Puslapis 11

"ilginta" greiciu deze

StandartinėParašytas: Ant, 2011-Bal-26 21:33
sirikas
Sveiki kolegos :] taigi klausimas pas mane toksai: mano vazinejimui mano renuke yra per aukstos apsukos 5-toje pavaroje, t.y. vaziuojant 90km/h = 3000 aps/min. Manau labai neekonomiskai vaziuoju ilgose kelionese :] man didelio pagreicio nereikia, tesiog vaziuot i keliones nelabai duzgiant :] nuo kokio variklio imanoma ziureti greiciu deze? kad butu bent jau 90km/h = 2500 aps/min :]

StandartinėParašytas: Tre, 2011-Bal-27 07:03
Ulala
o tai ne ant monavų ėjo kur ilgesnės pavaros? aš kai keičiau dėžę tai man prailgėjo. ten kažkaip alternatyvios dėžės yra Jb1 Jb3 Jb5 atrodo, ar kažkaip panašiai.

StandartinėParašytas: Tre, 2011-Bal-27 07:19
Vidulis
Dezes su ilgesniu perdavimu ir pas 1.7 mono ir 1.8mono tik ar tau pavyks pasiekti ekonomija tai nz as buvau isimetes tai man kaip eme 10l uzmiesti taip ir ima dabar su labai trumpom pavarom na zinoma cia nuo vairavimo stiliaus priklauso :D

StandartinėParašytas: Tre, 2011-Bal-27 08:39
2SHAE
pas mane ilgas 5 begis, jei velkiesi 90 su tavo minetom apsukom tai borto kompas rodo 6,5-7l/100km. Beje deze 086 ir ji vienintele ejo tik i dochus. Bet nepaisant to kad 5 begis ilgas, norint lenkt nereikia numetinet i 4 begi, uztenka paguldyt gazo pedala :)

StandartinėParašytas: Tre, 2011-Bal-27 11:04
Monas_
Dėžė skaičiuojama pagal variklio savybes. Jei tau Sirikai atrodo kad variklis per daug sukasi tai galvok iš naujo. Čia ne dyzelis ir ne 3l benzas. Variklis yra salyginai nedidelio litražo todėl ir sveikatos pavilkt tavo auto ant 90km/h turi tik prie tiek apsukų. Tai leidžia varikliui atlikti savo darbai kur kas ilgiau nei ji prievartaujant sukti ilgą pavarų dėžę.

StandartinėParašytas: Tre, 2011-Bal-27 19:05
thermo
:nod:

StandartinėParašytas: Tre, 2011-Bal-27 21:21
sirikas
Sutinku su tavim Monai, bet ok... mamos Laguna, 1.8 mono(66kw), 5 begis 90km/h = 2600 aps/min. Ji juk gerokai mažiau jegos turi, bet jai užtenka palaikyti greičiui tokių apsukų (masės panašios, mano chamade 100kg sunkesne už hečbeką). Ir iškilo dėžės klausimas man nes buvo pastebėtas nemenkas ūžimas iš greičių dėžės, laisvai pasukus ratus, pagalvojau, kad galės tekti keisti dėžę tai mastau kokią :] Tepalo dežėje yra ir jis švarus.

StandartinėParašytas: Ket, 2011-Bal-28 09:47
Monas_
Tu pasižiūrėk į to variklio charakteristikas ir pamatysi, kad jis maksimalų sukimo momentą (kad ir mažesnį nei R19 16V) pasiekia anksčiau nei tavo 16V. Tame ir yra visa esmė optimalaus važiavimo ir komplektacijos. Įsidėk dyzelio dėžę kokią ir pajusi apie ką kalba eina jei netiki :D Ten bus prie 100km/h kokie 2200rpm :) Tik kažink kam bus nuo to geriau :)

StandartinėParašytas: Pen, 2011-Bal-29 22:37
sirikas
na as vis masciau kad kuo mazesnes apsukos tuo maziau apkrautas variklis ir tuo maziau jis sunaudoja kuro :] juk turetu buti taip :] arba bent kazkaip panasiai :D

StandartinėParašytas: Šeš, 2011-Bal-30 14:35
Ignatio
Mažiausiai variklis apkrautas būna tada, kai sukasi prie didžiausio sukimo momento. Kadangi 16v maksimalus sukimo momentas palei 4000 aps/min, todėl jo apkrovimas mažėja artėjant link šitų sūkių. Paprastas pvz. 1,7 mono, 54kW/5000 aps/min, 127 Nm /2750 aps/min. Važiuojant 100km/h 5 pavara, apsukos apie 2800 aps/min, o 1,7i (daugiataškis įpurškimas) turi 66kW/5250 aps/min ir 135Nm/4000 aps/min ir važiuojant 100km/h su originalia dėže apsukos laikosi apie 3100 aps/min.

Iš patirties galiu pasakyt tokį dalyką. Pas mane (1,7i) pirma buvo dėžė skirta būtent šiam modeliui. Paskui, jai sugedus, pakeičiau į kitą, nuo 1,7 mono. Ir galiu pasakyt, kad ekonomiškiausiai važiuoja tada, kai yra arčiau maksimalau sukimo momento. Keista, tačiau važiuojant 100km/h kuro vartoja beveik tiek pat, kiek ir važiuojant 120km/h, o 110km/h yra ekonomiškiausias greitis. Todėl manau, kad dėžės pakeitimas kuro sąnaudų tikrai nesumažins, o gali jas dar ir padidinti. Jei nelakstai, važinėji leistinu greičiu, tai pasilik tą pačią dėžę.

StandartinėParašytas: Sek, 2011-Geg-01 20:07
sirikas
nu ir valio tada :]] ir nebesuksiu sau daugiau galvos :]