Paparaci rašė:vel andriuzos zinios ish lempu universiteto
Nu nu...man labai idomu.Papasakok placiau ka tu zinai
Pvz kodel pas porshe carrera spoileris islenda automatiskai tik pasiekus 130km/h greiti?
Kodel ziedininkai deda difuzorius,spoilerius,daro sonines angas?
O gal zinai del ko rimti ziedininkai veza auto i vokietija i bmw zauber oro tuneli,ir ziuri aerodinami automobilio aptakuma?
Ar zinai tai,kad aerodinamika turi buti paskirstyta ant visu 4 automobilio ratu vienodai?Draguose aerodinamika turi buti geresne ant varanciuju ratu.
Ar atkreipei demesi,kad pas dauguma nauju/greitu automobiliu valytuvai yra paslepti po kapotu?
Atliekant visa savadarbi automobilio aerodinamini tiuninga,reikia tureti galvoje itin daug informacijos,kad vaziuojant dideliu greiciu oras apteketu automobili lengvai,aerodinamine jega spaustu automobilio kebula prie zemes,kad butu geras sukibimas su kelio danga.
Ant daug automobiliu markiu,yra pirkti body kitai isores garsiu pasaulio tiuningo firmu,kurie yra isbandyti aerodinaminiuose tuneliuose,ir yra patikimi.
Cia zmoniu ismanaciu aerodinamika zodziai:
Ar galima paciam pasidaryti spoileri?
Savadarbis spoileris gales atlikti tik estetines funkcijas. Bet tai nenaudinga, nes gali išaugti kuro sanaudos ir padideti oro srautu keliamas triukšmas. Gamyklose gaminami spoileriai turi išlaikyti griežtus egzaminus aerodinaminiuose vamzdžiuose. Paciam pasidaryti aerodinaminio spoilerio neimanoma.
Kada pasireiškia spoilerio efektyvumas?
Spoileriai gaminami atsižvelgiant i daugeli faktoriu: automobilio mase, variklio galinguma, judejimo greiti, kebulo ypatybes ir t.t. Nera reikalo naudoti spoilerius sunkiuose ir galinguose automobiliuose, nes norint pasiekti spoilerio efektyvuma, reiketu labai padidinti spoilerio plota. Paprastai spoileriai naudojami automobiliuose, kuriu variklio galia viršija 200AG (147kW), ir kurie turi iveikti staigius posukius judedami 70-150 km/h greiciu. Priekinis spoileris naudojamas, esant didesniam kaip 150 km/h greiciui, tam, kad nepakiltu automobilio priekis (kebulas ima veikti kaip sparnas). Kelias dešimtis kg sveriantys spoileriai nereikalingi judant žvyro danga (del per mažos trinties ir nelygios kelio dangos) ir automagistralese (nera staigiu posukiu).
Koki spoileri pasirinkti ir kur montuoti?
Reikia apsispresti, kokiu tikslu spoileris bus naudojamas - prispausti automobili prie žemes, pagerinti aptakuma ar del grožio. Taip pat reikia žinoti, kad spoileriai skirtingi sedan, coupe ir hatchback kebulams. Jei sedanuose spoileris montuojamas ant bagažines dangcio krašto, tai hatchback'ai (ir kai kurie coupe) turi keleta spoilerio montavimo vietu.
Taip,kad betkoks Petras savo garaze nepadarys spoilerio kuris atliks aerodinamini darba.
Nes reikia tureti kaip minejau daug ziniu,aerodinami tuneli,kad matyti kaip oras apteka,zinoti ko nori is to spoilerio,nes ju yra ne viena rusis,zinoti kur ji montuoti.
O belekoks spoleris,gali padidinti automobilio sanaudas,sumazinti max greiti,skleisti dideli garsa torbulencijos.
Taip kad faculyti ar tu tikrai zadi su tuo r19 i staigu posuki ivaziuoti 150km/h greiciu?As manau,kad ne...taip kad tau aerodinamika nera svarbi,darai tiuningini grazu buferi,ji dedi ir vaziuoji.Nes tau ta aerodinamika nereikalinga...Jei pas tave butu masina su 300AG ir svertu ten 700kg tada taip tau reiktu to.O dabar nereikia...Plius tu neturi lesu tam,nes darant buferi reikes ir pluosto,ir dervos,is sablono,ir t.t.