Puslapis 12

Orientacinės važiuoklės dalių ir jų keitimo kainos Klaipėdoj

StandartinėParašytas: Ant, 2010-Bal-20 15:39
Julekas
Sveiki, nelabai pavyko prisijungti prie kitos temos, tad sukuriu savo kampelį.
Kaip minėjau savo prisistatyme turiu neblogą sąrašiuką gautą servise keičiant tepalus. O jis toks:
1)Pusašio apsauga kairės pusės 40 lt (darbas 140)
2)pusašio apsaugos guolis leidžia kairės pusės 120 lt (darbas 40)
3) Skausminga bet.... leidžia vairo kolonėlė, restauracija 800 (montavimas 400) :crybaby:
4)vairo traukės abi 70 lt (darbas 160)
5)šarnyras kairės pusės 30 (darbas 60)
6) priekinės stabdžių kaladėlės ir diskai 142 (darbas 120)
Tai serviso (ne renault, bet kitos markės įgaliotas servisas) apytikslės kainos, tad gal iš savo patirties pasidalintumėte kur būtų geriausia ir pigiau pirkti - keisti, ir šiaip kokios kainos vyrauja dažniausiai (apie techniką nei bum bum neraukiu kol kas) Man žinomi mano auto duomenys ph2 1721 cm3 54 kw 1994 metų. Būsiu labai dėkingas už informaciją, finansai riboti, bet norisi saugiai ir patikimai važinėti :D

Re: Orientacinės važiuoklės dalių ir jų keitimo kainos Klaip

StandartinėParašytas: Ant, 2010-Bal-20 16:36
wdevil
Julekas rašė:Sveiki, nelabai pavyko prisijungti prie kitos temos, tad sukuriu savo kampelį.
Kaip minėjau savo prisistatyme turiu neblogą sąrašiuką gautą servise keičiant tepalus. O jis toks:
1)Pusašio apsauga kairės pusės 40 lt (darbas 140)
2)pusašio apsaugos guolis leidžia kairės pusės 120 lt (darbas 40)
3) Skausminga bet.... leidžia vairo kolonėlė, restauracija 800 (montavimas 400) :crybaby:
4)vairo traukės abi 70 lt (darbas 160)
5)šarnyras kairės pusės 30 (darbas 60)
6) priekinės stabdžių kaladėlės ir diskai 142 (darbas 120)
Tai serviso (ne renault, bet kitos markės įgaliotas servisas) apytikslės kainos, tad gal iš savo patirties pasidalintumėte kur būtų geriausia ir pigiau pirkti - keisti, ir šiaip kokios kainos vyrauja dažniausiai (apie techniką nei bum bum neraukiu kol kas) Man žinomi mano auto duomenys ph2 1721 cm3 54 kw 1994 metų. Būsiu labai dėkingas už informaciją, finansai riboti, bet norisi saugiai ir patikimai važinėti :D


pirkaus vairo traukiu antgalius, tai 35 lt/vnt, pasikeist galima paciam, tik ratu suvedima reik pasidaryt, sarnyras isvis lengvai pasikeicia, nusiimi rata, atsuki varzta is stebules kad issimautu, atsuki nuo sakes ir nusiima, kad poto lengviau istatyti po sake pasikisi kalade ir donkrato pagalba leidi masina kad pasikeltu sake ir tada lenvai viskas pasitaiko, vairo kolonke mokejau 80lt, nenauja, keiciau pats, turedamas tik garaza su duobe, va linkas i ta tema, ten placiau http://r19klubas.smail.lt/forum/viewtop ... highlight= , kalades su diskais keiciasi taip pat nesudetingai, tik reikia antro zmogaus nuorinimui, realiai ir pusasius pasikeist gali, tereik tik kiemo, ant kaladziu uzsidejai masina ir palindes gali viska pasiekt, keiciau motora tai viskas daliai ten ardosi :) viska kas tau cia parasyta, galima paciam pasidaryt, ir nereik labai dideliu salygu, tik raktu reiks ir kad rankos ne is uzpakalio dygtu :)

cia siaip jau kazkoki prabangu servisa radai jei uz vairo antgalius, 120 darbas, ten nuimi rata, atsuki verzencia verzle ant traukes, atsuki nuo stebules, issisuka tada dailiai jis ten ir susuki nauja atbuline tvarka :) 40 litu ratu suvedimas, ir ramuma :) jei sugalvosi pats darytis, tikrai cia beveik visi sitokius darbus daresi, tikrai patars ir pasakys kaip kas daros ;)

o beje koks cia servisas tiek jama?

StandartinėParašytas: Ant, 2010-Bal-20 17:01
Raimondelis:)
Nu tau cia nepigiai paremontavo. vairo kolonele 800lt nauja kainuoja su visom traukem ir antgaliais. pusasio apsaugine guma su guoliu apie 50 lt o jie 120 paskaiciavo. zodziu aferistai belekokie.Uzjauciu as tave kad papuoliei i toki servisa :puke:

StandartinėParašytas: Ant, 2010-Bal-20 17:38
Julekas
Dėkui už atsakymus, na pačiam dar krapštytis tai žinot kol kas dar baisoka nes labai daug dalių atliktų :) šį mėnesį tarsiuos dėl vizito pas "privatininkus", nes servise tai per daug neslėpdami pasakė, kad tikriausiai pas juos brangoka bus (nesigaudau dar rinkoje bet ko paklausus tai visi atsakydavo kad už tepalus ir visus filtrus bei aišku pakeitimą dar retam teko moket 200) :) bet bent jau jų dėka žinosiu nuo ko pradėt. Aišku su laiku ir pats kažką pradėsiu gaudytis, bet dabar paprasčiausiai tiesiog ieškosiu kur pigiau. O kad tvarkytis reikia tai reikia skubiai, nes vakar pilies gatvėj galvojau, kad visas išbarškėsiu, tad ilgų kelionių nebeplanuoju.
Dar norėjau paklausti kur sliekų ieškoti dėl kartais stringančio pavarų perjungimo (nors ir klevo lapas, bet būkit ramus sankaba iki dugno nuspaudžiu :) ) kartais tenka gerokai pakriokint varikli ir pastabdyt kitus eismo dalyvius, nes pvz su dideliu pasipriešinimu jungti tenka iš pirmos į antrą ar atvirkščiai, o kadangi nenoriu per jėga tai tenka išmynus "pakalatuot per pavaras" kol daugmaž atsistato. Nepykit, kad jau toks "Kodėlčius" esu, bet gyvenime niekad nesusidūrus su auto techniniais dalykais tai pradžia nelengva....

StandartinėParašytas: Ant, 2010-Bal-20 20:05
limulus
man irgi reikes keisti priekinius stabdziu diskus. Tai piagiausiai radau Arustoje uz 70lt/vnt, parduodami tik po du. Bet mano yra 16v, tavo gal net pigiau kainuotu.

StandartinėParašytas: Ant, 2010-Bal-20 20:41
Ignatio
Nu nafik kainos :retard:

StandartinėParašytas: Ant, 2010-Bal-20 22:27
Raimondelis:)
del pavaru tai gali buti arba sankabos pedalo automatinis itempejas kaltas, arba pavaru svirties trauke atsilaisvinus, arba obuoliukas isdiles.jei sitie du dalykai tvarkoj, tai tada slieku ieskot reikia pavaru dezej.

StandartinėParašytas: Ant, 2010-Bal-20 23:32
andriuza
Be zodziu as....

StandartinėParašytas: Tre, 2010-Geg-19 17:26
Julekas
Taigi nuriedėjus per mėnesį 750 km nutariau kad metas mašiniuką priduoti į "ligoninę" ir kuri laiką vėl pasinaudoti viešuoju transportu :) pirmoje eilėje priekiniai stabdžiai (nuo 60 km/h stabdant labai jau mušė per pedalą ir jei ne ankstyvas stabdymas pavaromis galbūt prie šviesaforo būčiau ką nors "pabučiavęs" :) ) aišku traukės, šarnyras irgi laukia nesulaukia dėmesio. Bet apskritai per pirmąjį vairavimo mėnesį šis modelis nepavedė, ir džiugino savo manevringumu bei veržlumu kai kuriose sudėtingose situacijose. Tiesa, pagaliau išlindus į magistralę, nauja mįslė atsirado ties 80 km/h pasigirstantis toks lyg ir ūžimas iš galinės dalies tai trys variantai mano manymu: guoliai, kiauras duslintuvas "uždainuoja" arba lievos padangos (universalios, ne pirmos jaunystės geru protektoriumi, bet kaip supratau paruoštos dygliavimui su skylutėm - galbūt jos tokios triukšmingos). Žinoma planuoju ir žibintus pasireguliuoti tik dar nesidomėjaU kiek tai atsieina, nes bent rajoniniuose keliuose tai iš priekio labai jau signalizuoja, kad kartais tenka prasilenkti isijungus gabaritus :( tad dabar tiek mano renuku gaivinimo istorijos :)

StandartinėParašytas: Ket, 2010-Geg-20 14:57
Weegis
Zibintus drauges coltui reguliavom Vilniuje skubiai, tai 20lt teko palikt. :) Tech. apziura norejom kuo greiciau praeit.

StandartinėParašytas: Ant, 2010-Geg-25 14:56
Julekas
Renuko reanimavimas vyksta - stabdžių diskai ir kaladėlės jau vietoj, tik problema dėl šlangelių pakeitimo, nes nepavykus atsukti, bus keičiami vamzdeliai, traukės pasirodo dar pakankamai ilgai tarnaus, šarnyras nupirktas pusašio gumos jau ruošiamos. Tik tokia didesnė bėda su vairo kolonėle, išėmus ją pasirodo palopyt jos nelabai pavyks tad išeitis tėra tik restauracija. Tad kur Klaipėdoje užsiimama restauracija ir kokios kainos maždaug šiuo metu ?

Beje einant TA dėl kokių išorės defektų galėtų nepraleisti - mano atveju yra dešinėje pusėje per beveik visą šoną perbrėžimas ( buvusiam šeimininkui šią "dovaną" paliko anonimas automobilių aikštelėje) ir truputi parūdijus atidarius vairuotojo pusės dureles ant slenksčio bei keleivio pusės durelių apačioje.

StandartinėParašytas: Ant, 2010-Geg-25 17:28
limulus
kiek girdejau tai dabar ziuri kad dugnas ne butu kiaurai prarudijes. Del ibrezimo ant sono tai nieko baisaus.

StandartinėParašytas: Ant, 2010-Geg-25 23:41
andriuza
Ziurint kiek ibrezta,jei labai stipriai gali nepraleist...O del dugno tai teisybe :)

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Geg-29 18:24
Julekas
Na va renukas vėl kieme "garbingai" prie konteinerių (patogiausias manevravimas) pastatytas, važiuoklė aplopyta gerokai, vairo tikslumas dabar toks, kad tenka prieš kiekvieną posūkį primint sau, jog pasukti reikia kur kas mažiau nei anksčiau. Remonto kaina gavosi taip sakant antras renukas.
Taigi padaryta:
Vairo kolonėlės restauravimas
Stabdžių diskai, kaladėlės ir žarnelės
šarnyras
abu atraminiai guoliai
spyruoklė (buvo trūkus)
pusašio apsauga
pusašio guolis
truputis virinimo už priekinio kairiojo rato
nuplauta variklio apačia
na ir dar kažkokios gumos.

kažkur liepą planuojamas duslintuvo pavirinimas (skylės tik galiniame bakelyje o šiaip dar geras) taip pat dugną kažkokiu graviteksu užpurkšt, taip sakant paskutiniuosius potėpius technikinei. :)

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Geg-29 20:56
limulus
Kiek uz vairo koloneles restauravima mokejai ir kur restauravo? :ninja:

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Geg-29 21:26
Julekas
pats meistras nerestauravo o vežė kaip sakė į kažkokį hidraulikos centrą lyg ir dubysos gatvėj.... pats restauravimas 200 kažkur, na montavimo darbai kažkiek brangiau išėjo

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Geg-31 22:24
Julekas
Arizona prišnekėjai....... Priekinę dalį neša į dešinę pusę, auto važiuoja tiesiai vaira pasukus 45 laipsniai maždaug į kairę. Bus didelių problemų ar tiesiog užteks kažką pareguliuot?? :(

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Geg-31 22:27
Raimondelis:)
suvedima pasidaryt reikes, o jei suvedimas buvo darytas po tu visu tavo remontu tai tada tik vaira persistatyti i normalia padeti.

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Geg-31 22:43
Julekas
vat man dabar ir įdomu ar meistras darė suvedimą reiks ryt jam skambtelt, nes kaimo keliais kažkaip nesijuto kadangi žvyrkelio duobes apvažiuojant nuo vieno kelio krašto iki kito, bet magistralėj tai taip ir važiavau pasukęs vairą :)

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Geg-31 22:45
Raimondelis:)
tai jei paleidus vaira netraukia i sona tai gali buti kad tik vaira persistatysi ir fsio.

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Geg-31 22:46
Julekas
paleidus po biški traukia....

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Geg-31 22:47
Raimondelis:)
na tada bus suvedimas nedarytas, arba darytas tik is akies, tam kartui.

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Geg-31 22:49
Julekas
o suvedimui reikia kokio nors stendo ar ir garažinėm sąlygom galima padaryt, nes jei rimtesnės technikos reiks tai tikriausiai su armi servisu teks padraugaut :D

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Geg-31 22:52
Raimondelis:)
reikalingas stendas padaryti suvedimui, aisku jei uztaikysi gali ir garažini koki rasti kuris primitiviom priemonem padarytu ta suvedima ne prasciau nei su tais kompiuterizuotais stendais :)

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Geg-31 22:56
andriuza
Nest i sona dar gali,ir del ne vienodo slegio padangose.

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Geg-31 23:01
Julekas
hmmm gerai kad priminei, pas mane viena padanga priekine su bortu pasibučiavus buvo nesėkmingai stabdant stotelėje, na bet tokiu atveju vairas nebūrų persisukęs, bet jei nebeneš į šoną tuomet bus aišku, kad tiesiog vairo padėtį perstatyt tereiks :)

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Lie-19 21:29
Julekas
Ieškantiems pasiremontuoti KLAIPĖDA:
1) reikalai su padangom ir ratų suvedimu - Panevėžio g. 12 nuosavas namas nereiks klaidžiot - šalia gatvės be iškabų bet laukiančiųjų eilutė vietoj iškabos :) dirba puikiai -----suvedimas 50 lt užsirašyt geriausia iš anksto.

2) reikalai su duslintuvu - važiuojant nuo "mūsų namo" šilutės plentu ant tilžės žiedo pasukt į dešinę (arba paprasčiau link Rimkų) po kaire turgaus pusėj yra vartai jei neklystu ten fūrų aikštelė kabo iškabos VOLVO ar pan . Vidiniam kieme. Užvirinta galinio bakelio visa apačia nors buvo 2 mažos skylutės bet skarda dėta per visą bakelio ilgį. Darbas atliktas mano manymu tikrai kruopščiai bei ta proga apsižiūrėjau duobėj auto dugno papuvimus :) ---- 40 lt
3) reikalai su šviesom: "Armiservisas" Šilutes pl 5. Sureguliuotos šviesos, pakeista viena lempa (buvau belenkokia po ranka pasitaikiusią įmetęs kai perdegė), pakeista numerio apšvietimo lemputė (pasirodo fiksatoriai ne tik man neįveikiami :) ) ----- gavos brangokai 47 lt bet nebe žvairu kosmonautišku ir skirtingo srauto šviesos žibina.... P.S Jų reguliavimas gali netikti Transkonai - buvau įspėtas tad tiesiog paprašiau jog reguliuotų taip, kad nebegasdinčiau kitų vairuotojų....

Tiek šio mėnesio vargelio, gal kam pravers.

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Lie-19 22:01
2SHAE
labai lengvai ten issima numerio apsvietimas ir lengvai isideda, tiesiog reikia atsuktuva reikiamoj vietoj ikist is pats islipa ;)

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Lie-19 23:12
Kestukas
o dieve... nu pas mane per pora metu 2 renukai iseitu kiek lygiai tokiam pat 54kw ph2 sudejom su tevu... ir tikrai kokie 16v :D

StandartinėParašytas: Ant, 2010-Lie-20 06:42
2SHAE
Kestukas rašė:o dieve... nu pas mane per pora metu 2 renukai iseitu kiek lygiai tokiam pat 54kw ph2 sudejom su tevu... ir tikrai kokie 16v :D


kazkur ne ten, arba ne i tema rovei :D