Puslapis 11

sklendes regulevimas

StandartinėParašytas: Sek, 2011-Kov-13 00:49
hakeris123
turiu problema man vienas toks tipo meitrelis isregulevos skledes ant l;aisvu suku, nu ta varsteli prie sklendes kaip paciam atsireguluoti sklenedes?

StandartinėParašytas: Sek, 2011-Kov-13 13:07
andriuza
Uzsikurk masina ir reguliuok...

StandartinėParašytas: Sek, 2011-Kov-13 14:06
wdevil
jei pats nenori kist nagu, vaziuoji pas ta "tipo meistreli" sakai kokia cia fignia stumi, tvarkyk :)

Re: sklendes regulevimas

StandartinėParašytas: Sek, 2011-Kov-13 14:26
Julekas
hakeris123 rašė:turiu problema man vienas toks tipo meitrelis isregulevos skledes ant l;aisvu suku, nu ta varsteli prie sklendes kaip paciam atsireguluoti sklenedes?
aš suprantu, kad forumuose niekas itin taisyklingai nerašo, bet, kad taip nemylėt kalbos ir gramatikos... :paranoid:

StandartinėParašytas: Sek, 2011-Kov-13 17:23
hakeris123
nu ta prasme ant laisviu sukiu atreguluoti kaip reiketu

StandartinėParašytas: Sek, 2011-Kov-13 18:36
Raimondelis:)
Susuk ta varzteli visa gilyn, uzkurk motora ir klausyk kaip dirba. jei negraziai, tai atsuk truputuka. uzgesink- uzkurk ir vel klausyk (aisku uzmesk aki ir i apsukas). Bent jau pas mane gerai dirba, kai jis susuktas visas gilyn. bandyk gal gausis kas nors :)

StandartinėParašytas: Ant, 2011-Kov-15 00:05
Ignatio
Su tuo varžteliu situacija tokia. Nesvarbu ar jis kažkiek išsuktas, ar užsuktas iki galo, laisvi sūkiai bus tvarkingi, nes juos reguliuoja laisvų sūkių reguliatorius. Iškyla klausimas, kam tau jį reguliuot? Kokios problemos? Nuo to varžo priklauso kaip greitai kris variklio apsukos atleidus akeleratorių ir kaip bus galima stabdyti varikliu. Jei užsuksi iki galo, tai atleidus gazą perjungiant pavarą apsukos labai greitai kris žemyn. Asmeniškai man tai nelabai patinka, todėl važinėju kiek išsukęs.

StandartinėParašytas: Ant, 2011-Kov-15 19:56
hakeris123
pasmane pilnai jis isuktas

StandartinėParašytas: Ant, 2011-Kov-15 21:19
Ignatio
Tu sakyk kas mašinai darosi, nes taip ir neaišku kodėl tu prisikabinai prie to varžto ir kam tau jį sukiot reikia.

StandartinėParašytas: Ant, 2011-Kov-15 21:44
hakeris123
pasmane yra dujos kiek zinau sklende turi buti sektiek pradaryta

StandartinėParašytas: Ant, 2011-Kov-15 23:02
Ignatio
O tai su dujomis blogai kažkas?

StandartinėParašytas: Tre, 2011-Kov-16 16:28
hakeris123
dabar viskas ok bet buna taip kad apsiukos maziau negu 1000

StandartinėParašytas: Tre, 2011-Kov-16 17:00
Monas_
Kiek mažiau? Man atrodo normalu skaitosi 800-900 apsukų ant laisvo. Priklausomai nuo variklio, reikia autodata pavartyt.

StandartinėParašytas: Tre, 2011-Kov-16 21:23
Ignatio
Neieškok rūroj kirminų, viskas gerai su tomis apsukomis ir turi būti mažiau 1000aps/min ant laisvų. Autodata rodo, kad turi būt 800 aps/min +/- 50.

StandartinėParašytas: Tre, 2011-Kov-16 21:48
hakeris123
dujom turi buti 1100

StandartinėParašytas: Tre, 2011-Kov-16 22:12
Ignatio
Nesamonė. Nesvarbu ar benzinu ar dujomis dirba variklis, toks parametras kaip apsukos neturi kisti priklausomai nuo kuro rūšies.

StandartinėParašytas: Pen, 2011-Kov-18 02:35
andriuza
hakeris123 rašė:dujom turi buti 1100

Cia pats sugalvojai,ar meistras koks pasake? :mrgreen:

StandartinėParašytas: Pen, 2011-Kov-18 09:21
Alvydas
Jo,mandras berniukas, bet pagalbos jieško. Tai kam knist kitiem protą , jei esi toks;kietas;. Tau Ignatio aiškiai parašė -800-850. :ninja: :finger: