Puslapis 1 iš 3
Nuo ko pradeti TUNING'a

Parašytas:
Tre, 2004-Sau-14 13:01
SMOG
Nuo ko pradeti tuninguoti, kad trauktu daugiau nei gali

? Ir gal kas keitete varykli is 1,7 mono i 1,8i 16V

ir ar daug kainuotu toks malonumas?[/b]
Re: Nuo ko pradeti TUNING'a

Parašytas:
Tre, 2004-Sau-14 13:04
GTM
SMOG rašė:Nuo ko pradeti tuninguoti, kad trauktu daugiau nei gali

? Ir gal kas keitete varykli is 1,7 mono i 1,8i 16V

ir ar daug kainuotu toks malonumas?[/b]
nedaryk is sudo virves

jei jau taip sumastei tai pigiau bus parduoti sita ir nusipirkti jau gatava 16V

patikek manim...

Parašytas:
Tre, 2004-Sau-14 13:19
Melom
Vieno variklio pakeitimas kitu tai dar nera tiuningas...

Parašytas:
Tre, 2004-Sau-14 13:39
Reno
Jep, geriau parduoti ir dasimetus pirkti 16V

Parašytas:
Tre, 2004-Sau-14 14:06
Marius
Del variklio keitimo tau jau pasake, o del viso kito "traukimo tuningo", tai jei neturi pakankamai pajamu geriau net nepradeti.

Parašytas:
Pen, 2004-Sau-16 17:24
Uptempo
dek volvo 480 turbo motora ir bus tau tiuningas:}

Parašytas:
Pen, 2004-Sau-16 18:40
Marius
Nu ir ka tu cia pasakei?

Parašytas:
Pen, 2004-Sau-16 20:42
Uptempo
na zmogus klause kiek kainuotu pasikeist 1,7L. i 1,8L. 16v.tai as jam ir pasiuliau geriau i ta turbinini pasikeist


Parašytas:
Pen, 2004-Sau-16 20:58
wateris
Yra taip.. Uzsimane vienas bachuriukas tuninguot masina klausia jis pas kita: Kaip reik pasidaryt prikini bueri paciam nes pinigu nera? Tas atsake: Ziurek uzsimesi priekini buferiane? kaip atrodys masina su priekiniu darytu galiniu nea? Uzsimesi galini kaip atrodys be slenksciu? Reiks ir tuos det. o kaip siti bus tai su skardinaiais ratlankiais nevazinesi? O kas is tu ratu jej nera kam ju sukt? Reiks varikli daryt? O kas per tuningas be Tiesinto duslintuvo, aparaturos ir saliono daryto? Moralas: nedaryk tuningo tol kol neturi pinigu pakankamai nes nieko gero nesigaus!
xixixi


Parašytas:
Pen, 2004-Sau-16 22:28
Uptempo
tai vat del to mieli tautieciai geriau darykit style"inga


Parašytas:
Pen, 2004-Sau-16 22:31
Marius
Tai tu pasakyk kiek kainuotu? O jei siulai, tai is karto ka nors geriau, pvz.: Safrane 3.0 biturbo, o jei nesutalpina, tai gal Alfa 155 Q4 tiktu?

Parašytas:
Pen, 2004-Sau-16 22:33
Uptempo
jo gerai butu tuos 262ag.safranes pavaikyt

bet deja iki jo dar

kaip iki menulio


Parašytas:
Šeš, 2004-Sau-17 00:36
wateris
Uptempo rašė:tai vat del to mieli tautieciai geriau darykit style"inga

Bet kad ir ji norint pasidaryt norm reik Lt nemazai


Parašytas:
Šeš, 2004-Sau-17 09:05
Uptempo
16v modeliukas jau kaip ir su style"ingu,ti ratus didesnius uzdet


Parašytas:
Šeš, 2004-Sau-17 11:56
wateris
Nu tai jo

dar slenkscius priekinio buferio suzeminima ir jau galima vadinti stylingu, bet norint padaryt gera tai...


Parašytas:
Šeš, 2004-Sau-17 22:37
Marius
Man tai 16V tik galinius ratus per 2cm isnesti ir daugiau nieko netruksta, nebent kito salono, nes dizainas tragiskas.

Parašytas:
Pir, 2004-Sau-19 10:09
Melom
Marius rašė:Man tai 16V tik galinius ratus per 2cm isnesti ir daugiau nieko netruksta, nebent kito salono, nes dizainas tragiskas.
Vat man idomu ar nuo kokios "Meganes" salonas netiktu...

Parašytas:
Pir, 2004-Sau-19 10:52
Irmantas
Nebent sedynes ar panele(jeigu ilgis panasus)tiktu


Parašytas:
Pir, 2004-Sau-19 11:04
GTM
Irmantas rašė:Nebent sedynes ar panele(jeigu ilgis panasus)tiktu

xexexe

taj panasus i Irmuka

:D:D

Parašytas:
Pir, 2004-Sau-19 16:56
Marius
Nu meganes nzn, R19 tai dar palyginus kampuotas, o meganes salonas per daug apvalus.

Parašytas:
Ant, 2004-Sau-20 10:12
Melom
Marius rašė:Nu meganes nzn, R19 tai dar palyginus kampuotas, o meganes salonas per daug apvalus.
Na nepasakyciau, kad R19 ph II panele kampuota. Tik va kad apacioj kur baigiasi panele, galetu buti bendras ispildymas su deklu prie pavaru svirties. Vasara galvojau kaip ten ka sujungus, bet manau matet kas man te isejo


Parašytas:
Ant, 2004-Sau-20 10:16
Marius
As norejau pasakyti, kad pati masina kampuota ir nelabai tiks apvali panele, o be to pas megane tas altorius irgi neypatingas, pas Liuda senam renuke neblogai buvo padaryta, tik neaisku kaip atrodytu ant PhII.

Parašytas:
Ant, 2004-Sau-20 11:49
Irmantas
Evaldas i savo 16V PH1 isidejes altoriu nuo audi90 perehodo.

Parašytas:
Ant, 2004-Sau-20 12:24
Melom
Pala pala nelabai supratau ka tas "altorius" reiskia


Parašytas:
Ant, 2004-Sau-20 13:07
Reno
papa pala, nesuprantu, Melom masinoje net ir ziema panele palieka. Ei kaunieciai, isgelbekit jus ja, bo susals...

Parašytas:
Ant, 2004-Sau-20 15:06
wateris
Nu ja man ta vieta irgi nepatinka, bet pas amni ten eqvalaizeris prisuktas tai biski graziau atrodo ir dar negrazu tan kur baigiasi tas altorius iskart nukirsta o rankinis ant zemes guli

he he

Parašytas:
Ant, 2004-Sau-20 15:14
Ulala
he, tiuningas tiuningu.. ten ?eminimas banperi? .. hm.. o kaip paskui bordi?rais laipiot ?

. Jau ir taip turiu problem? kai pasninga, tai priekiniu bamperiu stumiuos snieg? kiemuose ir pana?iai, o jeigu pa?emint dar tai i?vis b?t galima gatves valyt

tik tvirtesnio kokio reikt?

Re: he he

Parašytas:
Ant, 2004-Sau-20 17:11
GTM
Vdm rašė:he, tiuningas tiuningu.. ten ?eminimas banperi? .. hm.. o kaip paskui bordi?rais laipiot ?

. Jau ir taip turiu problem? kai pasninga, tai priekiniu bamperiu stumiuos snieg? kiemuose ir pana?iai, o jeigu pa?emint dar tai i?vis b?t galima gatves valyt

tik tvirtesnio kokio reikt?

cia jau turi pasirinkti.. kaip sako viena atrandi - kitka prarandi.. taip kad jei jau tai daraisi - ziema vaiksciok peskom


Parašytas:
Ant, 2004-Sau-20 17:41
Irmantas
Melom rašė:Pala pala nelabai supratau ka tas "altorius" reiskia

Deklas prie pavaru svirties su bendru ispildymu.

Parašytas:
Ant, 2004-Sau-20 22:16
Marius
Kam nepatikta zemintos masinos, tai galima aukstinti, irgi savotiskas tiuningas
