andriuza » Sek, 2011-Vas-20 00:22
Imeciau tau i pm nuotraukas kelias kaip reiktu matuoti..Pasimatuok mazdaug ir parasyk..tampymas pririsus uz medzio,tai cia yra naura..ta prasme jei tau auto reik kad ji tik vaziuotu,tai cia nepakeiciamas sprendimas,bet jei tu nori is jos kazka daryti,tureti pastoviai,ja priziureti ar dar kazka ilgiau daryti,tai cia iseities nera..Nes tu nepadarysi to,ka galima padaryti masina uzsimetus ant stendo,ir tampant grandinemis...lygiai taip pat lanzeronu neistemsi..jus reik stumti vienas nuo kito spec plestuvu,dauzant per lenkimo vietas..o ne tampant atskirai po viena..Su televizorium tas pats,galima viska ideti..tik kaip tu ji idesi neaisku..ji pakeist galima per 1h jei viskas apardyta,bet pries tai reikia jam paruosti "vieta" ideti,padaryti taip,kad isidetu graziai jis,ir tereiktu tik privirinti..su traversu irgi..ji nuemus reikia matuoti ji,cia jau reik matmenys tureti,arba sale traversa toki pati,galima lyginti ta pati,galima ir kita det,skirtumo jokio nera beveik..apart darbo.Naujom masinom daznai daro tuos pacius,nes meistras ji istiesina apie 40% pigiau nei srote kainuoja jis,aisku ne visada imanoma tai padaryti.Bet 19 traversas nebus brangus,daugiau 50lt tikrai neduociau..O paskutinis zodis bus toks,jei viska atstatysi pagalgamiklinius parametrus,viskas bus ok,nereikes sparnu skyliu piluoti,kad sparna uzdeti normaliai,nereiks lempu skyliu piluot ir t.t..lanzeronai,telikas,traversas,posparniai..pastatyk juo pagal org matmenys,ir visa kita labai lengvai susides ir susireguliuos..nes jei is ju kazkas stoves ne taip,tai reiskias kad ir viskas stoves beveik ne taip..traversas kreivas,ratai ne savoj vietoi stovi,lanzeronai kreivi tai ir sparnai kreivi..telikas lievas,arba ne ten kur reikia,lempos irgi blogai ziures,buferis blogai uzsides,kapotas blogai darinetis gali ir pns..Kaip moki darbo ne daug ten,geras meistras per dvi dienas padarytu..o paciam be irankiu sunku bus manau.Geriau susirask meistra koki,ir pakalbek..pries tai pasimatuok viska,papasakok jam..ir paklausk kainos,pasakyk kad viskas bus apardyta,ir reikes tik tampymo darbus padaryt..ir pasakys kaina tau ne kosmine,nes didziausi pinigai yra imami uz ardymo,ir surinkimo darbus..Uz 500lt manau turetum rasti kas padarys tikrai tai.Kaip pvz paimsiu kaimynas dare m6 bmw..aisku kaip jis buvo sumaltas tai toli grazu iki tavo..bendra samata darbo kainos sieke 9000lt..6000lt uz ardyma/surinkima ir 3000lt uz skardu keitima,geometrijos atstatyma.Bet tie 3000 eina uz tunelio tiesinimus,stogo,bakavinu,ketvirciu keitimus..ten darbo daug nera..nugrezi,uzdedi nauja bakavina ir privirini..lanzeronus pastatai i vieta..5 dienos ir padaro..po to surinkineja 3sav,pries tai ardo savaite dar.O visi kalba kad lyginimas brangus..nebrangus jis,bet darbas iki jo,ir po jo yra brangus ir atsakingas..nes jei ismesi abi priekines lempas to automobilio ir jos suduz berenkant,tai ardysi ir surinkinesi uz dyka.Tokia va ta tiesa.Sekmes darbuose..manau klausimu daug kaip ir nebeliks tau ka daryt,bet jei ka tai klausk.
Renault 19 16V ph1
MB W124 2.3L