Puslapis 11

Įpurškimo problema

StandartinėParašytas: Ket, 2013-Vas-21 19:06
Linas led
Sveiki. R19, 92m, 1.7 benzinas mono injection. Tai gi yra tokia problemėlė, pvz ryte atėjus užsiveda gražiai, bet vos tik padavus "anglių" užgesta iš karto ir po to nebeužsiveda niekaip, tenka laukti koki 20 min ir vėl lengvai kuriasi. Ar gali buti čia kaltas droselio sklendės jutiklis "throttle position sensor" ? O gal kas buvote jau susidures su tokia problema? Prie diagnostikos prisijungti neturiu galimybės... Iš anksto dėkingas už patarimus :)

Re: Įpurškimo problema

StandartinėParašytas: Pen, 2013-Vas-22 08:42
zarminas
Linas led rašė:Sveiki. R19, 92m, 1.7 benzinas mono injection. Tai gi yra tokia problemėlė, pvz ryte atėjus užsiveda gražiai, bet vos tik padavus "anglių" užgesta iš karto ir po to nebeužsiveda niekaip, tenka laukti koki 20 min ir vėl lengvai kuriasi. Ar gali buti čia kaltas droselio sklendės jutiklis "throttle position sensor" ? O gal kas buvote jau susidures su tokia problema? Prie diagnostikos prisijungti neturiu galimybės... Iš anksto dėkingas už patarimus :)

Gali žinoma :) Bet liūdniausia šioje situacijje tai kad pagal "simptomus" gali būti dar labai daug gedimų- pradedant kuro padavimo sistema, purkštuku ar elektronine sistema....
Koks nors benzino filtras negali būti užsinešęs?
Ar iš karto po užvedimo paspaudus akseleratorių gęsta ? Ar po kelių "pašildymo" minučių ?
Iš pasakojimo suprantu kad jeigu po 20 minučių vėl vedasi, vadinasi motoras (ar pvz. vožtuvai) turi atvėsti.
Vožtuvų tarpai geri ?

Re: Įpurškimo problema

StandartinėParašytas: Pen, 2013-Vas-22 11:20
Linas led
Vat benzino filtro ir netikrinau, šiandien patikrinsiu. Žodžiu taip, ryte ateini, užsiveda taip kaip priklauso, o daugiau jei nors truputį gazo paspaudi tada užsičiaudo ir užgesta, po to nei per kur neužsikurs, turi pastovet kažkiek. Bet ant laisvų dirba normaliai, tik kad apsukos truputi pulsuoja. Nesvarbu ar variklis įšiles iki darbinės temperaturos ar šaltas, bėda vis vien ta pati. Nelabai noriu tikėti, kad vožtuvų tarpai čia kalti, nes nuo variklio temperatūros čia nepriklauso. Mano manymu kažkas su kuro padavimu. Beja nuėmus oro filtrą situacija truputi pagerėja, bet nekažką :)

Re: Įpurškimo problema

StandartinėParašytas: Pen, 2013-Vas-22 11:55
Monas_
Aš manau kad gali būti neteisingas kuro mišinys paduodamas, o paspaudus dar labiau pablogėja situacija paprastai ir dėl to užsisiurbia. Aš kai ant dujų vasara kurdavau su senovine dujų įranga irgi tas pats būdavo. Jei jau užgeso tai turėsi gerai pasukt kol užsikurs. O jei dujų nėra tai gali būt kitos problemos. Pradedant žvakėmis baigiant benzo kokybe. O labiausia tikėtina kažkokių dviejų elementų sugedimas, pvz žvakės + liamda zondas miręs, arba žvakės+oro filtras ar kažkas panašaus sakyčiau. Žodžiu daryčiau profilaktiką pirmiausiai uždegimo sistemai, po to filtrams, o jei ir tai nepadėtų tada gal kokią diagnostiką bandyt daryt arba užtempt prikabinus prie kito auto ir žiūrėt kas kaip.

Re: Įpurškimo problema

StandartinėParašytas: Pen, 2013-Vas-22 14:18
zarminas
Linas led rašė:Vat benzino filtro ir netikrinau, šiandien patikrinsiu. Žodžiu taip, ryte ateini, užsiveda taip kaip priklauso, o daugiau jei nors truputį gazo paspaudi tada užsičiaudo ir užgesta, po to nei per kur neužsikurs, turi pastovet kažkiek. Bet ant laisvų dirba normaliai, tik kad apsukos truputi pulsuoja. Nesvarbu ar variklis įšiles iki darbinės temperaturos ar šaltas, bėda vis vien ta pati. Nelabai noriu tikėti, kad vožtuvų tarpai čia kalti, nes nuo variklio temperatūros čia nepriklauso. Mano manymu kažkas su kuro padavimu. Beja nuėmus oro filtrą situacija truputi pagerėja, bet nekažką :)

Na ką gi- mastom toliau. Va radau schemą, jei pataikiau tam modeliui:
Paveikslėlis
Vienas iš variantų jog variklis "užsisiurbia" dėl per "riebaus" kuro mišinio. Patikrinti ar yra taip, galima išsukti žvakę ir apžiūrėti ją. Užsisiurbimo atveju žvakė turėtų buti šlapia. Kuro mišinio sudėtį (purkštuko atsidarymo laiką) reguliuoja elektroninis blokas pagal liambda zondo (37) signalą, vaakumo matuoklio MAP sensor (32) parodymus, variklio temperatūros matuoklio parodymus ir sklendės padėties sensoriaus (TPS) parodymus, beje, jei teisingai parinkau schemą- tai šiame modelyje nėra sklendės padėties sensoriaus, yra tik oro padavimo sklendės plataus atidarymo daviklis (54).
Kaip dabar surasti kuris čia grybauja ? :) Tiesiog tų elementų atjungimo principu- susirandi tą MAP ir veikiant varikliui laisvomis apsukomis numauni nuo jo žarnelę jungiančią jį su isiurbimo kolektoriumi. Stebi pasikeitė kas nors ar ne. Jei pasikeitė į blogą pusę tikėtina jog tavo MAP geras :)
Liambda zondas vargu ar galėtų krėsti tokius pokštus kad net užsiurbt variklį..... jau vien dėl to kad jis pradeda veikti tik įkaitus jam pačiam iki pakankamai aukštos temperatūros (ar ne 600) kas įvyksta na manau per kokias 5 min. mažiausiai....
Pabandyk atjungti tą throttle wide open switch, pažiūrek kas darysis....
Na kas dar... purkštukas koks sukvailėjęs.... maža tikimybė.

Re: Įpurškimo problema

StandartinėParašytas: Pen, 2013-Vas-22 14:33
zarminas
Monas_ rašė:Aš manau kad gali būti neteisingas kuro mišinys paduodamas, o paspaudus dar labiau pablogėja situacija paprastai ir dėl to užsisiurbia. Aš kai ant dujų vasara kurdavau su senovine dujų įranga irgi tas pats būdavo. Jei jau užgeso tai turėsi gerai pasukt kol užsikurs. O jei dujų nėra tai gali būt kitos problemos. Pradedant žvakėmis baigiant benzo kokybe. O labiausia tikėtina kažkokių dviejų elementų sugedimas, pvz žvakės + liamda zondas miręs, arba žvakės+oro filtras ar kažkas panašaus sakyčiau. Žodžiu daryčiau profilaktiką pirmiausiai uždegimo sistemai, po to filtrams, o jei ir tai nepadėtų tada gal kokią diagnostiką bandyt daryt arba užtempt prikabinus prie kito auto ir žiūrėt kas kaip.

Nu tai pasigirk gi Monai kokią ten dabar dujų įrangą įsidėjai- jei vasarą kurdavai su senovine.
Kokia įranga ?
Ką kainavo, kas pasikeitė ?
Pakomentuosim :)

Re: Įpurškimo problema

StandartinėParašytas: Pen, 2013-Vas-22 16:30
Linas led
Monas: Šitame auto dujų nėra, grynas benzinas. Žvakės jau tikriausiai keičiamos, o žvaklaidžius patikrinsiu vakare ar nekibirkščiuoja, beja gal kas žinote kokia turi būti apytiksli jų varža?

zarminas: Tai gi pakeitus oro filtrą jau padėtis labai pasitaisė, jau ir važiuoti ymanoma :D Buvau numovęs vakuumo šlangutę nuo MAP sensoriaus, padėtis iš kart pablogėjo, variklis ėmė dirbt ant užgesimo ribos, užmovus atgal vėl atsigavo. Kaip ir sakei šiame modelyje nėra "throttle position sensor", o yra maksimalaus sklendės atsidarymo jutiklis/jungiklis. Tai šiandien tiek ir tenuveikiau, nes bent jau kažkoks rezultatas pasimatė, beja šalta ant lauko :)
Bet variklis vis dar nedirba kaip priklauso nes: nežymiai pulsuoja apsukos ir vis dar užsičiaudo variklis, bet jau labai nežymiai, važiuoti galima. Ir dar ar yra toks droselio sklendės automatinis pasukimo ytaisas? nes pvz užgesinus variklį keleta sekundžiu girdisi varikliuko garsas ir gazo pedalas truputi dreba :)

Re: Įpurškimo problema

StandartinėParašytas: Šeš, 2013-Vas-23 11:10
zarminas
Linas led rašė:Monas: Šitame auto dujų nėra, grynas benzinas. Žvakės jau tikriausiai keičiamos, o žvaklaidžius patikrinsiu vakare ar nekibirkščiuoja, beja gal kas žinote kokia turi būti apytiksli jų varža?

zarminas: Tai gi pakeitus oro filtrą jau padėtis labai pasitaisė, jau ir važiuoti ymanoma :D Buvau numovęs vakuumo šlangutę nuo MAP sensoriaus, padėtis iš kart pablogėjo, variklis ėmė dirbt ant užgesimo ribos, užmovus atgal vėl atsigavo. Kaip ir sakei šiame modelyje nėra "throttle position sensor", o yra maksimalaus sklendės atsidarymo jutiklis/jungiklis. Tai šiandien tiek ir tenuveikiau, nes bent jau kažkoks rezultatas pasimatė, beja šalta ant lauko :)
Bet variklis vis dar nedirba kaip priklauso nes: nežymiai pulsuoja apsukos ir vis dar užsičiaudo variklis, bet jau labai nežymiai, važiuoti galima. Ir dar ar yra toks droselio sklendės automatinis pasukimo ytaisas? nes pvz užgesinus variklį keleta sekundžiu girdisi varikliuko garsas ir gazo pedalas truputi dreba :)

Greičiausiai tai motoriukas (schemoje- 8 ), kiek suprantu jisai reikalingas laisvoms apsukoms palaikyti reguliuoja oro padavimą, aš su tokiu nesusidūriau, nes naujesniuose modeliuose visur žingsniniai motoriukai.

Re: Įpurškimo problema

StandartinėParašytas: Šeš, 2013-Vas-23 11:40
Linas led
Aišku. O klausyk, jei nepaslaptis iš kur tokių schemų randi? Pas mane autodatoje yra tik naujesniems auto, o senesniems tik valdymo bloko pin'ai tesurašyti :)

Re: Įpurškimo problema

StandartinėParašytas: Šeš, 2013-Vas-23 17:20
zarminas
Linas led rašė:Aišku. O klausyk, jei nepaslaptis iš kur tokių schemų randi? Pas mane autodatoje yra tik naujesniems auto, o senesniems tik valdymo bloko pin'ai tesurašyti :)

WorkshopCD

Re: Įpurškimo problema

StandartinėParašytas: Šeš, 2013-Vas-23 17:36
Linas led
Dėkingas :)

Re: Įpurškimo problema

StandartinėParašytas: Pir, 2013-Vas-25 09:35
Monas_
zarminai ne apie mano dujas tema ;) tai nenoriu išsiplėst per daug.

Linai o tai pulsuoja apsukos ant šalto? ar kai šiek tiek pašyla? Nes jei pašilus pulsuoja tai gali būt visokie temperatūriniai davikliai dar kalti na ir aišku kaip zarminas sakė jei miręs liamda zondas po kažkurio laiko gali pradėt gadint reikalus. Bet ant šalto neturėtų turėt įtakos nei zondas nei temperatūriniai. Bet va laisvos eigos motoriukas kurį tu girdi užgesindamas kaip tik ant šalto ir gali gadint reikalus. Žodžiu kai prieisi prie šaltos auto pabandyk įvertint kas darosi kai užkuri šaltą ir ar kas pasikeičia šiek tiek padirbus. Gali pažiūrėt kokias apsukas ant šalto rodo ir po to kiek jos nukrenta arba kokiuose rėžiuose svyruoja.