faculty rašė:nznau kaip variklio gale sklandzei pakelt neskaitant oro filtro ir ismetimo bei galvos spaudimo...duok man nauaj sudauzyta masina..as ja sutvarkysiu naujam gyvenimuj..
faculty rašė:andriuza...tu biski ziuriu perdauk i savo galvos harda info isirases kad net perdekt baige nes ziuriu jau visai gryba pjauni renuka 19 su porsu lygint pradejai...gal prie olimpiniu zaidyniu begimo varzybu starto pastatykim 18 metu bachuriuka ir 93 metu seni...tai ce lygei tas pats...as jau pakankamai topplaste pasidomejau viso sito sh kainas ir nera jos tokios baisios o dervos buferiuj apie 3-4kg reiktu sunaudot..
paparasci man tika tava pasakims is lempu universiteto... taip nusiszvengiau kad net pila suskaudo...
ir beje von!!! atgal prie klausimo o ne apie aerodinamikas ce diskutuokim ir kaskokius tunelius ir sviesas ju gale...man dar pavizdziu reike...laukiu ..
andriuza rašė:Nu nu...man labai idomu.Papasakok placiau ka tu zinai Smile
Pvz kodel pas porshe carrera spoileris islenda automatiskai tik pasiekus 130km/h greiti?
Kodel ziedininkai deda difuzorius,spoilerius,daro sonines angas?
O gal zinai del ko rimti ziedininkai veza auto i vokietija i bmw zauber oro tuneli,ir ziuri aerodinami automobilio aptakuma?
Ar zinai tai,kad aerodinamika turi buti paskirstyta ant visu 4 automobilio ratu vienodai?Draguose aerodinamika turi buti geresne ant varanciuju ratu.
Ar atkreipei demesi,kad pas dauguma nauju/greitu automobiliu valytuvai yra paslepti po kapotu?
Atliekant visa savadarbi automobilio aerodinamini tiuninga,reikia tureti galvoje itin daug informacijos,kad vaziuojant dideliu greiciu oras apteketu automobili lengvai,aerodinamine jega spaustu automobilio kebula prie zemes,kad butu geras sukibimas su kelio danga.
Ant daug automobiliu markiu,yra pirkti body kitai isores garsiu pasaulio tiuningo firmu,kurie yra isbandyti aerodinaminiuose tuneliuose,ir yra patikimi.
Cia zmoniu ismanaciu aerodinamika zodziai:
Ar galima paciam pasidaryti spoileri?
Savadarbis spoileris gales atlikti tik estetines funkcijas. Bet tai nenaudinga, nes gali išaugti kuro sanaudos ir padideti oro srautu keliamas triukšmas. Gamyklose gaminami spoileriai turi išlaikyti griežtus egzaminus aerodinaminiuose vamzdžiuose. Paciam pasidaryti aerodinaminio spoilerio neimanoma.
Kada pasireiškia spoilerio efektyvumas?
Spoileriai gaminami atsižvelgiant i daugeli faktoriu: automobilio mase, variklio galinguma, judejimo greiti, kebulo ypatybes ir t.t. Nera reikalo naudoti spoilerius sunkiuose ir galinguose automobiliuose, nes norint pasiekti spoilerio efektyvuma, reiketu labai padidinti spoilerio plota. Paprastai spoileriai naudojami automobiliuose, kuriu variklio galia viršija 200AG (147kW), ir kurie turi iveikti staigius posukius judedami 70-150 km/h greiciu. Priekinis spoileris naudojamas, esant didesniam kaip 150 km/h greiciui, tam, kad nepakiltu automobilio priekis (kebulas ima veikti kaip sparnas). Kelias dešimtis kg sveriantys spoileriai nereikalingi judant žvyro danga (del per mažos trinties ir nelygios kelio dangos) ir automagistralese (nera staigiu posukiu).
Koki spoileri pasirinkti ir kur montuoti?
Reikia apsispresti, kokiu tikslu spoileris bus naudojamas - prispausti automobili prie žemes, pagerinti aptakuma ar del grožio. Taip pat reikia žinoti, kad spoileriai skirtingi sedan, coupe ir hatchback kebulams. Jei sedanuose spoileris montuojamas ant bagažines dangcio krašto, tai hatchback'ai (ir kai kurie coupe) turi keleta spoilerio montavimo vietu.
Taip,kad betkoks Petras savo garaze nepadarys spoilerio kuris atliks aerodinamini darba.
Nes reikia tureti kaip minejau daug ziniu,aerodinami tuneli,kad matyti kaip oras apteka,zinoti ko nori is to spoilerio,nes ju yra ne viena rusis,zinoti kur ji montuoti.
O belekoks spoleris,gali padidinti automobilio sanaudas,sumazinti max greiti,skleisti dideli garsa torbulencijos.
Taip kad faculyti ar tu tikrai zadi su tuo r19 i staigu posuki ivaziuoti 150km/h greiciu?As manau,kad ne...taip kad tau aerodinamika nera svarbi,darai tiuningini grazu buferi,ji dedi ir vaziuoji.Nes tau ta aerodinamika nereikalinga...Jei pas tave butu masina su 300AG ir svertu ten 700kg tada taip tau reiktu to.O dabar nereikia...Plius tu neturi lesu tam,nes darant buferi reikes ir pluosto,ir dervos,is sablono,ir t.t.
Ignatio rašė:Paskutiniu metu r19 forumas patapo be jokios tolerancijos, kultūros etc... Pagarba moderatoriams už jų pakantumą netolerancijai ir nekultūringai diskusijos formau, nors galbūt reikėtų griežtesnio požiūrio.
Kiekviena sritis yra amžinas mokslas ir visko sužinot kartais nepakanka ir viso gyvenimo, o čia forume priviso tokių "gimusių specialistų" kaip andriuza, kurie turi įgimtą talentą Ctrl+C ir Ctrl+V kombinacijų spaudymui kompo klaviatūroje. Vos ne kiekvieną ilgesnio posto dalį parašyto andriuzos galima rasti google.lt, kaip ir to posto apie aerodinamiką, apie kurią neturi supratimo nei "popsovo" straipsnio autorius, jei pats "kopypaistintojas". Palyginkit:andriuza rašė:Nu nu...man labai idomu.Papasakok placiau ka tu zinai Smile
Pvz kodel pas porshe carrera spoileris islenda automatiskai tik pasiekus 130km/h greiti?
Kodel ziedininkai deda difuzorius,spoilerius,daro sonines angas?
O gal zinai del ko rimti ziedininkai veza auto i vokietija i bmw zauber oro tuneli,ir ziuri aerodinami automobilio aptakuma?
Ar zinai tai,kad aerodinamika turi buti paskirstyta ant visu 4 automobilio ratu vienodai?Draguose aerodinamika turi buti geresne ant varanciuju ratu.
Ar atkreipei demesi,kad pas dauguma nauju/greitu automobiliu valytuvai yra paslepti po kapotu?
Atliekant visa savadarbi automobilio aerodinamini tiuninga,reikia tureti galvoje itin daug informacijos,kad vaziuojant dideliu greiciu oras apteketu automobili lengvai,aerodinamine jega spaustu automobilio kebula prie zemes,kad butu geras sukibimas su kelio danga.
Ant daug automobiliu markiu,yra pirkti body kitai isores garsiu pasaulio tiuningo firmu,kurie yra isbandyti aerodinaminiuose tuneliuose,ir yra patikimi.
Cia zmoniu ismanaciu aerodinamika zodziai:
Ar galima paciam pasidaryti spoileri?
Savadarbis spoileris gales atlikti tik estetines funkcijas. Bet tai nenaudinga, nes gali išaugti kuro sanaudos ir padideti oro srautu keliamas triukšmas. Gamyklose gaminami spoileriai turi išlaikyti griežtus egzaminus aerodinaminiuose vamzdžiuose. Paciam pasidaryti aerodinaminio spoilerio neimanoma.
Kada pasireiškia spoilerio efektyvumas?
Spoileriai gaminami atsižvelgiant i daugeli faktoriu: automobilio mase, variklio galinguma, judejimo greiti, kebulo ypatybes ir t.t. Nera reikalo naudoti spoilerius sunkiuose ir galinguose automobiliuose, nes norint pasiekti spoilerio efektyvuma, reiketu labai padidinti spoilerio plota. Paprastai spoileriai naudojami automobiliuose, kuriu variklio galia viršija 200AG (147kW), ir kurie turi iveikti staigius posukius judedami 70-150 km/h greiciu. Priekinis spoileris naudojamas, esant didesniam kaip 150 km/h greiciui, tam, kad nepakiltu automobilio priekis (kebulas ima veikti kaip sparnas). Kelias dešimtis kg sveriantys spoileriai nereikalingi judant žvyro danga (del per mažos trinties ir nelygios kelio dangos) ir automagistralese (nera staigiu posukiu).
Koki spoileri pasirinkti ir kur montuoti?
Reikia apsispresti, kokiu tikslu spoileris bus naudojamas - prispausti automobili prie žemes, pagerinti aptakuma ar del grožio. Taip pat reikia žinoti, kad spoileriai skirtingi sedan, coupe ir hatchback kebulams. Jei sedanuose spoileris montuojamas ant bagažines dangcio krašto, tai hatchback'ai (ir kai kurie coupe) turi keleta spoilerio montavimo vietu.
Taip,kad betkoks Petras savo garaze nepadarys spoilerio kuris atliks aerodinamini darba.
Nes reikia tureti kaip minejau daug ziniu,aerodinami tuneli,kad matyti kaip oras apteka,zinoti ko nori is to spoilerio,nes ju yra ne viena rusis,zinoti kur ji montuoti.
O belekoks spoleris,gali padidinti automobilio sanaudas,sumazinti max greiti,skleisti dideli garsa torbulencijos.
Taip kad faculyti ar tu tikrai zadi su tuo r19 i staigu posuki ivaziuoti 150km/h greiciu?As manau,kad ne...taip kad tau aerodinamika nera svarbi,darai tiuningini grazu buferi,ji dedi ir vaziuoji.Nes tau ta aerodinamika nereikalinga...Jei pas tave butu masina su 300AG ir svertu ten 700kg tada taip tau reiktu to.O dabar nereikia...Plius tu neturi lesu tam,nes darant buferi reikes ir pluosto,ir dervos,is sablono,ir t.t.
Ir šitą: http://www.autoreviu.lt/portal/index/article/7216
faculty. Dabar apie tave. Pasiskaičiau tavo planus ir pakvipo GOLF tiuningu. Renault mašinoms jis netinkamas ir kiek teko matyt stailintų devynioliktukų, geriausiai atrodo su 16V body kitu. Jei biudžetas ribotas, tada geriau nedaryk nieko, o tik susitvarkyk iki pilno standarto ir patikėk, nustebsi kaip atrodys tavo R19 Sėkmės
Ignatio rašė:neturi supratimo nei "popsovo" straipsnio autorius, jei pats "kopypaistintojas".
Luko rašė:nepykit už ot, bet aš maniau, kad andriuza pats čia taip gerai viską išmano... o pasirodo...
faculty rašė:paziurek kiek forume informacijos is jo ...
Arizona rašė:pasakysiu as...susitiko "du viska ismanantys" uzterse foruma, keturios temos uzrakintos tiuningo skilty.ar tai normalu? Visu pirma uzaukit...tada atsiras ir patirtis, ir dings "klejones"...pasiulymas Moderatoriams : abiem pasiulykit pailseti savaitei nuo forumo, kad apsiramintu ir nerasytu tokiu veju, kad net koktu skaityti...
Ulala rašė:Arizona rašė:pasakysiu as...susitiko "du viska ismanantys" uzterse foruma, keturios temos uzrakintos tiuningo skilty.ar tai normalu? Visu pirma uzaukit...tada atsiras ir patirtis, ir dings "klejones"...pasiulymas Moderatoriams : abiem pasiulykit pailseti savaitei nuo forumo, kad apsiramintu ir nerasytu tokiu veju, kad net koktu skaityti...
Jo, atsiras patirtis.. apsiženysit... kitaip kalbėsit..
P.S. Arizona, žmona išėjo pas drauges, kad net du post'us gavai galimybę parašyt ?
faculty rašė:jai buceu rades nebuceu sukures sios temos...
priklauso kokias rankas turi tada priklauso ir kaina jai darysi kruopsciau mzeu visko reikes ir mazeu lyginimu ir t.t...o jai tepel mekel tai ilgai prie jo darbuosies...
Raimondelis:) rašė:Tai kad jus dwiese jau cia romanus parasot, tai dar keli prisidetu tai formas laginti pradetu.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 10 svečių