kinley rašė:Marius rašė:Jei tau reikia tik ratus prasukineti, tai uzteks ir dyzelio.
eik tu durniau..ka tu ismanai..kisi visur nosi ne i savo reikalus..kad tik sneket tau...ne vaiku darzelis cia tau.....pakelk ranka pries snekedamas...mazvaiki....kur savo geriausiaji renuka padejai?ko nedraginai su niekuo...sustreke tu....sesk ant dviracio ir mink tada..gal ratus ismoksi prasukt....
kinley rašė:Marius rašė:Jei tau reikia tik ratus prasukineti, tai uzteks ir dyzelio.
eik tu durniau..ka tu ismanai..kisi visur nosi ne i savo reikalus..kad tik sneket tau...ne vaiku darzelis cia tau.....pakelk ranka pries snekedamas...mazvaiki....kur savo geriausiaji renuka padejai?ko nedraginai su niekuo...sustreke tu....sesk ant dviracio ir mink tada..gal ratus ismoksi prasukt....
arnas rašė:cia kas toks piktas?........
Ten anksciau kaskas min?jo, kad padarius tiesiogin? ismetima pradejo gryba pjauti lambda? d?l ko?kas pasikeit?? kas su variklio darbu pasidar?? ir tt. lamda matuoja o2 kiek? dujose, pagal tai reguliujamas kuro mi?inio riebumas-liesumas taip pat naudantis kit? davikliu pagalba.
Gal?jo b?ti taip , kad padid?jus i?metam? duj? pralaidumui, o2 sensoriaus krastini? pad??i? diapozonas i?sipl?t?, d?l to kompas ne?ino kaip dozuoti kur?, esant nezinomai padeciai ;trumpiau tariant reikalinga atlikti variklio sistem? diagnostik?(patikrinti darbo parametrus ir sulyginti esamus su tokiais kurie turi b?ti ir is to galima b?t? daryti isvadas.
Bet teoriskai o2 tiktai "uosto" dujas ir jam nesvarbu kaip dujos teka : ar su didesniu pasiprie?inimu ar su ma?esniu.
Vytautas rašė:Grinch!!!!!!!!!!!!!!!!
I 19 niekaip neidesi 21 variklio!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jei daug maz isivaizduoji, tai jis 21'oj skersai stovi. Aisku nebent puse masinos pervirintum. Del variklio tuningo, chebra nesvaikit......... jei norit lektuvo pirkit ''integrale'', nes patobuline 19 kad ir 16v busit kieciausi tarp renuku, bet ir tai ne tarp visu, kaip bebutu keista vistiek nuo Clio Williams ar kokio R5 turbo paliubomu ''kruopos''
Tevukas rašė:Renault varikliai yra gamykli?kai deforsuoti
Tod?l jie turi ?iok? tok? resurs?
kinley rašė:nu Blynas jei tau ziema grybai auga tai gal jau miningitu susirgai ziema ju beieskodamas?Ged@s rašė:kinley rašė:Marius rašė:Jei tau reikia tik ratus prasukineti, tai uzteks ir dyzelio.
eik tu durniau..ka tu ismanai..kisi visur nosi ne i savo reikalus..kad tik sneket tau...ne vaiku darzelis cia tau.....pakelk ranka pries snekedamas...mazvaiki....kur savo geriausiaji renuka padejai?ko nedraginai su niekuo...sustreke tu....sesk ant dviracio ir mink tada..gal ratus ismoksi prasukt....
lietaus nebuvo, bet grybu pridygo
kinley rašė:tai jei tavo masina greiciasia tai ko nedragini....ko sedi ramus?kiek girdejau ir nate geras bolidas.bet jis nematau kad keltusi kad jo geriausias...o tai jei tu visus kritikuoji kad bloga aparatura...kad detum ne tai o kitaip..ir isvis ne ta o ana...zinai viskas kur pigu ir pan...tai ko nesusidedi tos savo nerealios aparaturos?
kinley rašė:tai jei tavo masina greiciasia tai ko nedragini....ko sedi ramus?kiek girdejau ir nate geras bolidas.bet jis nematau kad keltusi kad jo geriausias...o tai jei tu visus kritikuoji kad bloga aparatura...kad detum ne tai o kitaip..ir isvis ne ta o ana...zinai viskas kur pigu ir pan...tai ko nesusidedi tos savo nerealios aparaturos?
nate rašė:tuoj iskeisiu dohca i polo G40 tai tikrai nieks manes nepavys:) beje tas polas su 1.4 mataru prie kurio fabrikas dar kompresoriu primontavo
nate rašė:tuoj iskeisiu dohca i polo G40 tai tikrai nieks manes nepavys:) beje tas polas su 1.4 mataru prie kurio fabrikas dar kompresoriu primontavo
Wateris rašė:Va as turiu drauga kuris kaip vaiksciojanti auto enciklopedija jis savo 323f iki 320ag buvo uzsikeles ir sake kad 16v r19 irgi galima nemazai padaryt Taip kad nenuvertinkit 16v galimybiu! (nors as irgi abejoju )
broser rašė:Wateris rašė:Va as turiu drauga kuris kaip vaiksciojanti auto enciklopedija jis savo 323f iki 320ag buvo uzsikeles ir sake kad 16v r19 irgi galima nemazai padaryt Taip kad nenuvertinkit 16v galimybiu! (nors as irgi abejoju )
Is 323F gamyklinio 1.8 DOHC 16V (BP variklis) imanoma be turbo isspausti tik apie 150-160 Ag (galvos slifavimas, veleneliai, ismetimo/isiurbimo kolikai, papildomas kompas (nes efkes nesichipuoja), ismetimas, oro padavimas). O toliau prasideda kosmosas.... pigiausias variantas - statomas 323GTX4WD 1.8 DOHC Turbo (BPT variklis) ir uzpuciamas tarkim iki 250-280 Ag (su papildomu ausinimu, taip pat kompo statymu ir t.t.). Toliau prasideda variantai su 1.8 Mazda Miata, 2.0V6 arba 2.5V6 varikliu pastatymu ir ju turbinimu - bet cia isvys reikia buti totaliu manjaku ir tureti dafiga laiko ir bapkiu... Taip kad tavo draugo isspaustu is stocko 320Ag kazkaip netikroviskai skamba...
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 21 svečių