Vy rašė:Vostuvai nereguliuoti, taciau matuotas spaudimas, tai visuose cilindruose buvo pakankamai geras ir praktiskai vienodas. Labiausiai keista man, kad visu zvakiu spalva buvo ideali sviesiai rusvos spalvos, tarsi kuras butu ne per riebus. Oro filtras pries 2t. km keistas, tai neturetu buti blogas. Pries 1 t. km buvo matuotos ismetamosios, tai buvo HC 132, tai manau tikrai nedaug, o dabar staiga pasikeite. Gal gali koks laidelis nuo lembda nusokes but? As pats duobes neturiu, tai negaliu paziuret...
man tai nieko nesakoIgnatio rašė:Chebra, pjaunat grybą. EGR - Exhaust gas recirculation. Joks ne elektrinis GR. GR - nėra tokio vožtuvo. Veikimo principas paprastas. Nuo išmetimo kolektoriaus ateina vamzdukas į įsiurbimo kolektorių. Ten stovi recirkuliacinis vožtuvas valdomas vakuumu. Ant laisvų sūkiu šitas vožtuvas atsidaro ir į įsiurbimą papildomam sudeginimui paduoda išmedamas dujas. Kol šita sistema nauja, gaunasi ekologija, tačiau kai tai sistemai metų tik pat, kiek ir mašinų vairuotojams, geriau ją išmest lauk, mažiau problemų bus.
Ir dar, mantasr19, šitas forumas nėra kiemas su chebra, kur reikia žūtbūt stengtis atsikirst, kad tavęs "neuždūchintų". Arizona šitame forme yra jo vinis ir reikia priimt jo komentarus deramai, o ne kaip "najiezdą" ir šokt atsikirtinėt. Tikiuosi supratai apie ką aš Čia visi naujokai ant šito pasimauna
Vartotojai naršantys šį forumą: Google [Bot] ir 26 svečių