Puslapis 11

Ar būtina F3N variklio diagnostika ? Ne, geriau profilaktika

StandartinėParašytas: Sek, 2011-Lap-20 16:58
Reno19
Sveiki,

nepatarsit kur Vilniuje atliktų variklio diagnostiką,
1995 m, F3N
mašina gan sena, kol kas nepavyko rast :)

StandartinėParašytas: Sek, 2011-Lap-20 17:25
Ell-Bee
Renault minute. UZ ukmerges gatves senuku grazuose.

StandartinėParašytas: Pir, 2011-Lap-21 10:26
Monas_
O tai kas ten tai auto nutiko kad jau diagnostikos reikia? Nesikuria? Nedirba ant laisvų? Daug kuro ėda? F3N dar ne viską pasako, tai gali būt ir pilnas įpurškimas ir mono įpurškimas, kas yra du visai skirtingi dalykai. Nors jei pagal metus tai spėju kad mono bus, nes lyg ir nebebuvo montuojami 1.7i į PH2 modelius. Tai jei pavardintum problemos simptomus tau čia greitai meistrai papasakotų ką su ja daryt kad bėdų neliktų, elementarus variklis ten, ką daryt diagnostiką tai geriau profilaktinį remontą pasidaryt iš karto :)

StandartinėParašytas: Šeš, 2011-Lap-26 10:02
Reno19
Sveiki, ačiū už patarimus,
jeigu galime - plėtokime, taigi:
1. varikliui pasiekus darbinę temperatūrą - laisvos apsukos daugmaž pastoviai apie 1300;
2. tik užvedus, variklio apsukos gali pasiekti ir laikyti 2500-3000, pergazavimas nepadeda, reikia gesint;
3. užvedus ir pradėjus važiuot, mašina trūkčioja įjungus bet kurią pavarą ir atleidus greičio pedalą; varikliuoj kiek įšilius trūkčiojimas dingsta;
4. degalų sąnaudos autostradoje pakeitus zondą - 5,6-5,8l - 100 km/h; (mieste dėl per aukštų apsukų, žinoma, kibiras);

Atlikti būtini ir nebūtini išlaidų pareikalavę darbai:
1. kadangi senojo laisvų sūkių reguliatoriaus lanksčioji kojelė buvo sulūžusi, prilituoti nepavyko, LSR pakeistas kitu iš ardomos mašinos; vėliau pakeistas dar vienu, tačiau bėdos liko;
2. variklio temperatūros daviklis pakeistas nauju (tas, kuris prie LSR), - bėdos liko;
3. pakeistas termostatas; variklis šyla greičiau, tačiaubėdos liko;
4. buvo miręs liamda zondas - pakeistas nauju;
5. varžtu užsandarintas karbiuratoriaus guminis kalpokiukas, reiktų pakeisti nauju, tačiau dar neradau;
6. vakuminio daviklio šlangelės galai sąvaržomis nesutvirtinti, tačiau laikosi tvirtai; jeigu siurbia orą - neaišku pro kur;

Tokios štai paprastos bėdos, bet neišsprandžiu. Manyčiau galėtų būti tas pats sūkių reguliatorius arba gal kuris iš kitų daviklių. Kaip manote ?

StandartinėParašytas: Sek, 2011-Lap-27 12:19
Monas_
Oro filtro būklė? Vakumo vamzdelius visus pereit reikėtų. pažiūrėt dar reikėtų ar nepertemtas gazo trosas, dar ten yra vaežtukas toks prie akseleratoriaus sklendės kurio pagalba galima šaltus sūkius sukelt, gal jis per daug išsuktas. Jei niekas nepadės keist reikėtų laisvų sūkių varikliuką.
Dėl trūkčiojimo tai gali būt kalti žvaklaidžiai/paskirstytojas arba pačios žvakės. Gal dar kolektyvas ką papildys :)

StandartinėParašytas: Tre, 2012-Sau-11 09:04
Reno19
Sveiki dar kartą,
ačiū Monui, mašinai pradėjus trukčiot užėjus darganoms patys pirmieji darbai - tikrinti žvaklaidžius, dangtelį, skriejiką, žvakes. Mano mašinos trukčiojimus nuėmė kaip ranka. Nežinau kaip yra kitų forumiečių mašinose, tačiau manojoje net kištuko diagnostiniam kompiuteriui nepavyko rast, ir kaip sakė meistras - mašina gan sena, paprasta, nėra ko ten diagnozuoti.
Deja, apsukų kol kas nepavyko nuleist, meistras prisakė ieškot gero laisvų sūkių reguliatoriaus.

StandartinėParašytas: Tre, 2012-Sau-11 14:54
Monas_
Diagnostikos kyštukas yra saugiklių bloke, tik kad ne visi šiuolaikinių auto diagnostikos meistrai yra tokią matę tai ir nepažįsta. O diagnozuot tikrai galima jei jau niekas kitas nepadeda.

Taip turėtu atrodyti diagnostikos laido kyštukas (kairėje pusėje šitoje foto)
Paveikslėlis

StandartinėParašytas: Tre, 2012-Sau-11 15:24
zarminas
Monas_ rašė:Oro filtro būklė? Vakumo vamzdelius visus pereit reikėtų. pažiūrėt dar reikėtų ar nepertemtas gazo trosas, dar ten yra vaežtukas toks prie akseleratoriaus sklendės kurio pagalba galima šaltus sūkius sukelt, gal jis per daug išsuktas. Jei niekas nepadės keist reikėtų laisvų sūkių varikliuką.
Dėl trūkčiojimo tai gali būt kalti žvaklaidžiai/paskirstytojas arba pačios žvakės. Gal dar kolektyvas ką papildys :)

Pritariu, man su megane scenic toks reikalas buvo- diagnostika rode jog viskas ok. Specas sako- reikia tikrinti įsiurbimo kolektoriaus sandarumą, bet neturiu eterio (veikiančiam varikliui papurškia apie kolektorių, jei apsukos pakyla vadinasi orą gaudo kažkur), na ir ką manot- pradėjom ieškoti, radom nutrūkusią šlangutę nuo įsiurbimo kolektoriaus kur eina į trainyką, iš jo į karterio vėdinimą ir bako vėdinimo klapaną .
Teisingai Monas sako- pažiūrėk oro padavimo sklendę (prie laisvų ji turi būti pilnai uždaryta (neįtemptas troselis).
Toliau- tikrinti MAP (vaakumo daviklį), TPS (sklendės padėties daviklį), žingsninį varikliuką (kur reguliuoja laisvas apsukas), liambda zondą, bako vėdinimo klapaną (jis ten ant tų šlangučių), na dar temperatūros daviklį.

StandartinėParašytas: Tre, 2012-Sau-11 15:45
Monas_
Kalbant apie temperatūros daviklį... Jie lyg ir du stovi. Kuris kokią įtaką turi? Vienas lyg ir tik į spidometrą duomenis siunčia. O kuris į kompą? zarminai gal esi susidūręs kas būna kai jis neveikia kaip priklauso? Mano cabrikas mėgsta pasitampyt taip biški prie ~2000 apsukų. Gali būt jo problema ar irgi vakuumus žiūrėt reikėtų? O gal su sklendės davikliu kažkas? Pas mane 1.7 pilnas įpurškimas.

StandartinėParašytas: Tre, 2012-Sau-11 16:38
zarminas
Monas_ rašė:Kalbant apie temperatūros daviklį... Jie lyg ir du stovi. Kuris kokią įtaką turi? Vienas lyg ir tik į spidometrą duomenis siunčia. O kuris į kompą? zarminai gal esi susidūręs kas būna kai jis neveikia kaip priklauso? Mano cabrikas mėgsta pasitampyt taip biški prie ~2000 apsukų. Gali būt jo problema ar irgi vakuumus žiūrėt reikėtų? O gal su sklendės davikliu kažkas? Pas mane 1.7 pilnas įpurškimas.

Taip, temp. davikliai du. Vienas lyg tai galvutes kitoje pusėje. Kuris jungiasi su prietaisų skydu ? Ogi kai variklis bus šiltas atjunk fišką nuo daviklio, jei prietaisų skyde neberodys temperatūros tai ir bus TAS daviklis :) Spėju jog greičiausiai bus tas kuriam atjungt fišką nereikia atsuktuvo (nusiima rankomis paspaudus šonus).
Kas būtų jei temperatūros daviklis neveiktų... pats susidūręs nesu.
Mastom logiškai- normali variklio temperatūra- 90 laipsnių celsijaus ir ECU (engine control unit) kontroliuoja įpurškimo sistemos darbą kaip ir normaliomis salygomis. Kas būtų jei ECU "nežinotų" jog variklis užvestas žiemą prie -25 l. Celsijaus ir duotų tokį pat kuro mišinį kaip dirbant normaliomis salygomis? Variklis tiesiog nedirbtų, nes šaltas turi didesnį pasipriešinimą trinčiai ir jam "maitinti" reikia "riebesnio" mišinio. Karbiuratorių laikais buvo tokia sklendė vadinama "podsosas" kurią priverdavom šaltu oru kad pariebinti mišinį kol užkais variklis.
Manau jog sugedus temperatūros davikliui variklis blogai dirbtų arba šaltas arba šiltas.
Dabar- pasitampymas prie 2000 apsukų.... čia jau reikia krištolinio rutulio... na gali buti ir sklendės padėties daviklis žinoma... jei turi testerį gali susiradęs signalinį laidą pažiūrėti kaip elgiasi tas daviklis... užvestam varikliui darinėjant sklendę įtampa turėtų sklandžiai keistis nuo 0 iki 5 voltų (be jokių šiuolių), neužvestam turėtų sklandžiai keistis varža...

StandartinėParašytas: Ket, 2012-Sau-12 12:08
Monas_
Manau bandysiu susirast ir pakeist temperatūrinį pradžiai, o po to jei nepadės bursim iš krištolinio rutulio :)