Puslapis 1 iš 1
Nesudega kuras
Parašytas:
Pir, 2012-Sau-09 22:49
Vy
Sveiki, turiu tokia problema, bandziau varyti Technikine, tai parode, kad CO ar ko ten buvo ~900 , kai leidziama 600.
Pries menesi dar variklis veike labai gerai, CO buvo geras, nors tuo metu jau buvo pakeistas skriejikas su dangteliu.
Vakar pakeiciau zvaklaidzius ir zvakes, taciau variklis neatsigavo.
Isemes senasias zvakes, pamaciua, kad visos atrodo gerai, visos grazios svelniai rusvos spalvos..
Variklio garsas toks, tarsi kartais nesudirbtu koks cilindras, o ir ismetamuju duju kvapas, kaip nesudegusio kuro.
Kas gali buti? Net nebezinau i ka ziureti?
Parašytas:
Ant, 2012-Sau-10 07:09
zarminas
liambda zondas ?
Parašytas:
Ant, 2012-Sau-10 14:57
Monas_
Vožtuvai reguliuoti kada nors gyvenime? Oro filtras normalus? Greičiausiai kalbi apie HC per didelį. Pasinaudok paieška, manau turėtum rast prirašyta jau šituo klausimu kažką.
Parašytas:
Tre, 2012-Sau-11 00:37
Vy
Vostuvai nereguliuoti, taciau matuotas spaudimas, tai visuose cilindruose buvo pakankamai geras ir praktiskai vienodas. Labiausiai keista man, kad visu zvakiu spalva buvo ideali sviesiai rusvos spalvos, tarsi kuras butu ne per riebus. Oro filtras pries 2t. km keistas, tai neturetu buti blogas. Pries 1 t. km buvo matuotos ismetamosios, tai buvo HC 132, tai manau tikrai nedaug, o dabar staiga pasikeite. Gal gali koks laidelis nuo lembda nusokes but? As pats duobes neturiu, tai negaliu paziuret...
Parašytas:
Tre, 2012-Sau-11 10:36
zarminas
Vy rašė:Vostuvai nereguliuoti, taciau matuotas spaudimas, tai visuose cilindruose buvo pakankamai geras ir praktiskai vienodas. Labiausiai keista man, kad visu zvakiu spalva buvo ideali sviesiai rusvos spalvos, tarsi kuras butu ne per riebus. Oro filtras pries 2t. km keistas, tai neturetu buti blogas. Pries 1 t. km buvo matuotos ismetamosios, tai buvo HC 132, tai manau tikrai nedaug, o dabar staiga pasikeite. Gal gali koks laidelis nuo lembda nusokes but? As pats duobes neturiu, tai negaliu paziuret...
Nelabai ką iš duobės ir pamatysi... abejoju, kad liambda zondo jungtis galėjo nušokti. Norint pasitikrinti liambda zondą pačiam reikia voltmetro (geriau su rodykle) ir žinoti prie kurio kontakto (jungties su ECU) reikia prisijungti. Kuris kontaktas, galima pažiūrėti "Autodata" arba "Workshop" programose. Normaliai veikiantis liambda zondas (sušilus varikliui !!! )rodo periodinius (periodas apie sekunę) įtampos svyravimus nuo 0..0,2 iki 1...1,2 volto.
Parašytas:
Tre, 2012-Sau-11 11:20
Sukys
susirandi lembda laidą po kapotu, prie juodo laido jungi testerio minusą, o pliusa prie akumo klemos. Įtampa turi svyruoti apie 0,05v t.y. jei testeris elektroninis, tai įtampa vienu metu turi būti mažesnė už 0,05v, kitas rodmuo turi būti didesnis už 0,05v.Jeigu rodmenys kinta visada virš 0,05v, arba mažiau 0,05v lembda yra blogas Matuojant nereikia atjungti lembda fyškės, tu turi pro laido izoliaciją įdurti testerio adatą...
Parašytas:
Tre, 2012-Sau-11 11:57
zarminas
Va dar papildomos info-
http://www.audifanai.com/forum/viewthre ... d_id=10925
du videorolikai, pirmame geras liambda, antrame blogas
gal padės ?
Parašytas:
Ket, 2012-Sau-12 11:50
Vy
Pabandziau pamatuoti Lambda, tai rode labai keistai - nuo 0.4V iki 0.78V, ir svyravimo intervalas buvo pora sekundziu arba daugiau.
Atjungus Lambda per kokias dvi minutes niekas nepakito.
Po patikrinimo kita karta uzvedus ir ikaitinus iki ~80 laipsnius, laisvos apsukos buvo apie 1300.
Panasu, kad lambda mires?
Beje, koki geriau pirkti Lambda? ziurejau intercars, tai daug labai tu modeliu yra. Pas mane vieno laido.
Parašytas:
Ket, 2012-Sau-12 12:12
Monas_
Iš principo ten tą patį daro tie zondai visose mašinose, tai imk kokį eina gaut ir įpirkt
Parašytas:
Tre, 2012-Sau-18 13:56
Vy
Taigi pasikeiciau Lambda zonda.. ir variklio veikimas nepasikeite. Pamatavus ismetamasias sake, kad oro lyg per daug, del to Lambda apgaunama.
Gal kas isivaizuoduojate kas gali buti?
ar kas daugiau sistemoje gali blogai buti?
Zvakes, zvaklaidziai, skriejikas su dangteliu, lambda pakeisti...
1.7 mono variklis.
Parašytas:
Tre, 2012-Sau-18 16:19
Monas_
Tai gal vis tik patikrink kaip vožtuvų tarpai? Diržas gal peršokęs. Normaliai kurias? Trauka normali?
Parašytas:
Tre, 2012-Sau-18 17:17
Sukys
Čia kaip supratau tik benzinas. Tai tikrink purkštuką, kuro filtrą
Parašytas:
Tre, 2012-Sau-18 22:03
Vy
O gal galit papasakot kaip, jeigu imanoma namu salygomis, patikrint purkstuka?
Arba kur pasiulytumet nuvest renuka, kad geru kainos/kokybes santykiu patikrintu? Vilnius
Parašytas:
Tre, 2012-Sau-18 22:04
Vy
O del traukos, tai lyg tokia pati, kokia ir budavo. Net kuro sanaudos pakilo labai nezymiai, paskutini karta kai matavau, tai misriu rezimu vaziuojant buvo apie 8,5 l.
Parašytas:
Ket, 2012-Sau-19 04:21
thermo
vakuumai
Parašytas:
Ket, 2012-Sau-19 13:19
mantasr19
gal kura pataikei uzpilt koki vandeniu ir tepalais maisyta ir kitokiu brudu....?
Parašytas:
Ket, 2012-Sau-26 13:01
Vy
Ir visgi po ilgu kanciu ir bandymu keisti lambda, tikrinti vaakumines zarneles ir t.t. Teko nuvesti i serviza, si karta ilgai ieskojus patare Rsservice, tai tikrai gerai suvarke
Buvo EGR vostuvas uzsikirtes. Ir didziam dziaugsmui, turi tech. apziuros nebe balta, bet zalia lapa.
Parašytas:
Ket, 2012-Sau-26 16:38
mantasr19
aaa tai tas vadinamas GR ane? Nu mes taip vadinam, nes ant lagunos 2002metu ja uzglusinom, kai pradėjo jomarkus daryt...
Parašytas:
Ket, 2012-Sau-26 19:15
Sukys
Kaip tas EGR atrodo?
Parašytas:
Pen, 2012-Sau-27 12:41
Vy
Kaip atrodo, tai negaliu pasakyt tiksliai, kadangi servize ji tvarke ir tiksliai nemaciau.
Taip, GR vostuvas (EGR- elektrinis GR). Nors visi jie jau buna el.
Parašytas:
Pen, 2012-Sau-27 18:36
andrius t
hmm man ir butu idomu pas R19 pamatyt ...
Parašytas:
Pen, 2012-Sau-27 19:57
mantasr19
siaip GR kai uzkisom ant bratkio lagunos, nes kai pamenu atejo kurt ir nesikurė, o jei pagriebia tai dumus meta ir nedirba, tai meistreliui paskambino, nuaiskino kaip kur uzglusit, tai ir trauka pasitvarkė ir kuro sanaudos
o va ant pusbrolio ..... skorpio
taiiii nelabai pokyciu padarė
Parašytas:
Šeš, 2012-Sau-28 09:36
mantasr19
o kaip tavo belarusui?
Parašytas:
Šeš, 2012-Sau-28 12:45
Ignatio
Chebra, pjaunat grybą. EGR - Exhaust gas recirculation. Joks ne elektrinis GR. GR - nėra tokio vožtuvo. Veikimo principas paprastas. Nuo išmetimo kolektoriaus ateina vamzdukas į įsiurbimo kolektorių. Ten stovi recirkuliacinis vožtuvas valdomas vakuumu. Ant laisvų sūkiu šitas vožtuvas atsidaro ir į įsiurbimą papildomam sudeginimui paduoda išmedamas dujas. Kol šita sistema nauja, gaunasi ekologija, tačiau kai tai sistemai metų tik pat, kiek ir mašinų vairuotojams, geriau ją išmest lauk, mažiau problemų bus.
Ir dar, mantasr19, šitas forumas nėra kiemas su chebra, kur reikia žūtbūt stengtis atsikirst, kad tavęs "neuždūchintų". Arizona šitame forme yra jo vinis ir reikia priimt jo komentarus deramai, o ne kaip "najiezdą" ir šokt atsikirtinėt. Tikiuosi supratai apie ką aš
Čia visi naujokai ant šito pasimauna
Parašytas:
Šeš, 2012-Sau-28 18:13
mantasr19
Ignatio rašė:Chebra, pjaunat grybą. EGR - Exhaust gas recirculation. Joks ne elektrinis GR. GR - nėra tokio vožtuvo. Veikimo principas paprastas. Nuo išmetimo kolektoriaus ateina vamzdukas į įsiurbimo kolektorių. Ten stovi recirkuliacinis vožtuvas valdomas vakuumu. Ant laisvų sūkiu šitas vožtuvas atsidaro ir į įsiurbimą papildomam sudeginimui paduoda išmedamas dujas. Kol šita sistema nauja, gaunasi ekologija, tačiau kai tai sistemai metų tik pat, kiek ir mašinų vairuotojams, geriau ją išmest lauk, mažiau problemų bus.
Ir dar, mantasr19, šitas forumas nėra kiemas su chebra, kur reikia žūtbūt stengtis atsikirst, kad tavęs "neuždūchintų". Arizona šitame forme yra jo vinis ir reikia priimt jo komentarus deramai, o ne kaip "najiezdą" ir šokt atsikirtinėt. Tikiuosi supratai apie ką aš
Čia visi naujokai ant šito pasimauna
man tai nieko nesako
Parašytas:
Tre, 2012-Kov-21 16:15
Liuts
ten gal toks plastikinis šūdukas, kuris yra pritvirtintas prie kėbulo, po kapotu palei viršų vairuotojo pusėj ir GM gamybos su 3 laidais?
Parašytas:
Ket, 2012-Kov-22 07:46
thermo
Ne, ten MAP'as. Atjunk, pamatysi kas bus.