MAP rodo nesąmones, nėra pilnai numiręs. Per jį apsukos laisvos ~2000 laikosi... Robetas neturi nieko, išskyrus MAP, naujas MAP ~200LTL kainuoja. Kolonėlę radau pas žmogų už 200, bet tikiuos rast gal ir pigiau, nėra taip, kad visiškai mirus. Iš esmės, nesąmonės prasideda, kai toliau pavažiuoji. Mašinos važiuoklėje pakeisti: Amortizatoriai, atraminės lėkštės, atraminės gumos, atraminiai guoliai, stabilizatoriaus gumos. Problemos esmė - pastovėjus viskas gerai, bet nuvažiavus ~30km pradeda traškėti - suki vairą, nesuki vairo - traška. Stovint sukinėjant vairą irgi traška. Nulėkiau pas tą meistriuką, kuris keitė atraminius guolius, dvi valandas pakeltai mašinai vairą sukinėjom. Garsas kaip ir nuo kolonėlės eina... O dėl "iš išorės nekaltai atrodė", tai skūpas du kartus moka - pirkau už 3k lietuviškų
Nors su mintim, kad bus prastos būklės ir sukišiu tiek pat, už kiek pirkau ir turėsiu tvarkingą mašiną. Taip kad dabar ir investuoju. Kolkas investicijos virš 3k nenusimato, tai į planą telpu. Diagnostika parodė, kad motorui viskas gerai, tik nuėję visi davikliai, kuriuos išvardinau. Diagnostiką dariausi pas "senį" ( bent jau toks nick'as iš renault forumo ). Gal kas turi guodžiančių minčių, kad ne vairo kolonėlė mirštanti pas mane, o kas nors kitas?
Renault 19 1.7l phII 1994 sidabrinis sedanas - out of business.
Renault Megane 1.6 16v 1999 mƫlynas coupe