Monas_ rašė:Kalbant apie temperatūros daviklį... Jie lyg ir du stovi. Kuris kokią įtaką turi? Vienas lyg ir tik į spidometrą duomenis siunčia. O kuris į kompą? zarminai gal esi susidūręs kas būna kai jis neveikia kaip priklauso? Mano cabrikas mėgsta pasitampyt taip biški prie ~2000 apsukų. Gali būt jo problema ar irgi vakuumus žiūrėt reikėtų? O gal su sklendės davikliu kažkas? Pas mane 1.7 pilnas įpurškimas.
Taip, temp. davikliai du. Vienas lyg tai galvutes kitoje pusėje. Kuris jungiasi su prietaisų skydu ? Ogi kai variklis bus šiltas atjunk fišką nuo daviklio, jei prietaisų skyde neberodys temperatūros tai ir bus TAS daviklis
Spėju jog greičiausiai bus tas kuriam atjungt fišką nereikia atsuktuvo (nusiima rankomis paspaudus šonus).
Kas būtų jei temperatūros daviklis neveiktų... pats susidūręs nesu.
Mastom logiškai- normali variklio temperatūra- 90 laipsnių celsijaus ir ECU (engine control unit) kontroliuoja įpurškimo sistemos darbą kaip ir normaliomis salygomis. Kas būtų jei ECU "nežinotų" jog variklis užvestas žiemą prie -25 l. Celsijaus ir duotų tokį pat kuro mišinį kaip dirbant normaliomis salygomis? Variklis tiesiog nedirbtų, nes šaltas turi didesnį pasipriešinimą trinčiai ir jam "maitinti" reikia "riebesnio" mišinio. Karbiuratorių laikais buvo tokia sklendė vadinama "podsosas" kurią priverdavom šaltu oru kad pariebinti mišinį kol užkais variklis.
Manau jog sugedus temperatūros davikliui variklis blogai dirbtų arba šaltas arba šiltas.
Dabar- pasitampymas prie 2000 apsukų.... čia jau reikia krištolinio rutulio... na gali buti ir sklendės padėties daviklis žinoma... jei turi testerį gali susiradęs signalinį laidą pažiūrėti kaip elgiasi tas daviklis... užvestam varikliui darinėjant sklendę įtampa turėtų sklandžiai keistis nuo 0 iki 5 voltų (be jokių šiuolių), neužvestam turėtų sklandžiai keistis varža...