Nu jei lasa, tai reiskia kazkokia tarpine (salnika) reikia keisti. Gali laseti arba is variklio arba is pavaru dezes. Jei leidzia pro karterio tarpine, tai cia dar nelabai brangiai bus pakeist. Nu dar pigiau jei voztuvo dangtelio tarpine leidzia (kas nelabai tiketina, nes atsidarius kapota visas variklis turetu buti tepaluotas). Na o kitu tarpiniu (salniku) keitimas tikrai nepigus dalykas. Jei tas susije su pavaru deze, tai daznai buna taip, kad pigiau pakeist deze nei salnikus. Nu bet patikimiau aisku tvarkyti o ne keisti deze.
Kolkas nenoriu prisisvaigti, nes cia reikia ziureti po masina palindus o ne spelioti. Kur paziuretu negaliu pasakyti, nes as vilnietis.
Tepalus ir tepalo filtra geriausiai paciam nusipirkti ir nuvaryti pasikeisti, nes ten kur keicia nemokamai, reikia pirkti tepalus ir tepalo filtra, kurie buna neaiskios firmos arba brangesni, ko pasekoje gaunasi tas pats, kaip paciam nusipirkus norimos rusies tepala ir filtra ir nuvezus pakeisti.
Del tepalo lygio rodymo, tai as asmeniskai nesu mates kad uzsidegtu lempute, nors ir mazai butu. Siaip ijungus degima, turi suveikti daviklis prietaisu skydelyje, kuris parodo tepalo lygi. Uzvedus auto jis neberodo nieko. Jei ijungus degima skydelyje daviklio parodymai taip ir nieko nerodo, reiskia neveikia tepalo lygio daviklis. Ji reikia keisti. Parduotuvej gal apie 30-40 lt, + dar pakeitimas, kuri geriau atliktu nusimanantys meistrai.