta 15 ltr simtuj

poto pats pasukinejau eme 10-11 o db kaip pasalo 17 apbsurdas
Noriu pratest dujų temą, galbūt mano patirtis tvarkant R19 projektą pravers važinėjantiems dujomis.
Susitvarkęs benzino padavimo sistemą, ėmiausi dujų (ankstesnė "projekto" istorija
http://r19klubas.smail.lt/forum/viewtop ... ht=#112466 )
Šiaip taip radau vietą variklio skyriuje kur įsikomponavo dujų reduktorius
https://picasaweb.google.com/a.zacharas ... 1289633682
https://picasaweb.google.com/a.zacharas ... 0901304914
nes prieš tai kažkokio kaimo kalvio reduktorius buvo prisuktas rėlių dėžės vietoje, o dėžė išmesta.
Toliau- prijungiau laidus valdymo blokelio Bingo-S.4 pajungimui (nors į mono įpurškiminį variklį pakaktų Bingo-M, bet taip jau gavosi, kad pirkau iš ardomos mašinos už 50 Lt. ir išsiėmiau pats)
Išardžiau jungtį
https://picasaweb.google.com/a.zacharas ... 6757088962
https://picasaweb.google.com/a.zacharas ... 0418991778
pagal Bingo pajungimo schemą ir "Autodata" schemą kur reikia kirpau, kur reikia nuėmiau izoliaciją, dėl viso pikto dar "prasiskambinau" kad būtent ta jungties koja nueina ten kur reikia
pvz. į inžektoriaus jungtį
https://picasaweb.google.com/a.zacharas ... 5972994018
ir tvarkingai surinkau
https://picasaweb.google.com/a.zacharas ... 9940096786
užvedus variklį, dujomis dirbo tragiškai negražiai (nors ir benzinu dirbant garsas susižavėjimo nekėlė, dėl to ir buvo pirktas "donoras" su tokiu pat varikliu) ant laisvų dar šiaip taip, bandant važiuoti tiesiog "uždusdavo"

..
Pakeičiau žvakes, aukštos įtampos laidus, nes yra tokia teorija jog dujų uždegimo temperatūra yra kitokia negu benzino tai važiuojant dujomis labai svarbu tos žvakės kurios numatytos gamintojo ir tvarkinga uždegimo sistema.
Jokio efekto.
Pajungiau "Bingo" prie kompiuterio- chmmm... kažko labai įtartinai nejuda liambda indikatorius, truputėli pajuda, bet visą laiką sako jog mišinys liesas...
Na ką- šiaip taip išsukau tą liambda zondą iš "donoro", šiaip taip įsukau į "projektą" (mat duobės neturiu) ir ką jūs manote ? Jau užvedus motorą išgirdau gražų "murkimą", tachometras pakilo virš 1000 aps/min po to gražiai atsistojo ant 800aps/min kaip ir priklauso pagal dokumentaciją.
Jungiu prie kompiuterio- grožis
https://picasaweb.google.com/a.zacharas ... 1894511602
liambda indikatorius blaškosi gražiai į abu kraštus persidažydamas iš geltonos į žalią ir raudoną spalvas, padarau vadinamą "adaptaciją", dar pakoreguoju kai kuriuos parametrus- kaip kad avarinis užvedimas dujomis, jei benzo nebebūtų, persijungimo į dujas temperatūrą dar keletą smulkmenų ir ,vualia, motoriukas kaip bitutė, nulekiu į parduotuvę alaus, ratai "kasasi", galvoju kas būtų jei pastatyčiau vairavimo rėžimą "sportinis", nes ten galima pasirinkti "taupus", normalus" ir "sportinis"
Ir jokių paslaptingų dujininkų su savo būrimais iš krištolinio rutulio ir pinigų mokėjimo...
Dabar patarimas gerbiamiems forumiečiams, važinėjantiems dujomis-
atgailėkit kelioliką litų tai sistemėlei, va naujos
http://www.drypa.pl/kategoria193_LAMBDA_SYSTEM.html
http://nagaz24.pl/ecu-s-and-switches,c,367,p,en.html
Jums reikalingo rinkinuko- aktuatoriaus, valdymo blokelio ir jungtuko kaina su laidais nuo 42 euru kažkur, o tiems kurie nebijo iš ardomų automobilių pirkti (tik šiuo atveju reikia žinoti ką perki, nes gali skaudžiai apsigauti) galima rasti ir už 50 lt.....
Tas dalykas jums atsipirks labai greitai kuro ekonomija, normaliu variklio darbu, išsaugosit savo liambda daviklius ir katalizatorius nes naudojant neteisingą dujų mišinį (per liesą) išmetamųjų dujų temperatūra būna aukštesnė ko pasekoje kenčia vožtuvai, sudega liambda zondas ir išdega katalizatorius, nereikės mokėti pinigų dujininkams už visokius pareguliavimus, jūsų išmetamose dujose bus minimalus kiekis CO2 , kas atitolins ekologinę katastrofą visiems mums.
Sistemos veikimo principas iki ašarų paprastas- liambda zondas matuoja deguonies ir anglies dioksido santykį jūsų automobilio išmetamose dujose, valdiklis gauna informaciją iš įsiurbimo sklendės padėties daviklio, matuojama reduktoriaus temperatūra, ir apsisukimų skaičius. Valdiklis moka "mokytis" iš variklio darbo benzinu ir adaptuojasi darbui dujomis.
Aktuatorius- tai paprastas vožtuvas (statosi į reguliavimo varžto vietą ant šlangos) kurio reikalingą tam momentui pagal važiavimo sąlygas pradarymą valdo žingsninis varikliukas.
Ir dar- kai jūsų automobilyje jau yra sumontuotas dujų balionas, reduktorius ir vadinamas maišytuvas, pasistatyti tokią sistemėlę pačiam ne tik paprasta, bet ir įdomu. Beje tai kažkiek išsprendžia ir variklio diagnostikos problemas- kompiuteryje matosi ar veikia ir kaip veikia liambda daviklis ir sklendės padėties daviklis.
Taip kad tausokime gamtą ir pinigus
