Puslapis 1 iš 1
dinama krauna,bet atjungus akuma gesta
Parašytas:
Ant, 2011-Kov-01 12:29
ESTAS
reiktu pagalbos,uzkuriu renuka 1.8 mono,92m. dyrba graziai,bet atjungus klema uzgesta ir kazkokia rele pradeda plerpti kazkur po oro filtru. priestai tvarkiausi generatoriu,senasis nekrove,o sitas dacike krovima rodo,generatoriu lyg gerai pajungiau,ten neine sumaisyti nes minuso laido nepajunksi ant pliuso,glotke per maza. gal kas kokiu minciu turi,isanksto aciu.
Parašytas:
Ant, 2011-Kov-01 12:46
konjooo
gal nepilnai krauna
Parašytas:
Ant, 2011-Kov-01 13:21
ESTAS
tai tada?
Kiek zinau kazkur turi buti komuntatorius,ar geriau sakyti paskyrstimo rele,gal ji? tiesa pasakius kai dejau nauja generatoriu tai su pliusu buvau uztrumpines generatoriaus minusa,bet l nedaug,kai dejau laidas prisiliete. tai gal ta paskirstytoja pasvilinau. kur ji rast?
Parašytas:
Ant, 2011-Kov-01 14:01
andrius t
genertoriaus dirzas gerai itemptas?
Parašytas:
Ant, 2011-Kov-01 14:33
Monas_
Patikrink minusinius laidus, gal kur koks nupuvęs. Ir klausimas kam tau atjunginėt tą akumuliatorių užkūrus mašiną?
Parašytas:
Ant, 2011-Kov-01 16:02
ESTAS
Dirzas tvarkoi,minusus perejau,aisku nebutina atjungineti,tik patikrint norejau ar tikrai dinama krauna. pagalvojus logiskai jai atjungiu ir gesta tai nekrauna,nes priestai dirbdavo. baisu buvo kur vaziuoti,issikraus akumas ir stop masina. db pralekiau neseniai,lyg nk. nzn. bet atjungus gesta...
na aciui uz mintis
Parašytas:
Ant, 2011-Kov-01 19:11
pronckus
Su testeriu, multimetru pamatuok kiek krauna.
Parašytas:
Ant, 2011-Kov-01 20:51
Ignatio
Nenuiminėkit, žmonės, klemo dirbant varikliui. Nuėmus klėmą, generatoriaus relė trumpam praranda atraminę įtampą, pagal kurią reguliuoja generatoriaus įtampą ir įtampa tam momentui gali šoktelėti iki 40-60V, pagalvokit, kaip tai atsiliepia ECU, komutatoriui ir kitai elektronikai.
Parašytas:
Ant, 2011-Kov-01 21:45
Spatukas
Pas mane irgi kai nuemi klema uzgesta. bet pas mane generatorius labai gerai krauna. nzn pastebejau kad pas kaikuriuos renukus yra taip lyg butu kokia apsauga ar kas padaryta. Pas panos megane 2001 irgi atjungi klemas ir ir uzgesta o generatorius gerai veike.
tai cia sunku su prast kaip is tikruju turi but
Parašytas:
Tre, 2011-Kov-02 02:34
andriuza
Su pilnai pakrautu akumu..benzininis variklis su ijungtom sviesom vaziuotu apie 30min..po to issikrautu ir uzgestu,nes benzininis variklis sunaudoja daug energijos..O pvz as su dyzeliu ir mirusiu generatorium be sviesu nuvaziavau 500km,su sviesom po to nakti teko vaziuot,bet su kitu irgi pakrautu akumu,tai po 120km uzgeso.
Parašytas:
Tre, 2011-Kov-02 20:11
Raimondelis:)
Mano galva tai ir neturi dirbti variklis nuemus klema. visi prietaisai taip pat ir ECU ima srove is akumo o ne is generatoriaus. nuemi klema vadinasi nutrauki grandine, kompas nebegauna sroves ir stabdo variklio darba.
ir ar gerai krauna generatorius reikia tikrinti su testeriu. kas cia per klemu nuiminejimai? r19 gal ir senoka masina, bet tikrai ne rusiska technika. taip kaime gali belarusui patikrint krovima
Parašytas:
Tre, 2011-Kov-02 20:47
Ignatio
Raimondelis:) rašė:Mano galva tai ir neturi dirbti variklis nuemus klema. visi prietaisai taip pat ir ECU ima srove is akumo o ne is generatoriaus. nuemi klema vadinasi nutrauki grandine, kompas nebegauna sroves ir stabdo variklio darba.
ir ar gerai krauna generatorius reikia tikrinti su testeriu. kas cia per klemu nuiminejimai? r19 gal ir senoka masina, bet tikrai ne rusiska technika. taip kaime gali belarusui patikrint krovima
Raimondėli, akumas su generatoriumi yra sujungti bendrais taškais, todėl nesvarbu ar klemą atjungsi nuo akumo ar nuo generatoriaus, ECU maitinimą vistiek gaus, tačiau problema yra tame, kad atjungus akumą el. sistema gauna aukštos įtampos impulsą, kuris ir išveda iš rikiuotės ECU, todėl ir gesinamas variklis. Šitaip labai legva pribaigt kompą ar kurią nors, pvz temperatūros matavimo, grandinę jame, todėl geriau taip nedaryt.
Parašytas:
Tre, 2011-Kov-02 20:55
Raimondelis:)
Nenoriu gincytis, nes cia butu diskusija ilga ir bereiksme
zodziu temos autoriui pasiulyciau nusipirkti testeri
Parašytas:
Tre, 2011-Kov-02 21:00
Ignatio
Raimondelis:) rašė:Nenoriu gincytis, nes cia butu diskusija ilga ir bereiksme
zodziu temos autoriui pasiulyciau nusipirkti testeri
Ir išmokt juo naudotis
Parašytas:
Tre, 2011-Kov-02 21:04
ESTAS
aciu uz pasiulyma,testeris buvo atostogu isejas.isvaliau komutatoriu,reles,fyskes visas.ir viskas tvarkoi. esmeja tas kad dyrba nuemus klema,bet ar tai i gera tai as nesigincinu. ir nesakykit kad seni geri budai netinka dabartinem lietuvos masinom. Nesigincinam miestieciai-aciu uz demesi-problema isspresta.
Parašytas:
Tre, 2011-Kov-02 21:09
Ignatio
ESTAS rašė:aciu uz pasiulyma,testeris buvo atostogu isejas.isvaliau komutatoriu,reles,fyskes visas.ir viskas tvarkoi. esmeja tas kad dyrba nuemus klema,bet ar tai i gera tai as nesigincinu. ir nesakykit kad seni geri budai netinka dabartinem lietuvos masinom. Nesigincinam miestieciai-aciu uz demesi-problema isspresta.
Tikrink tikrink "senais gerais" būdais, paskui kursi temas "Neužsiveda".
P.S. Kaip supratau, dėl to gesimo atjungus akumą, tai buvo sprendžiama problema, kurios net nebuvo
Parašytas:
Tre, 2011-Kov-02 21:21
andriuza
ESTAS rašė:aciu uz pasiulyma,testeris buvo atostogu isejas.isvaliau komutatoriu,reles,fyskes visas.ir viskas tvarkoi. esmeja tas kad dyrba nuemus klema,bet ar tai i gera tai as nesigincinu. ir nesakykit kad seni geri budai netinka dabartinem lietuvos masinom. Nesigincinam miestieciai-aciu uz demesi-problema isspresta.
Atjungk tu kokiai naujesnei masinai akuma ant uzkurtos...Pabegs koks raktas ir galesi kukuot po to
Parašytas:
Ket, 2011-Kov-03 10:51
ESTAS
sakai zinai reiskia. o poblema pasvile kontaktai,arba minusai oksidave,abu dalykus isvalius viskas susitvarke o r19 naujausias 96 metu,tai nelabai tokios ir naujos palyginus su dabartiniais metais- kiek suprantu ce r19 klubas
Parašytas:
Ket, 2011-Kov-03 16:45
Raimondelis:)
Taip R19 klubas, bet ne visi cia esantys tebevairuoja butent si modeli.