andriuza » Ket, 2010-Lie-15 00:12
Jei 600lt ir visos jo medziagos,slenksciu nelopo,o naujus deda tai normalus.Jei dirbant kaip isprotejusiam,lakstant kaip vejui slenksti galima pakeisti per 2val.Siap galetum nuemes slenkscius tuo apdailinius parodyt foto,mazdaug pasakyciau kas ten vidui yra.Nes vistiek jei lupt slenksti visa,tai tada jau ir ten pastiprinimus reik det kaip pas mane,jei nenori kad ateiti kebulas pradetu per puse linkti.Ta vidurine stoike yra gan stipri bent pas dviduri,bet rudis nuzudo viska.Su arkom nesusiduriau as,nes pas mane kaulines jos,bet neaisku ar jis mokes gerai pakeisti jas,ar atitaikys graziai.Nebent ten palei pati krasta tik virinti nauja skarda.
O dugna virinti tai...Nesuvirinsi nieko tu ten,vienintele iseiti yra,deti ant verstuvu auto,vesrstis masina,valyti smala visa,tada su smeliu valyti,o po to virintis aisku nugruntuoti pries tai nors plonu sluoksniu viska.O kaip paciame reme dugno sustabdyti korocija as neisivaizduoju,pats idijaliausias variantas butu nugrezineti,ir valyti smeliu viska,po to geru gruntu 2 komponentu ispusti viska,tada suvirinti atgal,pusti per skyles ta pati grunta,tada gravitexa,ir ant galo vaska.Bet cia belekokie pinigai yra...Kaina tokio darbo,dugno tvarkymo gali siekti ir 3000lt,bet butu speju dar geriau nei is gamyklos isriedejo,ir laikytu tikrai ilgai,ilgai iki senatves tau ir man,bet reiktu priziuret viska.T.y nubrozdinus dugna sutvarkyti visada,i atitinkamas vietas vaska pusti pries ziema,ir jos viduryje paciam.
Antras variantas,yra rudziu surisejas neplaunamas,t.y uztepi ji,ir po to ant jo dazyti gali...Bet jo 100ml kainuoja apie 70lt,tai jo reiktu tikrai nemazai...bijau pameluot,bet gal net ir 0.5L neuztektu.Tada pust rema,nes tik remas ir rudija pas 19 kiek pastebejau,po to apokosidke,ir tada vasko daug daug privaryt...Rasyciau dar ir dar kur pas 19 reik virinti,bet cia mazai kam aktualu,yra daug vietu kur bus sikna greit ir pas mane,ir pas daug ka,nors ten nesimato,net kad rudele butu ar kas,atrodo idijaliai viskas,as pats pastebejau nesenai,reiks bandyt taisyt kol nevelu tas vietas.O tos vietos yra Stakanai,ir prieki,ir gale...Uztepta mastika viskas,o po ja rudyja,ir nieko nematysi..As dabar apsirinkinedamas motora pamaciau,kad prieki stakanai atsoke nuo landzeronu,ir ties stoike priekine ten netoli,zodziu beveik aplink visa stakana varkes ten visokios daros...Reik imt brezinius,sokt i duobe ir matuotis,ar aplamai tas kebulas tiesus..Nu toks ir tiesus,svarbu traversas su tiltas stovi gerai.Jei jie gerai,viskas kitur irgi bus +- gerai.Tarpus galima pasidaryti grazius ir taip.Toliau ka reik virinti..Aplamai viso kebulo siules,visur po mastika beveik yra rudys...Tai yra dugnas rudyja nuo kebulo,kur yra kontaktais sujungta,del to as ir nenoriu pasilikti ilgam savo 19...Nors,jei uzplauks kada,ir bus lesu,jei nebus surasim..Ardyti visa masina,bet ardyti iki negaliu,lupt aplamai viska kas tik tai matosi.Ir tada daryt rimtai iki galo,ir dugna ir visa kebula virinti per naujo,kas vadinasi tikra restauracija...Ir toki dalyka,jei as ir pats daryciausi man atsieitu apie 10000k lt.Bet butu viskas padaryta tikrai puikiai...Ir skyles kokios slenksti nematytum maziausiai 20metu.O ka padariau as,cia tik kosmetinis remontas.Normalus auto paruosimas-nudazymas visos pilnai su prajomais vidum ir t.t. nuo 5000lt prasideda.Manau uztektinai parasiau apie auto kebulo remonta.
P.S. Susitvarkyti gerai,gali tik pats sau,savomis rankomis,joks kitas asmuo tau to nuosirdziai nepadarys,nei brolis,nei tevas nei kaimynas,nei uz didelius pinigus.Is kito,gali tik patarimu sulaukti.Zinau ka sakau...
As kaip savo sveiciau,garaze senei ispizdavojo net,na tiek ten sveist tipo..Sau darau,tai ir sveiciu kaip sau...O kitam pasviestu biski,prateptu suriseju,uzvirintu,uzdazytu ir sakytu kaulas...Nors ten atmestinai padaryta,ir dar sakytu duok man lt uz darba,kuri po 5m reikes perdaryti.
Renault 19 16V ph1
MB W124 2.3L