Linas led rašė:Vat benzino filtro ir netikrinau, šiandien patikrinsiu. Žodžiu taip, ryte ateini, užsiveda taip kaip priklauso, o daugiau jei nors truputį gazo paspaudi tada užsičiaudo ir užgesta, po to nei per kur neužsikurs, turi pastovet kažkiek. Bet ant laisvų dirba normaliai, tik kad apsukos truputi pulsuoja. Nesvarbu ar variklis įšiles iki darbinės temperaturos ar šaltas, bėda vis vien ta pati. Nelabai noriu tikėti, kad vožtuvų tarpai čia kalti, nes nuo variklio temperatūros čia nepriklauso. Mano manymu kažkas su kuro padavimu. Beja nuėmus oro filtrą situacija truputi pagerėja, bet nekažką
Na ką gi- mastom toliau. Va radau schemą, jei pataikiau tam modeliui:
Vienas iš variantų jog variklis "užsisiurbia" dėl per "riebaus" kuro mišinio. Patikrinti ar yra taip, galima išsukti žvakę ir apžiūrėti ją. Užsisiurbimo atveju žvakė turėtų buti šlapia. Kuro mišinio sudėtį (purkštuko atsidarymo laiką) reguliuoja elektroninis blokas pagal liambda zondo (37) signalą, vaakumo matuoklio MAP sensor (32) parodymus, variklio temperatūros matuoklio parodymus ir sklendės padėties sensoriaus (TPS) parodymus, beje, jei teisingai parinkau schemą- tai šiame modelyje nėra sklendės padėties sensoriaus, yra tik oro padavimo sklendės plataus atidarymo daviklis (54).
Kaip dabar surasti kuris čia grybauja ?
Tiesiog tų elementų atjungimo principu- susirandi tą MAP ir veikiant varikliui laisvomis apsukomis numauni nuo jo žarnelę jungiančią jį su isiurbimo kolektoriumi. Stebi pasikeitė kas nors ar ne. Jei pasikeitė į blogą pusę tikėtina jog tavo MAP geras
Liambda zondas vargu ar galėtų krėsti tokius pokštus kad net užsiurbt variklį..... jau vien dėl to kad jis pradeda veikti tik įkaitus jam pačiam iki pakankamai aukštos temperatūros (ar ne 600) kas įvyksta na manau per kokias 5 min. mažiausiai....
Pabandyk atjungti tą throttle wide open switch, pažiūrek kas darysis....
Na kas dar... purkštukas koks sukvailėjęs.... maža tikimybė.