dMk rašė:Gerai tai para?ykit koks varyklis nelavonas kad ?ino?iau, kaip supratau tai netgi su M5 galima var?itis na ravnih? O kaip BMW323, 325 isib?geja
Marius rašė:Is mano pazystamu rato kas pirko 16V visi zinojo ko nori ir nei vienas nenusipirko dapisto. Tiesa pasakius nemaciu nei karto turguje dapista 16V. Kad kebulas truputi palankstytas neskaitau dideliu defektu.
Melom rašė:Na siaip kai padariau avarija tai policininkai man sake, kad renuskes visus dauzo Tai ir nesitebejo, kad po smugio ana auto netaisoma praktiskai buvo. Nezinau gal tiesiog gerai uztaikiau...
Melom rašė:Na siaip kai padariau avarija tai policininkai man sake, kad renuskes visus dauzo Tai ir nesitebejo, kad po smugio ana auto netaisoma praktiskai buvo. Nezinau gal tiesiog gerai uztaikiau...
Tomukas rašė:Melom rašė:Na siaip kai padariau avarija tai policininkai man sake, kad renuskes visus dauzo Tai ir nesitebejo, kad po smugio ana auto netaisoma praktiskai buvo. Nezinau gal tiesiog gerai uztaikiau...
Bemperiai stiprus, londzeronai silpni.Labai megsta nusisukti nuo silpnu smugiu.
Megane praktiskai tas pats.I ir II phase.
Laguna II labai stipriu priekiu.
Megane II irgi gan stipri. Tik plastmases daug, tai kai per salcius dauze, dai viena masina be kampo atveze, tik londzeronas blizga. Ir is viso ju konstrukcijos labai idomios. As kai isardziau pirma karta, labai nustebes buvau. Balkiai po bamperiu masyvus, nedazyti, pr. londzeronai asimetriski. O seip gan kieta masina.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 12 svečių