Re: apie filtrus
Parašytas:
Ket, 2017-Bal-13 01:47
MartynasStrop
Retas video, kur tikrai moksliškai analizuojami šitie dalykai. Mano rusų kalbos mokėjimas silpnas, bet kaip supratau, tai karšto oro filtai yra blogis, šalto oro filtrai yra gerai, o geriausia tai K&N (ar kitų), kuris dedasi į standartinę filtradėžę.
Pačiam teko bandyt:
1.1 Hyundai Getz - su kūginiu nustojo traukt.
2.0T (120kw) Renault Laguna - su kūginiu, įdėtu vietoj filtradėžės, išlaikant visą kitą įsiurbimo sistemą, variklis tikrai pradėjo smagiau dirbti. Vėliau išėmiau, įdėjau atgal. Važinėjau kelias dienas visais atvejais. Skirtumas tikrai ne placebo buvo.
2.0 (165kw) Renault Megane RS 225 - su kūginiu, įdėtu vietoj filtradėžės, išlaikant visą kitą įsiurbimo sistemą, skirtumas nelabai juntamas. Gal numynus "tapkę" didelėm apsukom kažkas geriau, bet žemom apsukom kartais net atrodo, kad silpniau.
Vienintelė išvada, kurią vėliau padariau: Hyundai ir Megane įsiurbimas atrodo normalus, visur diametrai atrodo padoriai - filtras nepadėjo. Lagunoj įsiurbimo vamzdeliai apgailėtinai maži - filtras padėjo. Manau, kad yra variklių, kurie "pridusinti" vardan ekonomiškumo, kuriem filtras gali padėt, bet tikrai ne karšto oro.
P.S. Lagunos ir Megane varikliai abu tos pačios F4Rt serijos. Nors galia ir skiriasi gerokai, pralaidesnis filtras padėjo tik tam "pridusintam".
Re: apie filtrus
Parašytas:
Ket, 2017-Bal-13 14:23
Monas_
Vienas įdomesnių variantų ką teko matyt gyvenime sumontuotą į R19
Kaip auto savininkas pasakojo tuo metu, šitas sprendimas jam kainavo apie 1k Lt (apie 2005m). Pagrindinis tikslas buvo nepralošt galios važinėjant benzinu kai ir paprastos dujos įdėtos dar šalia. Kiek žinau lyg ir veikė ten viskas
Žodžiu fantazija beribė kartais būna
Re: apie filtrus
Parašytas:
Tre, 2017-Bal-19 00:14
MartynasStrop
Čia jau visai ekstremaliai
Keista, kad dar kairės lempos neišėmė ir skylių kapote nepridarė
Tęsiant temą, tai neseniai internete pirmą kartą mačiau automobilį, kuriame buvo sumontuotas kūginis ("nulinis") oro filtras pačio gamintojo:
naujasis Dodge Demon
http://www.motortrend.com/news/2018-dod ... ir-intake/
Re: apie filtrus
Parašytas:
Ant, 2018-Lie-10 20:48
Edvis
Mėginau važinėtis ir kūginias ir paprastais filtrais. Priėjau sau tokios išvados, kad atmosferiniams varikliams reikalinga didelio tūrio filtradėžė, geriausiai uždara su didelėmis įsiurbimo iš lauko ir įsiurbimo į kolektorių angomis. Atviras kūginis filtras priduoda įsiurbimo ir vožtuvų garso prie žemų ir vidutinių sūkių. Prie aukštų sūkiu kūginis fitras nepadeda patekti pakankamai oro į variklį, gaunasi kad oras išretėja prie didelio greičio. Tame gelbsti filtradėžė.
Turbininiams varikliams kaip ir atmosferai geriau būtų šlapio tipo kūginiai ar sportiniai filtrai į standartinę dėžę filtrai, nei sauso tipo. Pats naudoju šlapio tipo sportinius K&N arba Pipercross firmos filtrus į standartinę filtradėžę.
Megano filtradėžei net padariau upgradą, kada įmesiu foto.