Melom rašė:a ir dar prisiminiau amortikai geresni nei orginalus nebent gali tik koni reguliuojami buti... kitokiu duiniu niekas negamina
Melom rašė:spyruokle arba suspaudzia arba atleidzia sukant "verzle" ant pacio amortiko korpuso.
ph1white rašė:Melom rašė:spyruokle arba suspaudzia arba atleidzia sukant "verzle" ant pacio amortiko korpuso.
Dabar supratau apie ka tu sneki... Teko paciam vazineti ir reguliuoti, tik tie amortikai buvo "SuperSport" o ne "Koni".. Ir stovejo ant vw golf II. Ispudi paliko gera..
Bet kad juos pastatyti tai vistiek reikia isimineti torsa.. Ir kodel daugelis sako kad tai nevykusi mintis statyti i gala spiruokles..
ph1white rašė:Jei ka tai gal teks ikisti bisky trumpesne spyruokle.. O del torso tai cia paliubomu kad reikia tik laisvinti ir palikti tik kaip balki, nuo kitos masinos pakaba kisti visa tai tikrai ne.. Butu idomu paziureti kaip atrodo tas "KONI" amortikas...
Marius rašė:ph1white rašė:Jei ka tai gal teks ikisti bisky trumpesne spyruokle.. O del torso tai cia paliubomu kad reikia tik laisvinti ir palikti tik kaip balki, nuo kitos masinos pakaba kisti visa tai tikrai ne.. Butu idomu paziureti kaip atrodo tas "KONI" amortikas...
Kazkoks tu man idomus, ar tu cia ruosiesi R19 ispopuliarinti ziedinese lenktynese ar nori pavaizduoti labai protinga protinga. Jei nezinai kaip atrodo amortizatoriai, tai ka tu cia svaigsti apie visiska vaziuokles perdaryma.
ph1white rašė:Gal kas buvote susidure su siuo klausimu..
Kaip pazeminti ir sukietinti gala? Priekyje viskas isq ten stovi spyruokles. Bet didziuasias klausimas ka daryti su torsu??
Girdejau kad juos ardo ir kazkaip persuka ar kazkas panasaus.?
Patarkite.
Is anksto dekoju..
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 14 svečių