Kai perki, žiūrėk, kad sailenblokų guma būtų kuo giliau, nes jei visai prie krašto - ilgai nelaikys. O ištikro, labiau apsimoka pasikeist sailenblokus, guolį, ir turėsi praktiškai naują tiltą, kuris, jei teisingai viską padarysi, laikys tikrai ilgai.
Renault 19 PhI TXE 1,7i Renault Laguna I 2.0 Alfa Romeo 155 2.0 T.S.
bet tai kiek klausinejau sake kad tas guolis labai sunkei keicias .sep esu perejes visa auto savo rankom bet kazkaip nepasiryztu kist ranku prie to tilto prisiklausiau visokiu komentaru kad labai sunku pakeist i t.t
Guoli isimt lengva,su kirstuku perkalei ir ispurtei po to,bet nauja idet yra sunkiau,reik perehodus pasidaryt kad po to butu galima ipresuot tuos guolius.
Valdas23 rašė::D bet gal kas zinot kur rast kokiu foto kur butu parodyta kaip ten tikslei keicias kai tas guolis issiima?
ieskok kolegos Ignatio temos, jis kiek maciau buvo visa tema kaip perrinkti tilta buvo padares... reiks ir man kada toki procesa pasidaryt bijau kad ilgai nebelaikys
1999 Renault Dark G-Space
1993 R 19 PhII 1721 cm^3 T. Ć¾alias ex
1994 R 19 PhII 1721 cm^3 MĆ«lynas ex
Skype mano: w_devil
867093119 atsakau ir sms
Deja nepabaigiau savo pradėtos temos nors tiltas jau seniausiai surinktas ir uždėtas ant mašinos, nepadariau surinkimo proceso nuotraukų, todėl kaip ir neturiu ką parodyt. Jei kils kokie klausimai - rašyk, patarsiu kiek galėsiu.
Renault 19 PhI TXE 1,7i Renault Laguna I 2.0 Alfa Romeo 155 2.0 T.S.