rwt rašė:man idomu tarkim jeigu kuro misinys per riebus (nes mires zondas), tai CH nepadideja? dar variantas jog dirzas persokes arba keite neseniai ir nepataike per danti.
p.s. jeigu neiseis sureguliuot ch, gali toki finta isbandyt:
http://www.lll.lt/2008/07/technikine-ap ... -hc-lygis/
Nuo per riebaus mišinio labai išauga CO, CH rodiklio tai neįtakoja. CH rodiklis pradeda kilt tada, kai atsiranda nedeginto kuro, t.y. jei kokia žvakė nesuveikia, vožtuvas sandariai neužsidaro, nes yra prikepęs arba užspaustas, ir dėl šių veiksnių degalai patenka į išmetimo traktą. CH velniškai gerai mažina teisingai dirbanti EGR sistema (nes ji tam ir skirta).
Va čia yra pdf'as anglų kalba, kuriame puikiai išdėstoma koks parametras ką rodo ir dėl ko jie kinta
http://www.autoshop101.com/forms/h56.pdf.
O apibendrinant, tai galėčiau pasakyt tokią veiksmų seką:
- išvalyk paskirstymo dangtelį, kad nebūtų nei tepalų, nei jokių nuo degu ant kontaktų;
- su testeriu pamatuok visų žvakių laidų varžą, jos visuose skirsi, bet nei bent vienas nerodys - iškart pasikeisk.
- išsisuk žvakes ir pravalyk tarpą tarp elektrodų, o paskui su tarpumačiu sureguliuok vienodą 0,8 tarpelį visoms žvakėms, arba nusipirk naujas žvakes.
- kaip rwt minėjo, reikėtų patikrint metkas ar teisingai uždėtas diržas
- o taip pat pamatuot vožtuvų tarpelius ir ypatingai atkreipt dėmesį į išmetimo vožtuvus, nes jų lizdai dėl didelių terminių apkrovų greičiau sėda nei įsiurbimo ir jie dažnai linkę užsiveržt pakaitus varikliui.
Sėkmės