Puslapis 11

Galinio rato "škvornis"

StandartinėParašytas: Šeš, 2012-Sau-14 12:19
Paulius7775
Sveiki,

nevietoj pasipainiojus bordiūrui, sulenkiau galinio rato pagrindinį varžtą (nesu tikras, bet regis vadinamas liaudiškai "škvorniu" arba "šerdesu").

Gal kas žinot ar jis keičiasi atskirai, ar jau teks visą tiltą keist? :\

StandartinėParašytas: Sek, 2012-Sau-15 18:53
Paulius7775
Ar mano klausimo niekas nesuprato, ar tikrai nežino nieks kaip būtų galima šitą problemą išspręst? :D

Patikslinsiu, kad kalba eina apie tą pačią "ašelę", ant kurios rato guolis sukasi, žodžiu ant kurios stabdžių būgnas maunasi.

StandartinėParašytas: Pir, 2012-Sau-16 02:34
andriuza
Faktiskai man rodos keiciasi ji,tik nezinau kokiu principu.Ar ji isukta ten,ar ipresuota,bet man atrodo kad ipresuota bus.O jei ipresuota,tai be tam tikru irankiu abejoju ar pats pakeisi,lengviau tilta permest butu :)

StandartinėParašytas: Pir, 2012-Sau-16 02:49
Paulius7775
Na tilto keitimą pasilieku paskutiniam variantui, nes jis pas mane ypač geros būklės, prieš 4 metus keitė (buvęs sąvininkas), o aš mašinos nedrožiu labai, tai jis tvirtas toks, mašina aukštai stovi, nepasėdus. O pakeitimui gerą rasti tai būtų sudėtinga. Tie galiniai tiltai gi liga R19. Pas kitus būna įsėda 2 žmonės į galą ir ratai arkas tarkuoja jau...

Grįžtant prie tos ašelės temos, gal žinai (arba kas nors kitas gal žino?) kur kreiptis tada reikėtų dėl įpresavimo? :)
Nesinori baisiai piniginės nusiskausmint... :?

StandartinėParašytas: Pir, 2012-Sau-16 09:53
Monas_
Man tai toks klausimas iškilo :) Su kokiais ratlankiais važinėji, kad ašys linksta o ratlankiai ne? :) Ar čia istorija nutyli, kad ratlankis išėjo į pensiją po šito įvykio?
Kiek esu matęs tai standartiniai skardiniai ratlankiai (manau lieti irgi) tiek nelaiko kad tam tiltui pakenkt galėtų :) Greičiau ratlankis į "aštunkę" liaudiškai tariant pavirsta.

Taip tavo vadinamu škvorniu (rusizmas) senoliai lyg ir šarnyrus vadindavo :) Gal ir klystu, bet man kažkaip nieko bendro šitas terminas su galiniu R19'to tiltu neturi :)

StandartinėParašytas: Pir, 2012-Sau-16 10:18
zarminas
Monas_ rašė:Man tai toks klausimas iškilo :) Su kokiais ratlankiais važinėji, kad ašys linksta o ratlankiai ne? :) Ar čia istorija nutyli, kad ratlankis išėjo į pensiją po šito įvykio?
Kiek esu matęs tai standartiniai skardiniai ratlankiai (manau lieti irgi) tiek nelaiko kad tam tiltui pakenkt galėtų :) Greičiau ratlankis į "aštunkę" liaudiškai tariant pavirsta.

Taip tavo vadinamu škvorniu (rusizmas) senoliai lyg ir šarnyrus vadindavo :) Gal ir klystu, bet man kažkaip nieko bendro šitas terminas su galiniu R19'to tiltu neturi :)

Na aš čia prie senolių pabūsiu, tiek jau to :)
Jei kam teko matyti 24 Volgos priekinį tiltą, tai pas jį nebuvo šarnyrų kaip šiuolaikiniuose automobiliuose, o buvo VERTIKALI !!! ašis apie kurią pasisukdavo ratas darant posūkį. Tą ašį ir vadindavome "škvorniu".
daugiau info: http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0% ... 0%BD%D1%8C

StandartinėParašytas: Pir, 2012-Sau-16 13:45
Paulius7775
Monai, su skardinukais važinėju :) Taip, istorija dalį apie sulinkusį ratlankį nutyli, nes ratą pasikeist moku ir pats :D O apie rusiškus terminus tai nelabai nusimanau, bet stengiausi parašyt taip, kad visi suprastų :)

Tai vis dėl to, gal kas parekomenduotų vietą Kaune, kur įpresuotų man tą ašelę?


Ir dar vienas klausimas. Gal kas turit įrankių arba idėjų, kaip būtų galima atkalt/atlenkt ją atgal, bent jau iš akies? Bandžiau vamzdį užmovęs, bet sulinko vamzdis :\ Suprantu, kad tiksliai nesigaus atitaisyt, bet kol rasiu geresnį sprendimą, kad važinėt galėčiau :)

StandartinėParašytas: Pir, 2012-Sau-16 15:21
andriuza
Masina ant stakliu ir su domkratu atlenktum,jei neluztu ar neskiltu..O del presavimo tu manimi nepasitikek,as cia is miglotos praeities rasau,nes lyg kazkada buvau susidomejas kaip tilta tvarkiausi.Siaip paziurek is kitos puses,jei nemaysi sesiakampio,ar zvaigzdutes kad issukti ji,tada turetu but ipresuotas.Bet ar jis yra keiciamas,cia irgi klausimas??Gamykla gal ji ipresuoja amziams,ir jo keist negalima,nebent i koki remontini..Nes ant jo juk ratas laikos,tai jis jadze dovanok turi buti stipriai ikistas :)

StandartinėParašytas: Pir, 2012-Sau-16 16:50
Ulala
Temą pažiūrėjau vien tik dėl to kad išsiaiškinti, kas yra tas škvornis :)
O kas dėl ratlankių ir pakabos dalių lankstymosi, tai iš praktikos esu bordiūrą taranavęs - originalus audi ratlankis tik nusibrozdino... o šakė sulinko. Ratlankis tiesus išliko.

StandartinėParašytas: Pir, 2012-Sau-16 17:55
Paulius7775
Andriuza, apie kokias stakles kalbi? :)

Beje, išsiaiškinau, kad tas daiktas nekeičiamas :\

Gal kas turit tiltą geros būklės?..

StandartinėParašytas: Pir, 2012-Sau-16 23:45
3rk
as buvau sulenkes asi uzpakalinio rato pries kelis metus. yra vienas zmogus kaune kur atstato. islygino. vaziuoja normaliai. zaliakalni. kainuoja visas tas dziaugsmas. nezinau dabar ar dar uzsiima tuo. ta asis nesikeicia. jei keist tai tik tilta visa. prancuzai. lietnyko irgi gabalas buvo isluzes, bet sutvarke. laiko.

StandartinėParašytas: Pir, 2012-Sau-16 23:49
Paulius7775
Wow. Kaip tik ko man ir reikia!
Gal kontaktus turi kokius nors tikslesnius?
Ir kiek kainavo tau tas džiaugsmas? :|

StandartinėParašytas: Ant, 2012-Sau-17 02:09
andriuza
Stakles yra=automobiliu kebulo geometrijos atstatymo stendas.
Bet galima ir kitaip,privirini masina prie zemes,ir su domkratu keli ta asi,neaisku kaip islinkus ji yra.Kaune zinau ir as kas galetu sutvarkyt,tik neaisku kiek paimtu.

StandartinėParašytas: Ant, 2012-Sau-17 09:15
Paulius7775
Andriuza, tai tu man telefoną arba adresą duok, o jau aš eisiu derėtis :D

Ašis nulinkus žemyn, tai manau čia pats "geriausias" variantas.

StandartinėParašytas: Ant, 2012-Sau-17 11:30
Monas_
Dar tokia mintis šovė. O jei paleist tiltą gabalais ir pakeist tą dalį su ašimi iš kito kokio lūžusio tilto? Aišku darbo nemažai, bet prie to pačio galima pasikeist sailentblokus ir guolius tilto, o tų tiltų sulūžusiais torcais tai man atrodo eitu rast tikrai pas ką nors iš klubo. Aišku tokios operacijos niekada nedaręs ir nematęs žmogus gali ir nepasidaryt, bet jei kas padėtų manau įmanoma.

StandartinėParašytas: Ant, 2012-Sau-17 17:04
andriuza
Pasiskambink sitam 863199837,o jei noresi guolius su sailentblokais pasikeist,gali kreiptis i mane :)

StandartinėParašytas: Ant, 2012-Sau-17 17:13
Paulius7775
Dėkui.
O čia kas, servisas, garažiukas, ar šiaip autofanas? :)

StandartinėParašytas: Ant, 2012-Sau-17 17:38
andriuza
servisas

StandartinėParašytas: Ant, 2012-Sau-17 19:06
3rk
ziurek i PM

StandartinėParašytas: Ant, 2012-Sau-17 19:09
3rk
Paulius7775 rašė:Wow. Kaip tik ko man ir reikia!
Gal kontaktus turi kokius nors tikslesnius?
Ir kiek kainavo tau tas džiaugsmas? :|



ziurek i PM

StandartinėParašytas: Ant, 2012-Sau-17 19:41
Paulius7775
3rk rašė:
Paulius7775 rašė:Wow. Kaip tik ko man ir reikia!
Gal kontaktus turi kokius nors tikslesnius?
Ir kiek kainavo tau tas džiaugsmas? :|



ziurek i PM


Paskambinau. Siūlė už 200-300 Lt sutvarkyt... :|

Na, brangoka, bet naujas tiltas + pakeitimas panašiai kainuotų...

3rk, kiek iš tavęs paėmė, nepameni?

Beje, tiksliai pataikė, ar taip tik iš bėdos? Dideliu greičiu važiuojant nevibruoja mašina? :)

StandartinėParašytas: Ant, 2012-Sau-17 19:43
Paulius7775
andriuza rašė:Pasiskambink sitam 863199837,o jei noresi guolius su sailentblokais pasikeist,gali kreiptis i mane :)


Paskambinau šitam. Sakė neįmanoma jos atlenkt, tiltą visą keist siūlo :)

StandartinėParašytas: Ant, 2012-Sau-17 21:36
3rk
Paulius7775 rašė:
3rk rašė:
Paulius7775 rašė:Wow. Kaip tik ko man ir reikia!
Gal kontaktus turi kokius nors tikslesnius?
Ir kiek kainavo tau tas džiaugsmas? :|



ziurek i PM


Paskambinau. Siūlė už 200-300 Lt sutvarkyt... :|

Na, brangoka, bet naujas tiltas + pakeitimas panašiai kainuotų...

3rk, kiek iš tavęs paėmė, nepameni?

Beje, tiksliai pataikė, ar taip tik iš bėdos? Dideliu greičiu važiuojant nevibruoja mašina? :)


niekam daugiau gali neskambint. kaina ir man tokia buvo. padaro tikrai gerai. pas ji varo masinas kur jau servisuose nebesugeba sutvarkyt. abejoju ar kaune ka geriau rasi. varyk pas ji kol priima. nevibruoja niekas. pas mane 16v, tai pavaziuoju ir greiciau .

StandartinėParašytas: Tre, 2012-Sau-18 00:39
andriuza
Jei sake neimanoma,tai turbut ir neimanoma..Jie toki tilta mate ne karta,as tam garaze savo docha tvarkiausi,kebulu tiesinimo patirtis virs 30 metu pas juos,zino ka sako..Nes mano manymu jei ne daug palinke,tada galima kazka daryt,bet jei daugiau,tai reik kaitint su autogenu,o cia jau nieko gero,nes metalas praranda savo savybes.Plius i pati centra jau nepastatysi tiksliai vistiek,darant suvedima turetu matyt kazka,arba isvirtimas blogas bus,arba suvedimas,arba kartu viskas..Nes pvz as savo tilta kaip dejau,tai nieko nematavau,paprastai prisukau,nors ten buvo laisvumo keli mm,ta prasme tiltas ant neprisuktu pilnai varztu sukiojasi biski.Nuvaziavus daryt suvedima,parode kad per sotke pasisukes,ir abu ratai stovi netiesiai..bet cia maza beda,net nesimato kad padangas estu.Idek foto kaip atrodo ratas tas tavo :)